CS nieuwe install, maar ape-traag?

Pagina: 1
Acties:

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:31

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Topicstarter
Ik heb net speciaal voor lan-parties een ander systeempje uit wat losse zooi samengesteld, maar ik kom er niet uit.

Ik heb:

een Gigabyte GA-6BXE mainboard met een Intel PIII-600
een ATI Rage Fury AGP met 32Mb.
256Mb. DIMM
een Voodoo-2 kaart (je weet maar nooit)
een 3Com 3C905B-TX-M
een SB Live
PS/2 keyboard & muis
Win98SE

op zich geen echt verkeerd systeem.

Nu gaat het me met name om CS.

Dus een nieuwe install gedaan naar CS1.4.

Ik probeer te draaien met de ATI (via Direct3D in CS) (en ik weet van een oude P2-350 machine met dezelfde videoplank dat dit toch wel enigzins moet draaien) maar als ik ga spelen, reageert het spel bere-traag op de muis.

Dus CS opnieuw geinstalled (en geupdate tot v1.3). Zelfde probleem. Dan maar alles geprobeerd via de Voodoo2 kaart (OpenGL. Zelfde probleem.

Iemand een idee wat ik fout doe.

Ik heb de Win98Se helemaal met Windows Update bijgewerkt, de laatste drivers van de ATi site geinstalleerd, de Voodoo2 drivers vaan voodoofiles geinstalleerd, high quality sound uit gezet, alles zo'n beetje geprobeerd.

Nu weet ik natuurlijk niet zeker of het wel aan de videokaarten ligt (maar ik weet dat ik vroeger aardig met zo'n combinatie kon spelen). Zou het iets kunnen zijn met mijn muis, of het mainboard. Ik ben zelf helemaal niet bekend met dit mainboard, maar het koste niets.

Help, ik heb geen zin om mijn normale machine mee te nemen (veels te groot en veels te zwaar)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:31

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Topicstarter
Oh ja, ik heb de ATi-HL fix geprobeerd. Mocht ook niet baten.

Ik ga vanavond maar proberen beide videoboards te vervangen voor een Matrox G200 die ik nog heb liggen. En als dat niet helpt, tsja.....

Maar het gekke is dat ik zo'n 2 jaar geleden heel Half-Life en alles goed kon spelen op een P2-350 met dezelfde kaart. En nu op een rappere bak met meer geheugen niet. Snap ik echt niet....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 15:13

bAdmuTs

mAzE

Het enige probleem wat ik ken als je in d3d draait dat je dan muislag hebt

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti