[P&W]: Thread dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Zie [topic=500862/1]

Hier open ik een thread omdat ik er niet uikom, en krijg de bijzonder slimme opmerking "google maar naar tutorials" van mijn grote vriend Kan-Niet-Normaal-Communiceren-Dus-Doe-Ik-Zo-D2k.

Sorry hoor, maar als ik er uit kwam dmv een google search, dan had ik dat gedaan. Ik ben al twee dagen bezig met Googlen, maar dingen vinden lukt gewoon niet. Als D2k nou even zou lezen, zou dat wat gezeur schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

SM -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 21 mei 2002 12:00 schreef D2k het volgende:
SM -> LA
[topic=489710]

:X probeer het eens via de mail ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

2e regel van sluitmessage:
dit hoeft niet via P&W iig
je vraagt daar gewoon aan ons um iets voor te kauwen. jammer. overigens is je topicstart van dit topic dusdanig dat ik nu zoiets heb van "waarom reply ik nog??"
Op dinsdag 21 mei 2002 11:57 schreef Battle_Bunny het volgende:
Zie [topic=500862/1]

Hier open ik een thread omdat ik er niet uikom, en krijg de bijzonder slimme opmerking "google maar naar tutorials" van mijn grote vriend Kan-Niet-Normaal-Communiceren-Dus-Doe-Ik-Zo-D2k.

Sorry hoor, maar als ik er uit kwam dmv een google search, dan had ik dat gedaan. Ik ben al twee dagen bezig met Googlen, maar dingen vinden lukt gewoon niet. Als D2k nou even zou lezen, zou dat wat gezeur schelen...

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
[topic=489710]

:X probeer het eens via de mail ;)
Owja:
In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen
is
google maar naar tutorials
dit hoeft niet via P&W iig
Daar schiet je niet veel mee op, right? Googlen heb ik al 'daan, en als het niet via P&W moet, via wat dan wel?

En D2K: Dat ik nu zo zeik komt omdat ik al meerdere malen tegen zo'n botte en nutteloze kreet ben opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

In P&W willen we het liefst dat de mensen met problemen de "basis van hun probleemgebied" al kennen.
Oftewel, van iemand die met php aan de slag gaat willen we toch wel graag dat ie de php basis heeft.

Dezelfde eis geldt natuurlijk voor iemand die met C++ aan de slag gaat, er zijn tig tutorials voor de c++-basis. Hele boekwerken voor de c++-in-windows-basis en c++-met-directx-in-windows-basis.

Jouw vraag is eigenlijk van het type "neem mij bij het handje door deze materie", helaas is dat (zeker met deze, complexe materie) niet echt mogelijk. En dan heeft het weinig zin het topic open te laten.

Lees vooral ook de topics reacties van whoami in die thread door.

topics != reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:04
De sluitmessage van D2k is misschien wel wat vaag, maar het slot is imho volledig terecht.
Vooral de request naar een copy/paste tut deed de deur (in dit geval het topic) toe.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
Vooral de request naar een copy/paste tut deed de deur (in dit geval het topic) toe.
Dat was niet echt bedoelt als request. Het is een optie. Zoals ik daar al zei, ik wil het uiteindelijk wel leren, maar in een andere volgorde (die voor jullie misschien niet logisch lijkt, voor mij iig wel). Laat maar weer hangen, dit schiet ook niet echt op zo. Wel zo ik willen vragen aan D2k om toch even iets duidelijkere sluit berichten achter te laten, want je laat mensen wel in het duister zo (en dan krijg je zulke threads als deze ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Misschien is het ook makkelijk om eerst even bij jezelf te rade te gaan voordat je gaat klagen (of flamen op D2k, een van de pijlers van P&W). Denk eerst eens: "Vraag ik wel iets wat niet te simpel is? Waarom wil men dat ik eerst een tutorial lees? Zal ik dan toch nog eens kijken?

Dat voorkomt dit soort topics, niet een sluitmessage zonder veel geblaat eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 07:35

The End

!Beginning

Op dinsdag 21 mei 2002 12:04 schreef Battle_Bunny het volgende:

[knip]
Daar schiet je niet veel mee op, right? Googlen heb ik al 'daan, en als het niet via P&W moet, via wat dan wel?
[\knip]
http://www.google.nl/search?q=drawing+line+C%2B%2B&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=nl&lr=
De allereerste link....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Goed, deze is dus onderhand wel afgehandeld. Dan gooi ik deze dicht, zo houden we LA netjes :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.