OK, heb mandrake 8.2 een paar dagen gedownload (zo'n 1,9 GB)! Nu heb ik mijn 40 GB hardeschijf gepartitioneerd in:
c:\ = fat32 (hierop draait windows ME)
en nog twee andere partities, waarvan ik de benaming niet weet:
partitie = ext3
partitie = swap
Deze heb ik aangemaakt tijdens het installeren van Mandrake!
Na enige minuten wil de installatie PKZIP installeren, dit doet hij dan (tenminste laadbalk is helemaal vol) en dan springt ie uit de installatie (terwijl er nog 8 minuten staan voor het installeren
)en geeft ie een scherm met een paar statements (heel scherm vol) in die statements staan dan groen gekleurde OK en een rode FAILED (das vast niet goed)
bij de FAILED staat iets van unable to umount /inird
Nu ben ik geen expert in Linux dus heb ik geen idee wat ik hiermee moet!
Hij vraagt ook of ik wil dat het gerepareerd word (tuurlijk wil ik da, zolang ie het maar doet), da gaat dus ook fout en computer reboot !
Nu begint installatie helemaal opnieuw, tenminste als ik CD nog in cd lade heb zitten! En dan gebeurt er precies hetzelfde steeds weer !
OK, iemand die me kan helpen ? Als je meer moet weten, moet je dat maar ff hiero vragen!
c:\ = fat32 (hierop draait windows ME)
en nog twee andere partities, waarvan ik de benaming niet weet:
partitie = ext3
partitie = swap
Deze heb ik aangemaakt tijdens het installeren van Mandrake!
Na enige minuten wil de installatie PKZIP installeren, dit doet hij dan (tenminste laadbalk is helemaal vol) en dan springt ie uit de installatie (terwijl er nog 8 minuten staan voor het installeren
bij de FAILED staat iets van unable to umount /inird
Nu ben ik geen expert in Linux dus heb ik geen idee wat ik hiermee moet!
Hij vraagt ook of ik wil dat het gerepareerd word (tuurlijk wil ik da, zolang ie het maar doet), da gaat dus ook fout en computer reboot !
Nu begint installatie helemaal opnieuw, tenminste als ik CD nog in cd lade heb zitten! En dan gebeurt er precies hetzelfde steeds weer !
OK, iemand die me kan helpen ? Als je meer moet weten, moet je dat maar ff hiero vragen!