Koppeling tussen Foxpro en Acces problems

Pagina: 1
Acties:

• OCISCOOL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 12:06
Goed,

Ik ben voor een stage opdracht bezig voor een bedrijf een uitbreiding te schrijven voor hun foxpro gebaseerde administratiesysteem. De uitbreiding bestaat uit een Access database met een aantal tabbelen en de rest van de gegevens word gehaald uit de foxpro database met behulp van koppelingen.

Sinds de koppelingen er zijn knalt Access er willekeurig uit (vaker dan 10 keer per uur:() met het bericht dat er een fout is op getreden in msxbse35.dll erg irritant

heb alle servicpacks als geprobeerd maar niks schijnt te werken iemand enig idee voor een fix oid.???

Alvast bedankt.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 17:23

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben ongeveer met hetzelfde bezig.
Ik heb gewoon alle tabellen geimporteerd en ben nu een geheel nieuwe applicatie aan het ontwerpen.
kreeg namelijk ook foutmeldingen als ik data haalde uit de FoxPro Tabellen.
Beste wat je kan doen is dus importeren. (exporteren in Foxpro, naar een kommagescheiden textbestand, en vervolgens importen in Acces.)

-- Altijd blijven prutsen --

• OCISCOOL
Het probleem hierbij is dat de gegevens synchroon moeten blijven en dan moet je dus nadat er iets verandert in het hoofsysteem alle tabbelen weer opnieuw gaan exporteren en importeren is niet echt handig :)

Met een koppeling haal je de info direct uit de foxpro tabbelen en heb je hier dus geen last van.. maar wel van andere dingen helaas (msxbse35.dll) :(

• OCISCOOL
Iemand anders nog een suggestie?