Toon posts:

Gesloten topic niet nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is een uitzondering: topics die specifiek op een stuk hardware gericht zijn, maken een stuk meer kans om open te blijven. Maar ook daarvoor geldt; zoek eens wat verder dan je muis lang is en word niet te gemakzuchtig.
Nu heb ik dus een topic geopend: [topic=500930/1/25]

Dit puur om te vragen aan mensen die zo'n mobo hebben of mensen die er verstand van hebben om ook een keuze te maken, hun mening in te winnen en hun ervaringen op te doen. Dus waarvoor een forum bedoeld is Dit is dus niet zo'n merk X vs. merk Y oorlog.
Mja, zie de stickies, en dan met name deze --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- Eigenlijk weet ik niet waar je met deze algemene vraag heen wil, afgezien van een evt. onzekerheid wegnemen. Een ieder heeft z'n eigen mening en ervaringen met deze borden dus zal je er weinig mee opschieten. Lees wat topics over de beide borden zou ik zeggen :)
Wat duidelijk in mijn verhaaltje erboven staat:
...Ik heb over beide bordjes veel gelezen hier op tweakers en op de website van beide fabrikanten...

tevens gaat het mij juist om die individuele meningen en ervaringen van gebruikers, zodoende kan ik zelf een algemeen beeld vormen over de zaken van deze moederborden.
Er zijn veel topics te vinden over fouten van beide moederborden en er zijn veel specs overal te vinden, deze zijn zoals gezegd al doorgenomen en toch word het topic gesloten...

Dit snap ik niet helemaal... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja, een andere reden is ook: [topic=437439]

Alleen staat deze sluitreden niet vermeld... maar had je wel kunnen vinden ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Mjah, ik zou zelf dat topic ook gesloten hebben..

Die meningen heb je namelijk niet veel aan.. Het is allemaal heel subjectief, en uiteindelijk krijg je alleen maar 2 verschillende adviesen.. Jantje is helemaal blij met z'n abit bordje en zal jouw dus die abit aanraden, terwijl pietje juist een asus-fan is, en roept dus zo hard mogelijk dat je asus moet kiezen..

Uiteindelijk schiet je daar dus niks mee op..

Als je al veel gelezen hebt over die verschillende borden, dan zul je ook al de verschillende problemen tegengekomen zijn die vaker kunnen voorkomen.. Het lijkt me dat je dan zelf al wel een beeld moet kunnen vormen welk bordje voor jou het beste zal zijn (rekening houdend met jouw eigen wensen en eisen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 11:43 schreef Twynn het volgende:
Mjah, ik zou zelf dat topic ook gesloten hebben..

Die meningen heb je namelijk niet veel aan.. Het is allemaal heel subjectief, en uiteindelijk krijg je alleen maar 2 verschillende adviesen.. Jantje is helemaal blij met z'n abit bordje en zal jouw dus die abit aanraden, terwijl pietje juist een asus-fan is, en roept dus zo hard mogelijk dat je asus moet kiezen..

Uiteindelijk schiet je daar dus niks mee op..

Als je al veel gelezen hebt over die verschillende borden, dan zul je ook al de verschillende problemen tegengekomen zijn die vaker kunnen voorkomen.. Het lijkt me dat je dan zelf al wel een beeld moet kunnen vormen welk bordje voor jou het beste zal zijn (rekening houdend met jouw eigen wensen en eisen!)
ja tuurlijk ben ik al deze problemen tegen gekomen maar dan is het toch nog wel 'normaal' om aan andere mensen te vragen wat deze te melden hebben over dit statement...?
Subjectieve vragen doen namelijk ook bepalingen geven in koopbesluitingen. Als iemand namelijk Abit-fan is, zal dit ongetwijfeld niet zo zijn omdat Abit zo kl*te presteert :)

Ik vind het gewoon jammer dat ik nog geen antwoord heb gehad (ook subjectieve) over deze twee bordjes. Hoewel geen goedkope uitgave is het toch altijd zinvol om voldoende informatie te verwerven voordat een aankoop plaats vindt?
En natuurlijk is het logisch dat je mensen niet moet gaan vragen om domme statements zo van ik heb 2 moederborden welke moet ik kopen zonder zelf veel informatie opgezocht te hebben, in mijn geval heb ik dit gedaan, weet een hoop over de 2 bordjes, maar wil graag nog aan de hand van mijn topic wat laatste (subjectieve) informatie verwerven om tot een goed en dusdanig zeker besluit te komen...

ik wil dit zeker niet als flame over laten komen of een aanval op de m0ddertaken o.i.d. van alle lieve modjes hier :)
Vond het gewoon zonde dat het besbetreffende topic gesloten is ;(

[stiekum] in ieder geval bedankt voor de responds [/stiekum]

Tevens wil ik ook niet insinueren dat de betreffende m0d suxt :P , ik ben blij met de mods en het GoT forum :)