8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
kan dus 2 dingen zijn.. ofwel de bekende PhF, of die worm waar ze het bij dnet over hadden (n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=bovine)
Nee die worm kan het niet zijn:
- ik draai alleen Win2000, en die draait op D:
- ik heb niets geshared, (en draai een firewall, dus dat leek me al stug)
- zover ik het begrijp zou dan ook in de dnetc.init een ander email-adre als van mijzelf staan en dat is niet zo.
Wat is dan die phantomflusher?
- ik draai alleen Win2000, en die draait op D:
- ik heb niets geshared, (en draai een firewall, dus dat leek me al stug)
- zover ik het begrijp zou dan ook in de dnetc.init een ander email-adre als van mijzelf staan en dat is niet zo.
Wat is dan die phantomflusher?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Das een vent die blokjes kraakt onder andersmans e-mail adres. Er zijn een heleboel leden van anandtech die er ook last van hebben
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 19:35 schreef Scraper het volgende:
Das een vent die blokjes kraakt onder andersmans e-mail adres. Er zijn een heleboel leden van anandtech die er ook last van hebben[/quote]last??? plezier bedoel je
Das een vent die blokjes kraakt onder andersmans e-mail adres. Er zijn een heleboel leden van anandtech die er ook last van hebben[/quote]last??? plezier bedoel je
Tja ik kan dat eigenlijk niet zo vreselijk erg vinden, nee....
Pagina: 1