[CS] Windows toets disablen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Druk tijdens het spelen af en toe per ongeluk wel eens op de windows toets, waarna ik dus terug ga naar het bureaublad en meteen mn geluid + beeld kwijt ben..

Hoe kan ik de windows toets (en evt. andere toetsen misschien) het makkelijkst disablen?? In de search vond ik wel wat files en tips, maar die waren nvt/broken..

Ik draai trouwens windows XP..

Verwijderd

op mijn toetsenbord kan ik gewoon via Microsoft software de windows toets disablen

Verwijderd

Dat heeft nix met CS te maken de opdracht komt vanuit windows zelf dus daar moet je het zoeken.

• .GoO
Op dinsdag 21 mei 2002 15:56 schreef Upperscore het volgende:
Dat heeft nix met CS te maken de opdracht komt vanuit windows zelf dus daar moet je het zoeken.
Dat snap ik ook wel.. Het had ook wel in SA gekunt opzich maarja het ging toevallig om CS..

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 14:25
Als je m$ keyboard heb, kan je software d/l en daarin uitzetten, anders misschien als je logitech keyboard hebt ook wel. Heb je een ander keyboard, probeer toch m$ drivers te installeren en dan een 'normaal' keyboard uit de lijst te kiezen. Wie weet werkt dat.

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Old school gamer met een lag en een traan.

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

waarom moeilijk doen met die progs??

men neme een: schroevendraaier oid.
je wipt die win toets eruit

nergens last meer van ;)

ik heb het ook zo vaak al gehad daarna heb ik eens die toets er uitgesloopt nou ik heb het nooit meer gehad.
:7

dus...

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 11:15 schreef P3PP3R het volgende:
neme een: schroevendraaier oid.

nergens last meer van ;)
das wel op zn boertjes. simpel en doeltreffend. ghehe.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:23
Op woensdag 22 mei 2002 11:15 schreef P3PP3R het volgende:
waarom moeilijk doen met die progs??

men neme een: schroevendraaier oid.

nergens last meer van ;)

ik heb het ook zo vaak al gehad daarna heb ik eens die toets er uitgesloopt nou ik heb het nooit meer gehad.
:7
standaard actie bij een nieuw toetsenbord, zelf voor ik hem erin plug voor de 1e keer :P

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• .GoO
Ik had een prog die het startmenu, alt-tab, enzo blockte... Alleen ik kon daarna dus ook niks meer openen en kreeg 'm niet meer uitgeschakeld.. Moest rebooten voordat alles het weer deed, das nou ook weer niet helemaal de bedoeling..

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

zoeken naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=windows%20toets%20uitzetten&data%5Border%5D=relevance#hitstart]windows toets uitzetten[/url]

Levert o.a. ook dit op: [topic=200062/1/25]
dan kom je uit bij: http://www.downlinx.com/proghtml/267/26735.htm

Misschien heb je er wat aan. Ik herrinerde me opeens dat ik dit wel is eerder had gezien.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• .GoO
Op woensdag 22 mei 2002 12:37 schreef DeMoN het volgende:
zoeken naar [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=windows%20toets%20uitzetten&data%5Border%5D=relevance#hitstart]windows toets uitzetten[/url]

Levert o.a. ook dit op: [topic=200062/1/25]
dan kom je uit bij: http://www.downlinx.com/proghtml/267/26735.htm

Misschien heb je er wat aan. Ik herrinerde me opeens dat ik dit wel is eerder had gezien.
Zal thuis ff kijken.. Misschien heb ik wat aan dat WinKey, thanks :*

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

It works deliciously :P

Old school gamer met een lag en een traan.

Verwijderd

Als je je geluid kwijt ben in cs druk ik (win2k) altijd op esc en dan klik je op resume en je geluid is weer terug :D

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 12:29 schreef devv05 het volgende:
Ik had een prog die het startmenu, alt-tab, enzo blockte... Alleen ik kon daarna dus ook niks meer openen en kreeg 'm niet meer uitgeschakeld.. Moest rebooten voordat alles het weer deed, das nou ook weer niet helemaal de bedoeling..
Niet echt handig bij winzooi als Alt+Ctrl+Del ook niet meer werkt :D

• .GoO
Op woensdag 22 mei 2002 13:18 schreef Chilco het volgende:
Als je je geluid kwijt ben in cs druk ik (win2k) altijd op esc en dan klik je op resume en je geluid is weer terug :D
Bij mij niet.. Als ik tijdens de game met XP op ESC druk om terug naar het menu te gaan kan ik uberhaupt niet meer terug naar de server zonder eerst naar het hoofdmenu (en dus disconnected) geweest te zijn??

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:43

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik ken het probleem.
dus ik heb een gat in men Toetsenbord :) alleen de linker kant, omdat die knoppen toch wel handig kunnen zijn.

hoe ik geluid in cs fix, ctrl alt del doen, en da cd activeren.
dan doettie het weer :)

Battle.net Spud#2543

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

heb ik persoonlijk nooit last van :),
wel van een sleep en standby toets op mijn toetsenbord en DIE kunnen niet uitgeschakeld worden >:)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op woensdag 22 mei 2002 20:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bij mij niet.. Als ik tijdens de game met XP op ESC druk om terug naar het menu te gaan kan ik uberhaupt niet meer terug naar de server zonder eerst naar het hoofdmenu (en dus disconnected) geweest te zijn??
Moet je via console connecten, met gamespy of all seeing eye oid werkt veel makkelijker :)

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 12:50

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

in win 98 kan het zo:
(Dit werkt helaas niet bij alle versies van Windows)

U opent de Register-editor. Dan gaat u naar :

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Keyboard Layouts

U maakt nu een nieuwe 'Binaire Waarde' aan. Deze noemt u: Scancode Map
U geeft deze de volgende waarde:

00 00 00 00 00 00 00 00 03 00 00 00 00 00 5B E0 00 00 5C E0 00 00 00 00

Als u uw computer nu opnieuw opstart, werkt de Windows-toets niet meer. De toetsen-combinatie CTRL + ESC werkt echter nog wel.

[url="http://www.hsc98.demon.nl/softtips/jfile2n9.html"]http://www.hsc98.demon.nl/softtips/jfile2n9.html[/url]

...

Verwijderd

Ehm, welk toetsenbord heb je? Als je sneltoetsen op je toetsenbord hebt zitten, wordt er vaak software bijgeleverd (hoewel XP een heleboel zelf herkent en ik niet het type ben dat perse de nieuwste keyboard drivers wil hebben :P). Via deze software kun je vaak toetsen uitschakelen.

/me heeft eveneens zijn linker windowstoets uitgeschakeld
Pagina: 1