Waneer updaten ze bij dnet?

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 08:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
nou?
in nederlandse tijd aub

ik zit maar te flushen, maar er komt nix bij?

met papier mache kun je alles maken!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
De statsrun begint op variabele tijden; Als je alles voor 2 uur 's nachts flushed dan telt het nog voor die dag mee. Vaak zijn er problemen met de statsbox; dus je kunt niet een vaste tijd aanhouden... Verder zijn de stats dus niet realtime; als je dat soms dacht :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 15:27

DJ

Duurt nu trouwens wel weer lekker lang :( voordat ze met die stats run gaan beginnen. En nog geen nieuws in de .plans op dnet :(

DJ

edit:
typo :)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De statsrun begint op variabele tijden;[/quote]Uhh? De statsrun begint vrijwel altijd vlak na 0:00 UTC.

• 0rbit
Ja, zo PLANNEN ze dat; maar de praktijk leert
dat dit dus LANG niet altijd het geval is...

Verwijderd

Het is dus nu 0:00 uur (zelfs al iets later :( ) en nog steeds geen stats ! Die van vandaag gaan dus ook vetraging oplopen :( en die zijn juist errug belangrijk voor mijn teampje (de Cewle Coown Cadavers). Kijk morgen maar es goed naar de Hitparade :)

• 0rbit
Tja... het blijft allemaal gesponsorde hardware... dus echt zeuren mogen we niet, want we mogen blij zijn dat het hele DNet uberhaupt zijn werk kan doen... Maar het blijft wel lastig voor de statsverslaafde, zoals ik :)

Pagina: 1