Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
weten jullie misschien een winkel in amsterdam
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
elke electroboer die een beetje in utp doet heeft het wel (iig wel hier in leeuwarden, lijkt me in amsterdam ook wel) zoek eens naar een winkel die van die doe hetzelf electro artikellen verkoopt
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
En anders een installateur, maar je hebt ook nog een LSA tang nodig om de draden op de outled (stopcontact) aan de sluiten.
hoeft niet, je kan ook utp opzet doosjes kopen die je met een schroevendraaier erop zet, alleen zijn deze heel moeilijk te krijgen
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Je hebt ze zelfs bij de Hema 
Alleen daar heten ze "ISDN opbouw kastjes", maar dat is exact hetzelfde als UTP
Alleen daar heten ze "ISDN opbouw kastjes", maar dat is exact hetzelfde als UTP
ik werk bij de gamma en daar hebben we wel isdn opbouw kastjes, maar die kan je als beginner niet gebruiken deze zijn namelijk door gelust,je moet dus een handige harry zijn en een soldeer bout hebben, ik zou je aanraden bij de elektro shop te kijken of mischien bij een bedrijf die netwerken aanlegt(ik kan zo een twee drie niet op de naam komen). maar daarvan weet ik niet of die ook in amsterdam zitten!? i.i.d veel succes!
wisdom is rarely common
edit:
Gaat iets niet goed geloof ik
Gaat iets niet goed geloof ik
Je kunt zo'n ding ook zelf maken, want 'echte' zijn vrij prijzig. Gewoon een plastic doosje + koppelblokje voor UTP (of ISDN, mits deze 8-aderig is. DIe van de Praxis wel dacht ik). Gat is doosje maken, blokje er in lijmen, in het doosje je aanvoer-snoer bevestigen met een RJ45-stekkertje (zo'n netwerk en ISDN-stekker) en klaar! Kosten zijn ongeveer 2,50 en da's veel minder dan die 20,- die je al snel kwijt bent voor een 'echte'.
ja maar als je die aansluitingen wil gaat het vaak om de netheid anders kan je gewoon een utp kabel bovenuit je stekkermodule laten komen(ik geloof dat het een stopcontact heette), dan ben je ook klaar!
wisdom is rarely common
Pagina: 1