Is het mogelijk om bij je specs naast de gewone teller die je post telt ook een dagteller te plaatsen?
'k zou dit wel interessant vinden.
(staat dit hier juist?)
'k zou dit wel interessant vinden.
(staat dit hier juist?)
Who is John Galt?
neej, niet daarvoor, ik zou het gewoon leuk vinden.Op dinsdag 21 mei 2002 15:21 schreef justmental het volgende:
Niet gewenst lijkt me.
Stimuleert postcountgeilheid.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
jij zult t dan mischien wel leuk vinden, maar tussen die 45952 andere gebruikers zijn er meer dan genoeg die er wel geil van worden, en daarom veel crap gaan postenOp dinsdag 21 mei 2002 15:22 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
neej, niet daarvoor, ik zou het gewoon leuk vinden.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
ok, misschien heb je wel gelijk. Maar daar kan ik tooch nix aan doen?Op dinsdag 21 mei 2002 15:24 schreef Super_ik het volgende:
[..]
jij zult t dan mischien wel leuk vinden, maar tussen die 45952 andere gebruikers zijn er meer dan genoeg die er wel geil van worden, en daarom veel crap gaan posten
Nee, en de modjes ook niet, daarom zal het (waarschijnlijk) ook niet worden toegevoegd/ingebouwd (als dat met Topix al zou kunnenOp dinsdag 21 mei 2002 15:25 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
ok, misschien heb je wel gelijk. Maar daar kan ik toch nix aan doen?
Ff geduld, ze doen namelijk ook nog wel eens wat anders dan modden (heb ik wel eens van horen zeggen)Waar blijven de Modjes met hun mening?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
EN ik heb ook een tijdje een mooie statistieken pagina gehad.Op dinsdag 21 mei 2002 15:22 schreef Flat© het volgende:
* Nielsz heeft een tijdje zo'n ding in z'n icon gehad... posts van vandaag, afgelopen 7 dagen, afgelopen maand, en totaal
maar IK ben te n00b om daar iets mee te maken, dusz...Op dinsdag 21 mei 2002 15:40 schreef Nielsz het volgende:
[..]
EN ik heb ook een tijdje een mooie statistieken pagina gehad.
Simpel om te maken. Tip: totaal aantal postings - totaal aantal postings van gisteren = aantal postings van vandaag.
En dan nog wat mooie grafieken
dusz... gaat het feest niet doorOp dinsdag 21 mei 2002 15:43 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
maar IK ben te n00b om daar iets mee te maken, dusz...
Waarom staat dit dan in je sig:Op dinsdag 21 mei 2002 15:22 schreef UltimateCarnage het volgende:
code:
1 2 3 4 justmetal: Niet gewenst lijkt me. Stimuleert postcountgeilheid.
neej, niet daarvoor, ik zou het gewoon leuk vinden.
->Used to be carnman
-->Alysson Hannigan
--->GoT Knokploeg-Solicitant
---->My Homepage
----->1000posts!!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit idee is trouwens ook niet nieuw. We hebben er vorig jaar al eerder een verhitte discussie in LA over gehad.Op dinsdag 21 mei 2002 15:56 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Nee, dit lijkt mij geen goed idee.
Zie zo ongeveer alle bovenstaande posts met redenen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou het nochtans een leuk ID gevondeh hebben, maarja, ik denk dat het niet doorgaat, dusz...Op dinsdag 21 mei 2002 16:29 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dit idee is trouwens ook niet nieuw. We hebben er vorig jaar al eerder een verhitte discussie in LA over gehad.
Waarom zou je een maximum aantal posts per dag willen?Op dinsdag 21 mei 2002 16:30 schreef HBM het volgende:
En andersom gebruiken
Zoiets van:
Je hebt nog 3 posts te gaan van het maximum van 15 per dag.
Zijn de onzin posts ook meteen verdwenen (natuurlijk worden de HK posts daarbuiten gelaten)
Nee laten we dat maar niet doen, maar kwam zomaar ineens bij me op
omdat er dan veel onzin zou verdwijnen, daaromOp dinsdag 21 mei 2002 16:31 schreef blackd het volgende:
[..]
Waarom zou je een maximum aantal posts per dag willen?
Dan neem je iemand die zinnige dingen zegt het recht om te posten af, dat lijkt me een beetje vreemd?Op dinsdag 21 mei 2002 16:31 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
omdat er dan veel onzin zou verdwijnen, daarom
Verwijderd
Als ik eens veel tijd heb, kan ik alleen in HAbinnen een dag wel 15 serieuze posts maken, dus die vlieger gaat niet op.Op dinsdag 21 mei 2002 16:31 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
omdat er dan veel onzin zou verdwijnen, daarom
weinig!Op dinsdag 21 mei 2002 16:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Als ik eens veel tijd heb, kan ik alleen in HAbinnen een dag wel 15 serieuze posts maken, dus die vlieger gaat niet op.
Als het ergens een verzamelbak voor onzin is dan is het de HK wel.Op dinsdag 21 mei 2002 16:30 schreef HBM het volgende:
En andersom gebruiken
Zijn de onzin posts ook meteen verdwenen (natuurlijk worden de HK posts daarbuiten gelaten)
Die 4 maanden drempel is daarom aanwezigOp dinsdag 21 mei 2002 16:37 schreef HBM het volgende:
Lijkt me meer drempel verhogend als 150 posts scoren in spielerij ofzo.
Verwijderd
Ik persoonlijk vind SP ook niet bepaald een hoog tech-gehalte hebben...Op dinsdag 21 mei 2002 16:37 schreef HBM het volgende:
Rustig het was geen serieus verzoek ofzo
Maar het kwam zo in me op, maar misschien is het nog geeneens zo gek om bij pas geregistreerde zoiets toe te passen.
Lijkt me meer drempel verhogend als 150 posts scoren in spielerij ofzo.
Daarom 'scoren' mensen daar ook techpostsOp dinsdag 21 mei 2002 16:43 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind SP ook niet bepaald een hoog tech-gehalte hebben...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Daar heb ik ook al eens een discussie over gehad.MREn:
Ik persoonlijk vind SP ook niet bepaald een hoog tech-gehalte hebben...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq