Ik heb hier een Intel MB 815E met een 1Ghz celeron proc. Maar hij geeft totaal geen beeld. Als ik een Celeron 900 proc. erin geeft die wel beeld. Ik kan ook moelijk specs van dat MB vinden. Kan iemand me vertellen hoe dit kan(kan die gewoon geen 1Ghz aan?) En als die het niet aankan kan er dan nog een bios flash overheen zodat die het wel aankan??
Is die Celeron 1GHz soms een Tualatin? (Celeron 1000a)
Dan zou ik me niet verbazen dat een FCPGA mobo dan niet meewerkt, want Tualatins gaan namelijk alleen op FCPGA2 mobo's.. Wat zijn de mobospecs? Misschien dat een BIOS update oplossing biedt
Dan zou ik me niet verbazen dat een FCPGA mobo dan niet meewerkt, want Tualatins gaan namelijk alleen op FCPGA2 mobo's.. Wat zijn de mobospecs? Misschien dat een BIOS update oplossing biedt
Het is een normale Celeron 1Ghz. En de specs kan ik nergens echt goed vinden. Intel site heeft onder andere een *** search.
Op de core/heatspreader/onderkant van de Celeron staat vast wel het een en ander gegraveerd, of je zo vriendelijk wil zijn om deze samen met zoals eerder gevraagd jouw moederbord specificaties hier neer te zetten
Het enigste wat er op die celeron staat is 900/128/100/1.75V Celeron SL5WY en het S/N en zoals ik net ook al zei. Ik kan die specs van het Moederboard ook niet vinden
Da's inderdaad een gewone Celeron.Op dinsdag 21 mei 2002 09:56 schreef ccm1982 het volgende:
Het enigste wat er op die celeron staat is 900/128/100/1.75V Celeron SL5WY en het S/N en zoals ik net ook al zei. Ik kan die specs van het Moederboard ook niet vinden
Wat staat er voor type-aanduiding op het moederbord? Kunnen wij ook ff meezoeken...
Euh, ik bedoelde de specs van de 1GHz exemplaar..Op dinsdag 21 mei 2002 09:56 schreef ccm1982 het volgende:
Het enigste wat er op die celeron staat is 900/128/100/1.75V Celeron SL5WY en het S/N en zoals ik net ook al zei.
Pagina: 1