Toon posts:

koeling voor gamers pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor dat ik mijn vraag stel wil ik ff zeggen dat ik de search al gebruikt heb, en dat ik een n00b ben....

Ik wil over een tijdje een nieuw systeem bestellen maar wat voor soort koeling hoort daar bij?

Ik neem zo ie zo : een proc-koeler + zilvere koelpasta.

En dan wat raden jullie me dan aan? Moet er een systeemkoeler in? en wat van harddisk koelers (ik neem er 2, moeten er dan 2 harddiskkoelers in?) ? :?

Bedankt1

Verwijderd

neem 2 casefans en zorg voor een goeie airflow in je kast, dus 1 fan intake en 1 fan outtake dan hoef je echt nie een HD cooler te kopen

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 15:53

Thyzz

-=leeg=-

Op dinsdag 21 mei 2002 11:32 schreef MeTaLBART666 het volgende:
neem 2 casefans en zorg voor een goeie airflow in je kast, dus 1 fan intake en 1 fan outtake dan hoef je echt nie een HD cooler te kopen
Dan moet je natuurlijk wel fans van minimaal 80mm, en liefst 92mm of groter gebruiken. Hoe groter hoe meer airflow en misschien toch nog een stukje stiller, mocht je dat wat uitmaken.

Hoe he dat allemaal kwijt kan, staat wel uitgebreid in de search!!!

5325wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem zo'n antec 1040 kast dus daar zaten al wat gaten in ofzo?...

Verwijderd

als je niet gaat OCen is het niet nodig helemaal niet bij een P4 owja, je moet altijd een proc. koeler

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 19:42
anders lees je de FAQ ff :p

Verwijderd

Ligt er puur aan wat voor systeem je hebt en wat je er mee doet.
Bij pentium heb je zowieso niet zo veel koeling nodig want die worden niet zo heet.
En als je niet oced is een gewone heatsink fan combo genoeg

Verwijderd

Een beetje eigen research zou geen kwaad kunnen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 21 mei 2002 11:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Voor dat ik mijn vraag stel wil ik ff zeggen dat ik de search al gebruikt heb, en dat ik een n00b ben....
Geloof er geen bal van.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.