Nu heb ik dus een topic geopend: [topic=500930/1/25]Er is een uitzondering: topics die specifiek op een stuk hardware gericht zijn, maken een stuk meer kans om open te blijven. Maar ook daarvoor geldt; zoek eens wat verder dan je muis lang is en word niet te gemakzuchtig.
Dit puur om te vragen aan mensen die zo'n mobo hebben of mensen die er verstand van hebben om ook een keuze te maken, hun mening in te winnen en hun ervaringen op te doen. Dus waarvoor een forum bedoeld is Dit is dus niet zo'n merk X vs. merk Y oorlog.
Wat duidelijk in mijn verhaaltje erboven staat:Mja, zie de stickies, en dan met name deze --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- Eigenlijk weet ik niet waar je met deze algemene vraag heen wil, afgezien van een evt. onzekerheid wegnemen. Een ieder heeft z'n eigen mening en ervaringen met deze borden dus zal je er weinig mee opschieten. Lees wat topics over de beide borden zou ik zeggen
...Ik heb over beide bordjes veel gelezen hier op tweakers en op de website van beide fabrikanten...
tevens gaat het mij juist om die individuele meningen en ervaringen van gebruikers, zodoende kan ik zelf een algemeen beeld vormen over de zaken van deze moederborden.
Er zijn veel topics te vinden over fouten van beide moederborden en er zijn veel specs overal te vinden, deze zijn zoals gezegd al doorgenomen en toch word het topic gesloten...
Dit snap ik niet helemaal...