ICT Projectmanager, tevens Joomla designer.
Als ie veel lawaai maakt zou ik hem lekker uit je akst houden...
Die fan maakt weing geluid, en nu?Op dinsdag 21 mei 2002 15:50 schreef CrashOne het volgende:
Als ie veel lawaai maakt zou ik hem lekker uit je akst houden...
bij de standaart in en out takes lijkt mij het makkelijkst
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Denk je niet dat er een soort van vacum ontstaat?Op dinsdag 21 mei 2002 15:52 schreef Shunt het volgende:
bij de standaart in en out takes lijkt mij het makkelijkst
Misschien voor je hdd en erop laten blazen, meestal worden die vrij heet. Of je laat em er lekker uit
Verwijderd
Gebruik aub de search, is er niet voor niets!
naja, iedereen mag wel eens lui
zijn:
1 cpu fan als casefan zal niet echt veel uitmaken, maar als je hem toch graag wilt gebruiken zet hem dan onder als intake of boven en als out take.
Maar stel toch voor om 2 8cm fans te halen (2e hands) en die op voorgeschreven methoden te monteren.
naja, iedereen mag wel eens lui
1 cpu fan als casefan zal niet echt veel uitmaken, maar als je hem toch graag wilt gebruiken zet hem dan onder als intake of boven en als out take.
Maar stel toch voor om 2 8cm fans te halen (2e hands) en die op voorgeschreven methoden te monteren.
Nee hoor. Misschien als het een delta fan isOp dinsdag 21 mei 2002 15:55 schreef mhbwessels het volgende:
[..]
Denk je niet dat er een soort van vacum ontstaat?
Ik heb er nog twee liggen. (YS-TECH) kopen?Op dinsdag 21 mei 2002 15:57 schreef kaazmeurph het volgende:
Gebruik aub de search, is er niet voor niets!
naja, iedereen mag wel eens luizijn:
Verwijderd
het maakt opzich weinig uit waar en hoe je hem gebruikt, er is wel een vuist regel:
zorg dat er meer naar buiten wordt geblazen door fan's dan naar binnen.
Nou dat ben ik niet met je eensOp dinsdag 21 mei 2002 16:00 schreef kaasie het volgende:
het maakt opzich weinig uit waar en hoe je hem gebruikt, er is wel een vuist regel:
Tanx allemaal ik ga het even uitprobere......
Verwijderd
Ik denk persoonlijk dat het gebruik van een cpu cooler als intake of outtake niet veel temp verschil gaat maken in je kast hoor.
Als je hem toch echt wenst te gebruiken als kastkoeler, dan zou ik hem net achter je cpu plaatsen en gebruiken als outtake, maar verwacht er niet teveel van hoor.
Als je hem toch echt wenst te gebruiken als kastkoeler, dan zou ik hem net achter je cpu plaatsen en gebruiken als outtake, maar verwacht er niet teveel van hoor.
Misschien nuttig als chipset-fan of VGA-fan ?
Als Case-fan is ie ech waardeloos. Kan je ehm net zo goed bij de plantjes laten waaieren
Als Case-fan is ie ech waardeloos. Kan je ehm net zo goed bij de plantjes laten waaieren
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
Waarom zou een cpu fan minder hard blazen dan een case fan ofzo???Op dinsdag 21 mei 2002 17:57 schreef sniper het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het gebruik van een cpu cooler als intake of outtake niet veel temp verschil gaat maken in je kast hoor.
Pagina: 1