Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mijn reactie op tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eejh ik postte net een reactie in deze http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13514&t= topic, krijg ik een -1 troll! Vreemd nietwaar? Of komt dit echt zo onsympathiek over?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
daar hebben we een ander forum voor: http://gathering.tweakers.net/listtopics/16
hier kun je zulke vragen kwijt, maar het beste is een uurtje wachten tot er meer mensen kangs geweest zijn de gemodt hebben

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Nu staat ie op +2 grappig. Er zijn dus nogal wat types die het leuk vinden, terwijl het eigenlijk een flamebait is: dit soort opmerkingen voegt niets toe aan het onderwerp terwijl het een Windows vs. Linux flame-war uitlokt. Nu ben jij blij, maar is je reactie fout gemodereerd.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 02:37 schreef arjenk het volgende:
Nu staat ie op +2 grappig. Er zijn dus nogal wat types die het leuk vinden, terwijl het eigenlijk een flamebait is: dit soort opmerkingen voegt niets toe aan het onderwerp terwijl het een Windows vs. Linux flame-war uitlokt. Nu ben jij blij, maar is je reactie fout gemodereerd.[/quote]Ik word echt ziek van dit geouwehoer, er zijn inderdaad meer mensen die het grappig vinden, wat is daar mis mee dan ?

tjonge jonge, daar is het moderatie systeem ook voor bedoeld, waarom mag iemand niet grappig zijn ? Zucht.. ik hoopte dat jullie minder zouden gaan zeuren over reacties maar het houd niet op,

Nu ben ik er echt zat van, jullie zoeken het allemaal uit.. met dit stomzinnige geouwehoer over wat een troll moet zijn en wat niet.

Mijn punt al die tijd was dat iemand moet kunnen modereren zonder eerst op het forum te kijken om te zien wie wat moet krijgen.

Echt zielig hoor...

Ik bedoel kijk nou es naar al die reacties, iemand schrijft, "onzin want ik heb MSCE traning gehad. +2 inzichtvol, wat voegt dat nou aan toe dan ?? als ik dat ook schreef kreeg ik ook +2 ? nee dan kreeg ik wel overbodig ofzo.... dus m.a.w. slaat nergens op, bijna geen enkel reactie voegt er echt iets aan toe.. het is gewoon een welles niettes strijd... tjonge jonge

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>met dit stomzinnige geouwehoer over wat een troll moet zijn en wat niet.[/quote]Voor dat soort discussies is dit forum juist. Maar bemoei je er gerust niet meer mee. Ik weet zeker dat weinig mensen dat erg zullen vinden. >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 12:44 schreef irrelevant het volgende:
Voor dat soort discussies is dit forum juist. Maar bemoei je er gerust niet meer mee. Ik weet zeker dat weinig mensen dat erg zullen vinden. >:)[/quote]Dat weet ik zelf heus wel, maar ik dacht juist dat men hier mee zouden ophouden, ja ik vind het echt zielig aan't worden, komop er reageren dagelijks tig mensen, en nou gaan wij reacties uitzoeken die door een ruime meerderheid wel grappig of inzichtvol gevonden word om die als troll aan te merken ?

Nou ik denk eerder dat jij beter een eigen site kan gaan beginnen, en daar gaan zitten mieren over wat wel of wat niet kan, want tja... ik maak me druk om jullie en dan zeg je bemoei me er niet meer mee dan, en dan zeg ik op mijn beurt, jullie zeiken elke dag minstens 2 keer om een reactie dan denk ik, begin dan je eigen High Quality reaction site... probleem opgelost. Kun je daar de hele dag mensen de les voor lezen.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
De meerderheid heeft toch niet per definitie gelijk? Het gebeurt best vaak dat een troll/flamebait onterecht op grappig gezet wordt.
En daar gaan wij dan lekker over zeiken. Jij moet niet zo zeiken dat we zo zeiken :D

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Modereren heeft geen ene ruk te maken met het feit of je het met iemand zijn mening eens bent of niet Ulio.

Het is niet de bedoeling dat je modereert op het eens zijn met iemand, maar dat je modereert op inhoud van de posting, onafhankelijk van je eigen mening.

Lees de FAQ er maar op na.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ok het is duidelijk....
I'm so sorry guys...

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ulio Je pretendeert nogal eens inhoudelijke discussies ondersteund door argumenten te voeren. Ik zou het op prijs stellen als je dat dan ook doet.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik word echt ziek van dit geouwehoer, er zijn inderdaad meer mensen die het grappig vinden, wat is daar mis mee dan ? [/quote]Let op! Wat gebeurt hier? Er vraagt iemand waarom hij -1 troll krijgt. Dat vind ik helemaal niet zo raar. Iedereen maakt wel eens een opmerking die verkeerd valt zonder dat hij daar erg in heeft. En er zijn ook altijd weer anderen die er wel om kunnen lachen. Ik constateerde alleen maar wat er gebeurd was (naar +2 grappig) plus dat dit een flamebait is per definitie. Ik zeg niet dat het verkeerd is dat het grappig wordt gevonden en probeerde aan te geven waar die -1 troll (niet helemaal juist IMHO) vandaan was gekomen. Let wel, er is geen discussie over wat troll is of niet. Lees de FAQ. Daar staat het duidelijk in.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het is gewoon een welles niettes strijd... tjonge jonge[/quote]Dat is het dus niet. Ik ben het met je eens dat er niet altijd goed gemodereerd wordt.
Pagina: 1