Server laten configureren

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• paultjeb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

paultjeb

Man, wat 'n boudel!

Topicstarter
Wie weet een betrouwbaar bedrijf/instelling/persoon waar ik Apache, mySQL, php4, SSL kan laten installeren op een reeds aangeschafte server?
Bij voorkeur ook met onderhoud ivm (security) updates.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:22
Uch, dat moet me wel lukken. Email maar (zie profile) als je er over wil praten ....

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Mag geen reclame maken maar

Kuch ik doe dat for a living kuch.

Doe dat ook voor meerdere instellingen.

Check me profile

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mag ik er even op wijzen dat het hier niet de bedoeling is om wervingsacties e.d. op te zetten? Praten is prima, maar laat het hele forum meegenieten van de info ajb :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als die server debian draait, doet apt-get dat helemaal gratis voor je via een cronjob bijvoorbeeld :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 17:05

jep

Wat is de bedoeling van dit topic? :P

Ik mag niet zeggen dat ik 't kan doen (via mijn baas, een speciaal bedrijf dus ;) maar ik moet wel tips geven!:P

Nougoed, jesper@deltasolutions.nl dan toch maar :P

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:05
Beetje nutteloos topic he :)

Ik denk dat de helft van de gasten die regelmatig in NOS rondhangen wel zo'n config in mekaar kunnen fietsen.

Straks heb je een dijk e-Mail adressen, ow joepie :D

En ja, ik kan het ook doen.

Edit:
Trouwens, waarom niet zelf doen? Kun je het niet? Dan leer je het toch?

Denk dat het voor jou baas goedkoper is om jou het zelf te laten leren, dan elke keer een extern bedrijf op te laten draven omdat er weer een update uit is.

• paultjeb
  • Niet online

paultjeb

Man, wat 'n boudel!

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:05 schreef Jotti het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat het hier niet de bedoeling is om wervingsacties e.d. op te zetten? Praten is prima, maar laat het hele forum meegenieten van de info ajb :)
De vraag was niet of iets of iemand weet hoe het moet, maar of iets of iemand weet wie het kan.
Op deze vraag zijn inmiddels twee antwoorden gekomen; x van een particulier en x van een bedrijf.
Ik denk dat deze informatie (welke instelling(en) kan (kunnen) mij op commerciele basis van een linux-server voorzien) ook voor andere tweakers van belang kan zijn. Niet iedereen heeft immers de tijd (intellect :? ) om zelf een linuxdoos in de lucht te brengen (en te houden).
Bedankt voor het niet-klakkeloos op slot gooien trouwens! :)

Edit: Aantal reactie verandert in x .....

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 12:25
Pak een willekeurige webhoster/coloboer en ze hebben wel zo iemand in dienst. Beter is het echter om hetzelf te doen, daar leer je veel meer van. Dagelijks onderhoud uitbesteden is namelijk vrij duur (backup, userbeheer, enz).
Maar als je het toch wilt doen, bij mij kun je ook terecht. Is wel bij een bedrijf, dus zakelijk tarief. Wellicht is het goedkoper om een hobbyist te zoeken (al heb je daar weer geen zekerheid over continiuteit.

• paultjeb
  • Niet online

paultjeb

Man, wat 'n boudel!

Topicstarter
Misschien tijd voor een update...... RonaldH en Jotti zijn inmiddels collega's van me.
Erg leuk wat er dankzij Tweakers allemaal kan gebeuren!
Bedankt Jotti voor het niet meteen dichtpleuren!!! Gelukkig was je toen net zo traag als nu! >:)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Heh :) En kan je je server nu al zelf configureren ?

Hebben jullie een IT consultancy bedrijfje gestart ofzo ?

• paultjeb
  • Niet online

paultjeb

Man, wat 'n boudel!

Topicstarter
XTerm schreef op 20 januari 2004 @ 17:31:
Heh :) En kan je je server nu al zelf configureren ?
Ik mag niet eens in de buurt van die dingen komen, laat staan dat ik een username op die dingen heb.... 'T zijn best wel eikels hoor, die twee....

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dank voor de mededeling, maar kan nu wel dicht denk ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.