Toon posts:

vraagje over de GBA en games uit b.v. Japan

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

heb een vraagje

is het mogelijk om met een GBA, gekocht in Nederland,
GBA en/of Gameboy Color games te spelen uit bijvoorbeeld Japan of Amerika?

of moet je de GBA ombouwen net zoals met DVD's

alvast bedankt,

Funkyboy3

Verwijderd

Het is mogelijk! Alleen bij linken geeft problemen

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 21 mei 2002 08:46 schreef questa.unigame het volgende:
Het is niet mogelijk! En ombouwen heeft weinig zin.
Waar haal jij die info vandaan????? Dit is WEL mogelijk! En ombouwen is dus niet nodig.

De Europese GBA speelt zonder problemen de US en JAP games, aangezien er geen regio lock o.i.d. voor de GBA is.

Ik heb hier Mario, en Mario Kart JAP draaien zonder problemen draaien op mijn Europese GBA.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Het is juist wel mogelijk, je kunt alle GBA-spellen ter wereld op elke GBA spelen. Dus of het nou Japans, Amerikaans, Europees of whatever is maakt niks uit.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:21

Phydomir

Dennis

Het enige wat problemen kan opleveren is een JAP/USA versie linken met een PAL versie. Dat kan ie vervelend vinden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik speel ook zoveel Japanse en Americaanse spellen via mijn flasher. Werkt perfect.

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-01 22:47
Op dinsdag 21 mei 2002 09:18 schreef Phydomir het volgende:
Het enige wat problemen kan opleveren is een JAP/USA versie linken met een PAL versie. Dat kan ie vervelend vinden.
PAL versie?? de GBA bevat geen tv hoor, dus al helemaal geen PAL systeem.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Blijft dat het linken tussen bijv een JAP en een EU versie wel eens mis kan gaan....maar dit verschilt per game.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
EU/US linken is geen probleem, met JAP kan het nog wel een klein probleempje zijn...

Maar verder staan de importgrenzen wagenwijd open!

Verwijderd

Je kan alle spellen zo spelen, en EU/US linken met JAP versie geeft problemen. EU en US ben ik er nog geen 1 tegengekomen die problemen gaf...alleen de Japanse.

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 18:40
Op dinsdag 21 mei 2002 12:33 schreef BlackMage het volgende:
Ik speel ook zoveel Japanse en Americaanse spellen via mijn flasher. Werkt perfect.
Zou ik mogen weten van jou, waar jij jouw flasher hebt gekocht en voor hoeveel? thanx

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op dinsdag 21 mei 2002 15:53 schreef wAizz het volgende:

[..]

Zou ik mogen weten van jou, waar jij jouw flasher hebt gekocht en voor hoeveel? thanx
cd64.com voor ongeveer 200 euro compleet incl. verzendkosten..
Pagina: 1