HEEELPPPP
mijn USB krijgt te weinig stroom
en ik denk dat het door overclocking komt.
ZO niet wat dan wel
mijn USB krijgt te weinig stroom
ZO niet wat dan wel
Op je moederbord zit standaard al een hubOp dinsdag 21 mei 2002 13:15 schreef Xavier het volgende:
doe ff je caps uit.
Welke USB? die op je moederbord of via een hub?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
stel hem dan weer in op standaard en kijk of ie het dan beter doetOp dinsdag 21 mei 2002 13:18 schreef Flare het volgende:
die op m'n moederbord
heel vaag m'n comp krijgt een critical error en start dan met een klap opnieuw op (aangeschakelde optie van XP).
ik d8 dus dat het door overclocking komt, zorry als het niet zo is.
Dat wist ik al. Maat om het ff duidelijk te houden zei ik moedebord of hub.Op dinsdag 21 mei 2002 13:18 schreef LauPro het volgende:
[..]
Op je moederbord zit standaard al een hub
Maar als de topic starter nou is duidelijk maakt welk apparaat te weinig stroom krijg...
Verwijderd
Verwijderd
jah.. jij blaat maar probeert niksOp dinsdag 21 mei 2002 13:24 schreef Flare het volgende:
die reakties hier zijn echt snel volgens mij houden we hier een halve chat
Verwijderd
Heb je geen mogelijkheid om een Ethernet modem te gebruiken dan? Dat zou dan minder 'problemen' moeten opleveren.Op dinsdag 21 mei 2002 13:28 schreef Flare het volgende:
sorry hoor maar het is ook altijd wat met dat ***modem
Verwijderd
Read The Fucking ManualOp dinsdag 21 mei 2002 13:41 schreef Flare het volgende:
??? ik ben niet echt lekker in afkortingen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
wtf?Op dinsdag 21 mei 2002 13:51 schreef Flare het volgende:
nou ik werk nog met dips en ik had hem al eerder eens teruggezet toen kon ik mijn hele comp opnieuw installeren.
LOL. Da's niet normaal hoorOp dinsdag 21 mei 2002 13:51 schreef Flare het volgende:
nou ik werk nog met dips en ik had hem al eerder eens teruggezet toen kon ik mijn hele comp opnieuw installeren.
Verwijderd
Of je hebt samen met het modem nog een ander USB apparaat aangesloten op dezelfde USB aansluitng en is de stroom-afname te groot...Op dinsdag 21 mei 2002 13:58 schreef Delete het volgende:
Dat Alcatel geval heb ik ook gebruikt 500mA... zie het probleem niet met overclocken ook de relevantie niet... hooguit dat de USB poort op een te hoge clock komt te staan... wat die modem niet trekt.
Clock hem is over zonder dat modem erin wat gebeurt er dan?
Kan ook zijn dat je IRQ sharing hebt met je USB poorten en op een hogere clock dit EERDER problemen geeft...
Download is de nieuwe Alcatel drivers
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Check nog ff die posting boven die van mijn commentaarOp dinsdag 21 mei 2002 14:18 schreef Flare het volgende:
nope alleen modem heb ook al een keer van poort gewisseld.
ook niet
Verwijderd

1
2
3
4
5
| Pin Name Cable color Description 1 VBUS Red +5 VDC 2 D- White Data - 3 D+ Green Data + 4 GND Black Ground |
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
jongen lees de faq dan ookOp dinsdag 21 mei 2002 14:44 schreef Flare het volgende:
'k zet in het begin een paar grote lettertjes bied m;n xcuus aan en dan krijg ik dit
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq