welk intel chipset?

Pagina: 1
Acties:

• robw
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07-2025
ik ben van plan een intel pc samen te stellen.
nu met meerdere mogelijkheden weet ik niet goed welk moederbord ik zal gebruiken.
ik las dat de 850e de snelste tot nu toe was,maar ook las ik ergens dat ze die chipset met rdram niet helemaal ondersteunen en dat ze verder gaan met ddr 300 geloof ik.

welke set kan ik het beste samenstellen?
oja ik heb al een leadtek a250 ultra gf4,mischien dat dat met de keuze wat uitmaakt.

hiervoor had ik een athlon xp maar die werd me iets te warm,en elke week nieuwe updates ben ik ook niet zo`n fan van.

alvast bedankt

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

[topic=378757/1/25] :)
Persoonlijk zou ik gaan voor een i850E met pc1066rdram (wordt onofficieel wel supported). Als je meer naar de prijs kijkt, zou je een mobo met een sis chipset kunnen overwegen.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op dinsdag 21 mei 2002 15:14 schreef Tweakertje het volgende:
...
Persoonlijk zou ik gaan voor een i850E met pc1066rdram (wordt onofficieel wel supported).
...
Lijkt mij ook wel wat. Ik zit ff af te wachten wat ASUS doet met de P4T533 (dus zonder de -C) en de Gigabyte GA-8IHRP lijkt mij ook wel wat. De spec's van de Gigabyte zijn om te :9~. Veel overklok mogelijkheden en het gebruik van de nieuwe ICH4 is ook niet verkeerd.

Maaruh, ik dwaal af. Topicstarter, misschien moet je eens wat gaan lezen op www.anandtech.com of www.tomshardware.com. De i845G wordt volgens mij ook besproken.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

hier staat veel info [topic=435460/1/25]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:05 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel wat. Ik zit ff af te wachten wat ASUS doet met de P4T533 (dus zonder de -C) en de Gigabyte GA-8IHRP lijkt mij ook wel wat. De spec's van de Gigabyte zijn om te :9~. Veel overklok mogelijkheden en het gebruik van de nieuwe ICH4 is ook niet verkeerd.

Maaruh, ik dwaal af. Topicstarter, misschien moet je eens wat gaan lezen op www.anandtech.com of www.tomshardware.com. De i845G wordt volgens mij ook besproken.
En de GA 81HXP ???

*D