cdspeler stuk?

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:56
heb hier een akai minisetje staan met 3 cd wisselaar, na 2x gerepareerd te zijn in de garantie is ie dus nu buiten de garantie weer defect :( heb em dus maar even open gemaakt, en helemaal schoongemaakt, nu zie ik dat als er een cd in zit hij wel ff opspint maar dan ook direct weer stopt.

is er een mogelijk heid om deze weer draaiend te krijgen?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

dat betekend dat de set de CD niet ziet en dat

1. :( de laser defect is
2. ;( de laser vies is
3. :? de laser versleten is
4. :r de laser out of focus is
5. :'( er geen audio CD in zit
6. :o de motor of besturing ervan dood is

aan 1,3,4 en 6 kun je niet echt veel doen zelf, aan 2 heb je al wat gedaan, 5 heb je natuurlijk ook uitgesloten dus: weggooien... -of-
Kijk ff in je garantie voorwaarden of je niet nog garantie hebt op de laatste reparatie!
Vaak heb je 1 of 3 (misschien wel langer) maanden garantie op de laatste reparatie.
Dwz: als ze de laser vervangen hebben dan heb je daar dus nog garantie op.
Zo ja, gauw dichtschroeven en aan niemand vertellen dat je hem open gemaakt hebt.

Alles kan stuk.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:56
hmm weird, ik heb em nu 3 uur laten staan, en zou em dichtschroeven, maar probeer em eerst nog ff en wat blijkt :? hij doet ut weer :) :P nu nog zien voor hoelang ..

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Op dinsdag 21 mei 2002 16:41 schreef Tweaker-Willem het volgende:
hmm weird, ik heb em nu 3 uur laten staan, en zou em dichtschroeven, maar probeer em eerst nog ff en wat blijkt :? hij doet ut weer :) :P nu nog zien voor hoelang ..
Misschien had ie het een beetje warm gekregen door een of ander (zon of verwarming)??
en is hij weer afgekoeld doordat hij ff open stond.
Ach, idee, als ie het nou weer niet doet, ff openmaken en even uitzoeken of ie errug warm is aan de binnenkant (vooral bij de laser, maar de laser niet met je vinger raken!)

Alles kan stuk.