Toon posts:

Asus a7v + Thunderbird 900 FSB vraag...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn asus probe proggie zie ik staan dat ie op 100mhz loopt dit moet tog 200mhz zijn of is dat niet meer zo dat die dingen op 200mhz lopen? het geen dat op 100 loopt is de external clock zo noemt hij het dan of is dat niet de fsb?

oja hoe warm mag een TB 900 worden?
die van mij loopt nu op 64 graden hoe hoog mag dit max worden en wat is normaal...?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dit nou want ik zit met een modem hier te netten ... dus ik moet zo weer weg laat ik het zo zeggen ik zit bij een klant en dit is de eerste AMD die ik lever dus heb er nog weinig kaas van gegeten..

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
Ik weet alleen dat je temp. wel erg hoog is.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

64 graden is ongeveer normaal, is absoluut niet te hoog voor een Thunderbird.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
en de fsb is die nou 100 of 200mhz want iets loopt tog op 200mhz of is dat de internal clock???

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Intern is hij 200 MHz, maar naar buiten toe is hij 100 Mhz.

Virussen? Scan ze hier!

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Nee, je fsb loopt nu waarschijnlijk op 100 Mhz.

Het moederbord ondersteund 100 Mhz DDR --> 200 Mhz SDR

Don't You stare there, Operate!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hij loopt op 200ddr dat is dus 2*100, snappie? sommige proggies zeggen 100 en de meeste zeggen 200

64 graden is wel veel, beter cooling zal wel helpen maar is ook niet alles, ook zorgen voor een goede airflow

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een golden orb op dus en verder is alles orgineel hoor dus wat is het nou is het te warm of is het normaal want de meningen zijn nogal verdeeld he...
naja ik hoort het wel

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

*SHUT IT DOWN NOW*

Een Golden Orb is NIET geschikt voor een Thunderbird/Duron, hij kan hem zelfs fysiek beschadigen. Voor deze modellen moet je een Chrome Orb hebben !!!

64 graden bij full load is NIET veel voor AMD's, die kunnen dat prima trekken. De mijne loopt 950@1037, 63 graden bij full load, 58 bij idle. Beide : 34-35 graden voor Mobo (A7V rev 1.02)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of het een golden orb is het staat er niet op ofzo maar er stond wel op het doosje dat ie tot 1ghz goed kon koelen en me levrancier zij dat ook dus het zal dan wel geen golden orb zijn maar hij zag er gewoon nog al gelig uit he...
Pagina: 1