"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Is die ADSL modem een getweakte? Met mijn getweakte ADSL modem heb ik in elk geval nooit meer hoeven in te bellen, zelfs niet na ADSl storingen of stroommuitval.
Hoe maak jij eigenlijk handmatig de verbinding?
Hoe maak jij eigenlijk handmatig de verbinding?
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Getweakt ja. 
Om handmatig de verbinding te maken kies je in die webinterface PPP, selecteert dan ON in het pulldownmenu en kies Apply.
Maar dit moet dus automatisch gaan...
Om handmatig de verbinding te maken kies je in die webinterface PPP, selecteert dan ON in het pulldownmenu en kies Apply.
Verwijderd
Je moet hem wel saven alleen op apply drukken heeft geen zin.
Na het saven gaat de modem automatisch booten en heeft hij pas de nieuwe instellingen.
Na het saven gaat de modem automatisch booten en heeft hij pas de nieuwe instellingen.
Heb hem nu maar op dial on demand gezet, niet helemaal wat ik wil (ik wil ook de zekerheid hebben dat 's nachts de verbinding openstaat) maar goed, het belangrijkste is dat de klant altijd kan internetten.Op dinsdag 21 mei 2002 17:14 schreef mig_01 het volgende:
????Geen reactie meer ,kan ik daar uit opmaken dat het gelukt is?
Save all had ik al gedaan.... maar dat hielp dus helaas niet. Hij maakte niet zelf de verbinding opnieuw.
Bedankt wist ik niet. Zou er niets nog iets verkeerd kunnen zitten in bij de config opties.Op dinsdag 21 mei 2002 13:17 schreef jelmervos het volgende:
Getweakt ja.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
misschien aan schrale troost; maar ik heb precies 't zelfde en ok nog geen oplossing..
Hier geen problemen:
zo heb ik het staan...
* BachW geen zin om een screenshotje te maken
code:
1
| MXS | vc-mux | always-on | up | on | |
zo heb ik het staan...
* BachW geen zin om een screenshotje te maken
heb hetzelfde probleem bij een klant met een ISDN modem. Bij het inbellen met always-on blijft ie op trying staan. Met dial-in is er geen probleem.
Jelmer, welke firmware heb je er in zitten? Ikzelf heb GV8BAA3.253 en die werkt perfect voor mij (SIP Spoof icm 'analoog' modem).
Dat zal ik nog een checken, weet ik zo niet, thanks allemaal.Op dinsdag 21 mei 2002 23:36 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Jelmer, welke firmware heb je er in zitten? Ikzelf heb GV8BAA3.253 en die werkt perfect voor mij (SIP Spoof icm 'analoog' modem).
Pagina: 1