verrifieren door klant laten doen...

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
ik wil in ons kopieër bedrijf een digitaal systeem maken, zodat we daarin alle kopiëen opschrijven voor de mensen die een kaart bij ons hebben, normaal schrijven we dit in een map

nu wil ik dit opzetten met php/mysql en das geen probleem maar, als ik iets in de map opschrijf, dan laat ik de klant alsnog even een handtekening in de map zetten

hoe ga ik dit oplossen in mijn digitaal systeem...?

iemand tips/ervaringen?/ideëen

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 09:58
soort pin code???

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-09 16:46
Op dinsdag 21 mei 2002 12:46 schreef M4RTiN het volgende:
ik wil in ons kopieër bedrijf een digitaal systeem maken, zodat we daarin alle kopiëen opschrijven voor de mensen die een kaart bij ons hebben, normaal schrijven we dit in een map

nu wil ik dit opzetten met php/mysql en das geen probleem maar, als ik iets in de map opschrijf, dan laat ik de klant alsnog even een handtekening in de map zetten

hoe ga ik dit oplossen in mijn digitaal systeem...?

iemand tips/ervaringen?/ideëen
Touchpad en zo digitaal invoeren?? en dan de handtekening als pic in je database opslaan...
zit je alleen ff met de rechtsgeldigheid, da's gewoon een probleem.

Edit: Chem had dat idee dus ook :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

koop een Wacom tablet en laat ze daarop krabbelen. simpel, veilig.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

hoe ga je WAT oplossen in je DigiSys. ??? die handtekening ?? de gegevens ??? de invoer ??? de klant ?? 6 koeien ???

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Ik zou zelf gewoon de gegevens in het systeem invoeren, de order afdrukken, klant laten tekenen en dan archiveren. Dan heb je de voordelen van een geautomatiseerd systeem en als het er op aankomt de rechtsgeldigheid van een echte handtekening. Ik kan me voorstellen dat je klant in sommige gevallen ook prijs stelt op een echt document, dus die situatie heb je dan ook meteen afgevangen.

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

als je wat geld overhebt voor het project zou je zelfs handtekeningverificatie software kunnen aanschaffen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1