The devil is in the details.
Verwijderd
ik lal ergens dat je onder nick abandon speelde, das ook de nick van geelballetje, dus dacht dat jij dat was, niet dus..schijtende lama!Op dinsdag 21 mei 2002 16:43 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Geel? Wat nou geel
Toch kun je dan best wel dingen leren.Op dinsdag 21 mei 2002 16:41 schreef devv05 het volgende:
lol topicstarter gedraagt zich iig als een gigantische n00b.. hoogste scores, *proest*
Een half jaar geleden ongeveer begon ik met UT en zo'n 2 maanden erna speelde ik ook met één iemand die het toen nog iets beter als mij kon.
Omdat hij het dus van een andere kant ziet dan jezelf, kan zo'n iemand je dus nog hele goede tips geven, dan hoeft zo'n iemand het niet eens zelf goed te kunnen. Daar heb ik best wel wat aan gehad ja.
Dus.. zo zal dat hier bij CS ook wel zo zijn lijkt mij.
🌞🍃
Sorry hoor dat ik niet alle namen van GoT ken! En kut op met je schijtende lama...Op dinsdag 21 mei 2002 16:45 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
ik lal ergens dat je onder nick abandon speelde, das ook de nick van geelballetje, dus dacht dat jij dat was, niet dus..schijtende lama!
Verwijderd
rustig maar jochieOp dinsdag 21 mei 2002 16:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik niet alle namen van GoT ken! En kut op met je schijtende lama...
jonge ik heb het hele topic doorgelezen. Doe ik bijna altijd voordat ik iets post, maar weet je wel hoe arrogant dat klinkt wat je zegt. Ik speel CS nu denk ik bijna een jaar. En ik leer heel vaak nog dingen. Jij speelt het net 3 maanden. Iedereen moet een eigen speelstijl ontwikkelen. Een beetje hulp is goed maar niet van iemand die het denkt te kunnen CSen na 3 maanden spelenOp dinsdag 21 mei 2002 16:43 schreef JasonX het volgende:
[..]
En waar beweer ik een Ultimate CS-Master from Ninja-Japan te zijn?? Tuurlijk zijn er vele spelers beter dan ik, no doubt.
Ik wil alleen newbiess helpen. Klaar.
Trouwens, lees de topic header eens. Je mocht niet eens binnenkomen dan
(tips als in: loop met toetsenbord en muis, niet iedereen cheat, niet teamkillen, blijf een beetje bij je team en schiet op ventjes waar zij ook op schieten etc)
Ik had namelijk in het begin moeite de goeie van de slechte te onderscheiden
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Verwijderd
ik ken dan 1ste x dat ik cs speelde kon ik al een beetje quaken en UT'en dus het lopen enzow had ik al vber onder de knie maar die poppetjes lijken allemaal op elkaar in het begin en gewoon alles proberen (behalve cheats enzow) andere configs enzow nOOOOOOOit stil blijven zitten als je beschoten wordtOp dinsdag 21 mei 2002 17:00 schreef Marv het volgende:
Gewoon wat tips voor een newbie lijken me al genoeg.... ze moeten het toch zelf leren
(tips als in: loop met toetsenbord en muis, niet iedereen cheat, niet teamkillen, blijf een beetje bij je team en schiet op ventjes waar zij ook op schieten etc)
Ik had namelijk in het begin moeite de goeie van de slechte te onderscheiden![]()
Verwijderd
/me kijkt naat FuTal's icon..Op dinsdag 21 mei 2002 16:54 schreef FuTaL het volgende:
Kan je mij ook trainen?
don't think so
Ik zuig heel erg.
Ik aim te snel enzo.
Ik weet niet wat de beste plekjes zijn en speel toch al zon 2 weken.
Plze ?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ja hoor, wil ik wel doenOp dinsdag 21 mei 2002 16:54 schreef FuTaL het volgende:
Kan je mij ook trainen?
en jij mij ook ?Op dinsdag 21 mei 2002 17:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja hoor, wil ik wel doen
Right now ?
Moet zo eten en tentamen lerenOp dinsdag 21 mei 2002 17:10 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
en jij mij ook ?
Right now ?
ahh wat jammer nouOp dinsdag 21 mei 2002 17:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moet zo eten en tentamen leren
Sja.. Misschien wil topicstarter je wat van zijn kwaliteiten lerenOp dinsdag 21 mei 2002 17:13 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
ahh wat jammer nou
Ik speel nu ong. een jaar intensief (minimaal 1 a 2 uur per dag) en ik leer ook nog telkens nieuwe dingen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
jah. mischien wel.Op dinsdag 21 mei 2002 17:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sja.. Misschien wil topicstarter je wat van zijn kwaliteiten leren
Ben immers een heeele grote noob
Wie ben je dan? Misschien ken ik je wel..Op dinsdag 21 mei 2002 17:16 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
jah. mischien wel.
Ben immers een heeele grote noob
SeRRveR[NL]Op dinsdag 21 mei 2002 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie ben je dan? Misschien ken ik je wel..
Ik speel vaak samen met {SPQR}Caesar, ook wel bekend als caesartje hier op het forum
Dan kan je idd wel wat training gebruiken jaOp dinsdag 21 mei 2002 17:19 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
SeRRveR[NL]
Ik speel vaak samen met {SPQR}Caesar, ook wel bekend als caesartje hier op het forum
Nee hoor, ik ken je niet
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
woei, nee op het moment moet ik ff hard geraped worden. Me muis is overleden en heb nu zon el cheapo m$ muis ter vervanging. Ik kan er echt niets meer van. Geen enkele sensitivity hebt nog geholpenOp dinsdag 21 mei 2002 17:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan kan je idd wel wat training gebruiken ja
Nee hoor, ik ken je niet
Op dinsdag 21 mei 2002 17:23 schreef apocrypha het volgende:
Fuck ik ben dom geweest. Ik had als medium CS speler les moeten krijgen van JasonX. Bij deze kan je mij ff wat leren?
ik wil ook wel een training doen
email&msn: han_buddelmeijer at hotmail punt com
[ Voor 4% gewijzigd door RoadKill21 op 16-10-2007 22:35 . Reden: tja, spam hé ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
toen de m4a1 nog kon zoemenOp dinsdag 21 mei 2002 15:55 schreef Fr3aKER het volgende:
ik ben nog van de oude generatie (beta 5)
Maar ben al een hele tijd gestopt omdat iedereen je voor cheater uitscheld enzo. Ik zou het nog wel is leuk vinden om in clanverband te spelen maar dan moet je weer zoveel gaan spelen voordat je ergens in komt
Colt M4A1 roeleert alles! Ik wil um wel eens zien met zoomOp dinsdag 21 mei 2002 21:36 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
toen de m4a1 nog kon zoemen
Verwijderd
Erm.... heb ik iets gemist?Op dinsdag 21 mei 2002 21:16 schreef RoadKill21 het volgende:
Marv U RULE* RoadKill21 is ultra-n00b
ik wil ook wel een training doen
email&msn: han_buddelmeijer@hotmail.com
.... nee w8 eens... ik rule echt
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
okeej hier is ie dan:Op dinsdag 21 mei 2002 21:40 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Colt M4A1 roeleert alles! Ik wil um wel eens zien met zoom
*ughe ughe* http://www.counterstrikecenter.com/downloads/weaponskins.phtml?id=75478&language=en *ughe*
Is een faul.
iddOp dinsdag 21 mei 2002 21:36 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
toen de m4a1 nog kon zoemen
Toen je nog zuiver kon schieten met de awp (zonder zoom)
Toen je nog in 1x iemand dood schoot met de awp
Toen de awp nog gewoon awp heette
Toen je de skin van de aug nog handmatig moest vervangen imv de colt
Toen je het verschil in skins nog niet kon zien
Toen de skins nog lelijk en vierkant waren
Toen de map facility (uit golden eye) nog bestond
Toen er nog geen cheaters waren
Toen je nog "use" knoppen met je ghost kon indrukken
Ach..... die goeie oude tijd
jij speelt toch vaak op uithof24/7cs??Op dinsdag 21 mei 2002 21:43 schreef Marv het volgende:
[..]
Erm.... heb ik iets gemist?
.... nee w8 eens... ik rule echt
zoniet laat dan maar zitten
Life goes as it goes.
* Oefening wordt een beetje moe van opmerkingen als 'noob dit noob dat blabla' terwijl ze vaak zelf net zo hard worden geruled als ze op de betere servers (zouden) spelen
het lijkt me heeeel sterk dat jij ping 1 haalt als je niet fysiek met je pc in het netwerk van de cs server aanwezig bentOp woensdag 22 mei 2002 00:48 schreef Brilson666 het volgende:
Lache, les geven in CS. ROFL. Het leukste aan cs vind ik nog dat ik op public gewoon ping 1 haal. Je moet die gasten is horen!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
wheheh ikke tegen jouOp dinsdag 21 mei 2002 16:36 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik wil wel eens tegen jou!
Ik speel ongeveer 6/7 maanden, maar ik own 90% van de tijd
Misschien kan ik jou nog wat leren
ik speel ongeveer 1 jaar
Verwijderd
idd, ik heb wel eens met lui gespeeld die op een 100 MBIT zitten, en die halen ping van 15 ongeveer..Op woensdag 22 mei 2002 02:09 schreef Bamibal het volgende:
[..]
het lijkt me heeeel sterk dat jij ping 1 haalt als je niet fysiek met je pc in het netwerk van de cs server aanwezig bent
Verwijderd
Ik vind echter wel dat je in 1.4 minder "skill" hoeft te hebben om een kill te maken. Een minder ervaren speler die sproeit, alles mist, maakt een headie wanneer jij hem net tot 1 hp hebt geschoten met 3 wel-gemikte bursts
Misschien een idee om eens een gather-war te houden met spelers op GoT ?
Amen to that. Het blijft frustrerend die headdies in 1.4Op woensdag 22 mei 2002 03:00 schreef J_Devon het volgende:
Lol, de spelers die al een tijd spelen willen nooit toegeven dat iemand anders beter is, als ze dood zijn is het altijd "luck" en zelf hebben ze enkel "zkillz". De mannen met echt skills zijn eurocup spelers, en Lan-players.
Ik vind echter wel dat je in 1.4 minder "skill" hoeft te hebben om een kill te maken. Een minder ervaren speler die sproeit, alles mist, maakt een headie wanneer jij hem net tot 1 hp hebt geschoten met 3 wel-gemikte bursts
Nope... dat ben ik dus nietOp dinsdag 21 mei 2002 23:33 schreef RoadKill21 het volgende:
[..]
jij speelt toch vaak op uithof24/7cs??
zoniet laat dan maar zitten
Helemaal met je eensOp woensdag 22 mei 2002 03:00 schreef J_Devon het volgende:
Lol, de spelers die al een tijd spelen willen nooit toegeven dat iemand anders beter is, als ze dood zijn is het altijd "luck" en zelf hebben ze enkel "zkillz". De mannen met echt skills zijn eurocup spelers, en Lan-players.
Je hoeft in cs 1.4 practisch geen skill te hebben om te killen
Nu met 1.4 heb je zo'n mooie spectator mode, kijk mee met de betere spelers, daar leer je veel meer van..
Speel gewoon en oefen oefen oefen, in 3 maanden tijd ben je echt geen goeie cs-er, duurt wel fftjes...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Verwijderd
"ik maak mijn leraar nu al af" (oid) mja, niet dat iemand hier een leraar heeft hoor. hooguit iemand die hem/haar heeft verteld dattie CS moest gaan spelen.
what's next. ga je een boek schrijven: How to play CS, by Jason X.
Jij bent er zeker ook zo één die meteen CHEATER roept als je door een headie om het leven komt? i got news for you. er zijn ook mensen die echt goed zijn in CS die het al vanaf Beta 1 of 2 spelen... met je 3 maanden
Verwijderd
Toen je nog moest weten welk kaliber je wapen was omdat je anders verkeerde ammo kocht en dus gewoon geld aan het weggooien was.Op dinsdag 21 mei 2002 22:12 schreef OhMyGod het volgende:
[..]
idd
Toen je nog zuiver kon schieten met de awp (zonder zoom)
Toen je nog in 1x iemand dood schoot met de awp
Toen de awp nog gewoon awp heette
Toen je de skin van de aug nog handmatig moest vervangen imv de colt
Toen je het verschil in skins nog niet kon zien
Toen de skins nog lelijk en vierkant waren
Toen de map facility (uit golden eye) nog bestond
Toen er nog geen cheaters waren
Toen je nog "use" knoppen met je ghost kon indrukken
Ach..... die goeie oude tijd
Toen er dus nog enige achtergrondkennis voor nodig was om het te spelen. en alleen die hard wapensverslaafde idioten het spel speelden.
Toen de_dessert nog bestond met zijn "zweef boven het veld bug".
Toen cs_assault nog zijn "zweef boven het veld bug" had
Toen hostages nog v r e s e l i j k dom waren
Toen er nog geen cheats bestonden behalve lambert.
Toen die hard cssers nog gerespecteerd werden
Toen de AK nog vreselijk onzuiver was, en toen zuiver, en weer onzuiver, en weer zuiver etc.
Toen je drie dagen achter je pc zat op de release van Beta 2.1 te wachten.
Toen er nog geen arrogante, 3 maanden spelende n00bs waren die vinden dat ze zo goed zijn.
Toen er nog geen gamers waren die "training" wilden
Those were the days, waar is de tijd gebleven.
Toen er nog geen headies bestonden
Toen het nog echt leuk was
Toen je goed (skillz had) was als je veel kills had
En toen de p90 een uber wapen was
ik moet ook wel lachen hier ja, met mensen die hun scores posten ook nogOp woensdag 22 mei 2002 02:00 schreef Nelis het volgende:
Geez, wat een gezeik hier zeg. Het is toch alleen maar aardig dat hij dat aanbiedt?! Als iemand mij op het begin had aangegeven dat sprayen op lange afstand weinig zin heeft, je er op moet letten dat je niemand blokt en dat je niet moet campen had ik ook hogere scores gehaald en, belangrijker nog, was er niet zo veel op mij gezeikt.
* Sinned123 wordt een beetje moe van opmerkingen als 'noob dit noob dat blabla' terwijl ze vaak zelf net zo hard worden geruled als ze op de betere servers (zouden) spelen
naja ik denk dat iedereen in ons irc channeltje de topic starter aardig koek geeft.
dus verder dan het leren hoe de wapens heten en hoeveel kogels ze hebben kom je denk ik niet.
want kom op hoor 3maanden is echt nix.
ik speel het spel 2jaar en dan nog voel ik me soms zelfs een n00b (als het kut gaat uiteraard)
Verwijderd
toen de_dessert nog cs_desert wasOp woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Toen de_dessert nog bestond met zijn "zweef boven het veld bug".
edit :
toen je nog niet hoefde te zoomen met je AWP
toen springen je nog niet afremde
toen je nog kon lachen ipv elkaar de huid vol te schelden
toen je nog geen last had van cheatende stink pubers
toen ik het spel nog leuk vond dus
ik ben cs-af maar heb er leuke tijden aan beleefd
nou dat zou ik ook weer niet durven zeggen.Op woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef RSP het volgende:
alle spelers die pas vanaf 1.0 of later zijn begonnen zijn newbiesmet 3 maanden je leeraar afslachten, sjah die gozer zal dan zelf ook niet zo vaak spelen
ik ken er een paar die met 1.0 zijn begonnen en die wil je niet meemaken hoe erg die zijn.
Ik ben begonnen met 1.0 en maak je afOp woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef RSP het volgende:
alle spelers die pas vanaf 7.1 of later zijn begonnen zijn newbiesmet 3 maanden je leeraar afslachten, sjah die gozer zal dan zelf ook niet zo vaak spelen
Wel enkele jaren quake ervaring ervoor (top)
je snapt wel wat ik bedoel, hee m'n buurjongen speelt een spel, ventje rent naar winkel koopt cs, installt cheats enzo je weet wel hoe het gaat, en d'r zijn idd wel een aantal spelers die vanaf de latere versies spelen, maargoed die heben dus al UT / Q2 / Q1 ervaringOp woensdag 22 mei 2002 12:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 1.0 en maak je af
Wel enkele jaren quake ervaring ervoor (top)
Toen er nog cs_docks was
Toen er nog "prachtige" skins waren
Toen er nog voertuigen waren die er niet uitzagen en houterige bewegingen maakten
Toen skills nog iets waren
Toen enz
op skillz al 1000 punten LOL Nou ja, wil gewoon lekker spelen, boeien of ik ooit nog es goed word of niet.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
dat bedoel ik dusOp woensdag 22 mei 2002 12:53 schreef toastingnow het volgende:
Ben net begonnen met 1.4
op skillz al 1000 punten LOL Nou ja, wil gewoon lekker spelen, boeien of ik ooit nog es goed word of niet.
Toch 1-tje die er in traptOp woensdag 22 mei 2002 12:53 schreef Upperscore het volgende:
d0h 1000 begin je meej![]()
k zie er wel is met 800![]()
D00000hhhh
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Grmbl...Op woensdag 22 mei 2002 13:01 schreef toastingnow het volgende:
[..]
Toch 1-tje die er in trapt
Ik speel vanaf 7.1Op woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef RSP het volgende:
alle spelers die pas vanaf 7.1 of later zijn begonnen zijn newbiesmet 3 maanden je leeraar afslachten, sjah die gozer zal dan zelf ook niet zo vaak spelen
edit :
toen je nog niet hoefde te zoomen met je AWP
toen springen je nog niet afremde
toen je nog kon lachen ipv elkaar de huid vol te schelden
toen je nog geen last had van cheatende stink pubers
toen ik het spel nog leuk vond dus
Maar maakt mij dat automatisch een newbie ?
Ik speel dan wel niet die hard cstrike.
Maar ik versta onder het begrip newbie ergens totale beginneling in zijn.
Helemaal niets/weinig ervan afweten.
En ik weet wel van wat wel en niet moet.
Ik speel online en zie wel eens mensen die zeggen dat ze vanaf beta4/5 of eerder spelen en die kunnen niet eens een granaat gooien.
Gooien ze hem bijvoorbeeld als CT zijnde in dust in huis ACHTER de kist. Nevernooit niet dat je iemand flasht.
Echt, dus als je iemand newbie wilt bestempelen moet je naar hem/haar kijken hoe hij/zij speelt/handelt.
En niet iemand newbie bestempelen omdat hij/zij vanaf de datum/versie x speelt of score x-y heeft.
Want ik weet wel wat ik niet moet doen, en heb ook nog een kutscore.
Verwijderd
Ik dus ook ik speel ook wel eens vet rot omdat ik gewoon nie geconcentreerd ben of kan zijn, of iets anders, ik hoor dan ook gelijk langs alle kanten newb op me afkomen terwijl ik toch echt al vanaf de eerste beta speel, meestal ga ik dan ff wat anders doen dan kom ik later terug, kom ik terug own ik hard en gaan ze zegge dak cheat whehehe.......... dat zijn dus de noeps he
beetje jammer, blijven oefenen
een newbie = voor MIJN neus met gun ergens naar toe rushenOp woensdag 22 mei 2002 13:28 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Ik speel vanaf 7.1
Ik speel online en zie wel eens mensen die zeggen dat ze vanaf beta4/5 of eerder spelen en die kunnen niet eens een granaat gooien.
Gooien ze hem bijvoorbeeld als CT zijnde in dust in huis ACHTER de kist. Nevernooit niet dat je iemand flasht.
Echt, dus als je iemand newbie wilt bestempelen moet je naar hem/haar kijken hoe hij/zij speelt/handelt.
En niet iemand newbie bestempelen omdat hij/zij vanaf de datum/versie x speelt of score x-y heeft.
al speel je 80jaar als je dat nog steeds op regelmatige basis doet, ben je voor mij een newbie
Ik speel nu al cker 1 jaar intensief (1 a 2 uur per dag) en ik vind van mezelf dat ik geen n00b meer ben maar ik ben ook geen leet speler.
Ik denk dat je het pas goed kan zien in teamverband, iemand kan nog zo leet zijn en hard afgeschoten worden op een public terwijl de n00b kwa score veel beter staat.
Het zegt helemaal niks
Verwijderd
jij zat toch bij die cheaters clan [-MM-] Emmen?Op dinsdag 21 mei 2002 16:54 schreef FuTaL het volgende:
Kan je mij ook trainen?
owh [myg0t]illemOp woensdag 22 mei 2002 14:08 schreef illem het volgende:
ik kan ook wel wat hulp gebruiken...
(lees owh my god illem)
Jij bent toch die puberige loser van mygotOp woensdag 22 mei 2002 14:08 schreef illem het volgende:
ik kan ook wel wat hulp gebruiken...
[=^NL^=]FleX
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
SeRRveR[NL]Op woensdag 22 mei 2002 14:18 schreef LoW.R1D3R het volgende:
waarom zie ik black adder niet meer op GoT? of zit je sneaky onder een andere naam, hij ownt jullie denk ik best wel
post allemaal ff je CS nickname , mijne :
[=^NL^=]FleX
Verwijderd
Als het de Black Adder is die op Rentone speelt (zo nu en dan)... Vergeet het maar jongens jullie zijn al RIP als je de gang in komt rushen.Op woensdag 22 mei 2002 14:18 schreef LoW.R1D3R het volgende:
waarom zie ik black adder niet meer op GoT? of zit je sneaky onder een andere naam, hij ownt jullie denk ik best wel
[=^NL^=]FleX
BA Rulez
Note aan BA: Zie je niet zo vaak meer ? (Of speel ik zelf te weinig)
[edit]
Ik heet gewoon MgFun onder CS en ben clan loos en dat wil ik ook blijven.
Op woensdag 22 mei 2002 03:00 schreef J_Devon het volgende:
Lo Dev
Mag ik dan ook meedoen?
=|HidW|= pROmetheus
-=Ro[NL]=-
Ben benieuwd of al die zeikerige patsers in dit draadje ook daadwerkelijk durven te bewijzen dat ze echt zo goed zijn als ze zichzelf voordoen...Op woensdag 22 mei 2002 13:41 schreef Upperscore het volgende:
Meld je hier : [topic=502002/1/25]
maar aan en laat maar zien wat je kan
Verwijderd
juistOp woensdag 22 mei 2002 14:34 schreef Nelis het volgende:
[..]
Ben benieuwd of al die zeikerige patsers in dit draadje ook daadwerkelijk durven te bewijzen dat ze echt zo goed zijn als ze zichzelf voordoen...
of soms D@3DMEAT
Verwijderd
heb ik jou laatst gezien op GP?Op woensdag 22 mei 2002 14:19 schreef bAdmuTs het volgende:
Mijne is |Esso|mAzE en soms bAdMuTs
mijn nick is =|$U|=PouwelZ
Dat zou heel goed kunnen, ik speel altijd op GPOp woensdag 22 mei 2002 16:25 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
heb ik jou laatst gezien op GP?
mijn nick is =|$U|=PouwelZ
toen > Fr3aKING BAStard
Nu > =Fr3aKER=
speel btw vaak op Jolt
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
mie 2... damn wat waren dat daarnet zuigteamsOp woensdag 22 mei 2002 16:38 schreef bAdmuTs het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ik speel altijd op GP
ba is een camper man!Op woensdag 22 mei 2002 14:18 schreef LoW.R1D3R het volgende:
[=^NL^=]FleX
maare baatje heeft het druk he, team-nl xism etc etc en daarbij is hij ook psychiater
freakin.mastah sme btw.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Je speelt tegen bots die niet al te hard voor je zijn. Ze doen gewone moves zoals normale spelers dat ook doen en je stoort je aan niemand want het zijn toch geen echte mensen.
Je kan hun moeilijkheidsgraad instellen en hun hele doen en laten.
http://podbot.nuclearbox.com/
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
Nee je bent niet (persee) een newbie, maar je weet ZEKER niet hoe the good old days van counter strike waren. die waren vele malen beter dan dat ze nu zijn.Op woensdag 22 mei 2002 13:28 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Ik speel vanaf 7.1
kweet precies wat je bedoelt ja, keb wel zo'n beetje hetzelfde.Op woensdag 22 mei 2002 12:34 schreef RSP het volgende:
En iedere keer als ik het weer probeer op te pakken, merk ik steeds weer dat cs_desser en as_forest er niet meer zijn en dat ik net zo goed kan stoppen
Verwijderd
Forrest ?? Is er gewoon echt iemand die daar leuke herinneringen aan heeft ???Op donderdag 23 mei 2002 11:09 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Nee je bent niet (persee) een newbie, maar je weet ZEKER niet hoe the good old days van counter strike waren. die waren vele malen beter dan dat ze nu zijn.
[..]
kweet precies wat je bedoelt ja, keb wel zo'n beetje hetzelfde.
En iedere keer als ik het weer probeer op te pakken, merk ik steeds weer dat cs_desser en as_forest er niet meer zijn en dat ik net zo goed kan stoppen
Ik von die dus echt bagger.... alleen die secret room met die "ratten" was leuk als ze aant zingen zijn en aant bidden naar zo'n schedel
Verwijderd
Die podbots van jou schieten wel van kilometers afstand headshots met shotguns... of is dat al weggewerkt?Op donderdag 23 mei 2002 11:07 schreef likkepot het volgende:
Installeer gewoon PODbot.
Je speelt tegen bots die niet al te hard voor je zijn. Ze doen gewone moves zoals normale spelers dat ook doen en je stoort je aan niemand want het zijn toch geen echte mensen.
Je kan hun moeilijkheidsgraad instellen en hun hele doen en laten.
http://podbot.nuclearbox.com/
Verwijderd
[/edit]
1.4 zuigt trouwens wel!! Ik hoop dat in 1.5 een hoop dingen weer terug worden gezet zoals ze waren
[edit]
Verwijderd
nee ff seri...
gewoon 2 goeie teams maken... een war voor Newbs en een War voor Proz
ikzelf speel al meer dan 2,5 jaar... bijv teams met HidW, NL, tNO, GTST, FmS, blabatalbablab het hele verhaal? en dan wel de gasten uit die clans die op GoT zitten he...
Verwijderd