Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ontwerpprogramma op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog niet veel van schakelingen e.d. Daarom zou ik mijn schakelingen eerst op de pc willen maken. Zijn hier goede programma's voor ?? Ik heb de naam Electronic Workbench is gehoord ? Is dit de beste zo nee welke dan ?

Verwijderd

crocclip is geloof ik ook zo'n programma

Verwijderd

Eltro disigne, geloof ik. Weet het niet zeker. Is al een oude proggie. succes

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 17:33
Er is geen beste ontwerpproggie (altijd voor- en nadelen).
Enkele voorbeelden zijn: Electronic workbench, Tina, Pspice, Ultimate.

Van deze programma's zijn vaak studentenversies te krijgen (gratis) die bijna alle functies aan hebben staan en dus goed bruikbaar zijn.

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 11:09
PSpice is een goed programma hiervoor. Dit gebruiken wij ook op het windesheim. Electrotechniek 1e jaar!
Is niet moeilijk en kan goed simuleren, en je kan er gratis aan komen!
Natuurlijk heeft het ook een aantal nadelen maar denk dat je daar niet snel tegen aan loopt!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Op dinsdag 21 mei 2002 14:23 schreef pannenkoek het volgende:
PSpice is een goed programma hiervoor. Dit gebruiken wij ook op het windesheim. Electrotechniek 1e jaar!
Is niet moeilijk en kan goed simuleren, en je kan er gratis aan komen!
Natuurlijk heeft het ook een aantal nadelen maar denk dat je daar niet snel tegen aan loopt!
Hmmm... Et op Windesheim, daar zat ik vorig jaar ook.

Ik werk graag met Eagle van CadSoft (www.cadsoft.de) vanwege de mooie grote bibliotheek met componenten die je erbij krijgt. Nadeel is dat je geen printjes groter dan 10x8cm kan tekenen....
Pagina: 1