Toon posts:

Directe kabelverbinding met Xp en win3.11

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal

Als ik een directe kabelverbinding wil maken met pc werkend met XP en laptop met win3.11 werkt het niet. Ik gebruik hiervoor het programma windows commander 5.54
vroeger toen ik nog 98 draaide op me pc werkte dit super, maar sinds ik xp heb niet meer, hij geeft steeds fouten met betrekking tot verkeerde kabel. Maar de kabel is goed en heeft altijd gewerkt onder 98.

Dus mijn vraag komt dit door xp, of weet iemand een ander programma waarmee je wel een verbinding kan hebben met XP en 3.11.

Verwijderd

ik denk dat het door xp komt, xp en win2k blokken bijna volledig je printer en compoorten, als je de poorten hardwarematig wilt aansturen moest je een proggie installeren (weet de naam niet meer) die je de poorten vrijgeeft (kwas dat ook eens nodig voor n oude versie van Logomanager)

Verwijderd

Topicstarter
heerlijk dat xp..

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op dinsdag 21 mei 2002 15:57 schreef kaasie het volgende:
heerlijk dat xp..
mha als jij het geld hebt om XP te kopen kun je ook wel 2 netwerkkaartjes en een cross kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ja okey, maar om nou voor een laptop uit grootmoederstijd een netwerk kaart te gaan kopen... nee niet echt.. enne xp was voor mij niet duur, zeg maar gratis haha

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op dinsdag 21 mei 2002 16:08 schreef kaasie het volgende:
ja okey, maar om nou voor een laptop uit grootmoederstijd een netwerk kaart te gaan kopen... nee niet echt.. enne xp was voor mij niet duur, zeg maar gratis haha
:)

er zal vast wel een mogelijkheid zijn om in XP rechtstreeks de LPT poort te benaderen, zoek anders ff hier op got of op google (zelf gebruik ik geen xp, dus ik kan het niet voor je opzoeken :P)
Pagina: 1