Iedereen moet natuurlijk doen waar die zin in heeft maar echt vrolijk word ik hier niet van.
Zijn die 100k van Duke in de spaarstand ook nog voor Randy?
Zijn die 100k van Duke in de spaarstand ook nog voor Randy?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zou je je post willen veranderen jolly?Op dinsdag 21 mei 2002 09:23 schreef jolly het volgende:
Iedereen moet natuurlijk doen waar die zin in heeft maar echt vrolijk word ik hier niet van.
Zijn die *****k van Duke in de spaarstand ook nog voor Randy?
Verwijderd
Als dit geheime info was zou ik je gelijk geven maar de hele wereld kan die proxy bekijken dus....Op dinsdag 21 mei 2002 09:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Zou je je post willen veranderen jolly?
is wel zo netjes...geen spaarstanden geven
Verwijderd
Zie discussies ECCP-stats vorige dagen...Op dinsdag 21 mei 2002 09:57 schreef Vision het volgende:
?!?!?!?!
wtf is dit?!
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
ben ik nu mee bezig. Heb ff wat minder naar DPC gekeken vanwege drukte met schoolOp dinsdag 21 mei 2002 09:58 schreef Appie-B het volgende:
[..]
Zie discussies ECCP-stats vorige dagen...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Heb je die zelf gemaakt of gekregen van je _vrienden_ bij de wezelsOp dinsdag 21 mei 2002 10:14 schreef DukeBox het volgende:
Ik heb een client voor de GBA
Verwijderd
/edit aldus FritzzOp dinsdag 21 mei 2002 10:14 schreef DukeBox het volgende:
[...]
Verwijderd
Hoe hebben ze ons zo snel kunnen inhalen? snap er echt niks meer vanECCp teams overall top 10
--------------------------------------------------------------------------------
pos total name output daypos
1. (1) 4.965.962 Team Weazy @ www.Team-TNT.net 29.365 (2)
2. (1) 4.607.489 Dutch Power Cows 8.843 (4)
Verwijderd
Waarom heb ik het idee dat er een paar DPC-ers ontzettend in de zeik genomen wordenOp dinsdag 21 mei 2002 10:22 schreef DukeBox het volgende:
Zoals jullie ook op mijn nieuwspage op de proxy kunnen lezen wil ik wat meer actie in mijn rc5 gooien ja.
De gba client is gewoon een port, met wat sources van jberg.
lees de eccp dpch's van de afgelopen dagen maar eens door.Op dinsdag 21 mei 2002 10:24 schreef jimius het volgende:
[..]
Hoe hebben ze ons zo snel kunnen inhalen? snap er echt niks meer van
Verwijderd
je kunt ze wel meenemen naar een ander team... helaasOp dinsdag 21 mei 2002 10:29 schreef jimius het volgende:
Maar je kunt geflushte punten toch niet terughalen?
Zou wel erg oneerlijk zijn...
Verwijderd
Wat achterlijk allemaal zeg... zlefde als in kroeg A bier staan tappen en op het terras van koreg B gaan serveren.. ofzow..Op dinsdag 21 mei 2002 10:33 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
je kunt ze wel meenemen naar een ander team... helaas
Al geloof ik het van Duke nog niet echt... maar we zullen wel zien
Verwijderd
hmm... 't is maar hoe je het bekijkt. De dp's zijn in princiepe van jezelf, dus wat je er mee doet moet je zelf weten. Toch ?Op dinsdag 21 mei 2002 10:36 schreef jimius het volgende:
[..]
Wat achterlijk allemaal zeg... zlefde als in kroeg A bier staan tappen en op het terras van koreg B gaan serveren.. ofzow..
Verwijderd
Maar staat Duke in de rode of in de gele bar?Op dinsdag 21 mei 2002 10:36 schreef jimius het volgende:
[..]
Wat achterlijk allemaal zeg... zlefde als in kroeg A bier staan tappen en op het terras van koreg B gaan serveren.. ofzow..
Verwijderd
Je bedoelt 600KOp dinsdag 21 mei 2002 10:45 schreef InNuedo het volgende:
Ik snapzelfnietwaaromjullie jezodrukmaken om300 kaandp somdatjulli ewetenwat erdusaangaatkom entoch?
Verwijderd
Verdwenen bij DPC: DukeBox (313.575 results)Op dinsdag 21 mei 2002 10:53 schreef jolly het volgende:
[..]
Je bedoelt 600K
Verwijderd
Goh ik dacht dat het 759.625 dp's warenOp dinsdag 21 mei 2002 10:53 schreef jolly het volgende:
[..]
Je bedoelt 600K
edit/ tov de Wezels iig
Verwijderd
Wanneer zet chris je bij nd over kunnen we ons alvast mentaal voorbereiden op de klapOp dinsdag 21 mei 2002 10:58 schreef DukeBox het volgende:
+ 100k saved..
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 11:01 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Wanneer zet chris je bij nd over kunnen we ons alvast mentaal voorbereiden op de klap
Verwijderd
ho hoOp dinsdag 21 mei 2002 11:26 schreef Vision het volgende:
nou DukeBox. bedankt voor wat je gedaan hebt.
....
Verwijderd
ik zeg dat het niet zo is, vooral omdat hij lang veel en goed heeft bij gedragen aan DPC. Het wordt ook zeker gewaardeerd, en ik weet zeker dat de RC5 mensen blij met zijn extra power zullen zijn.Op dinsdag 21 mei 2002 11:49 schreef LoWLaNDeR het volgende:
ho ho
Met dit soort termen gaan wij niet gooien, tegen geen enkele DPC'er. Van mij part gaan ze allemaal naar Weazy, maar wat je nu zegt is echt te achterlijk voor woorden. Weet je waar die laatste "s" voor staat in Dutch Power Cows? Meervoud. Je zit in een team. Bovendien is dit maar een spelletje. Denk verdomme eens na man.
Hier kan je trouwens ook nog een mooie OW voor ontvangen. Ik zou het geheel maar wegediten als ik jou was. En snel een beetje.
Verwijderd
De DPC'ers die RC5 doen hebben er niets aan. Daar kan je namelijk niet overstappen.Op dinsdag 21 mei 2002 11:55 schreef Vision het volgende:
[..]
ik zeg dat het niet zo is, vooral omdat hij lang veel en goed heeft bij gedragen aan DPC. Het wordt ook zeker gewaardeerd, en ik weet zeker dat de RC5 mensen blij met zijn extra power zullen zijn.
Ik ben ook een ECCp'er en zo voelt het niet bij mij.Maar voor het ECCp team voelt dit toch aan als een klap in hun gezicht. Dit is "overlopen", ook al stopt hij ermee.
Het is ook niet leuk, maar daarom hoef jij met je vorige reply niet extra olie op het vuur gooien.No hard feelings DukeBox, ik begrijp dat je je op een ander project wil richten, maar ik denk dat jij ook inziet dat dit toch in de categorie "leuk is anders" valt, iig voor de ECCp'ers
Verwijderd
"leuk is anders" is wel wat anders als een vergelijking met nsb hoor....Op dinsdag 21 mei 2002 11:55 schreef Vision het volgende:
[..]
Maar voor het ECCp team voelt dit toch aan als een klap in hun gezicht. Dit is "overlopen", ook al stopt hij ermee.
No hard feelings DukeBox, ik begrijp dat je je op een ander project wil richten, maar ik denk dat jij ook inziet dat dit toch in de categorie "leuk is anders" valt, iig voor de ECCp'ers
Division BrabanderT
Verwijderd
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
PsiesOp dinsdag 21 mei 2002 12:33 schreef Mafferik het volgende:
Eigenlijk best spannend... Kunnen we weer een keertje inhalen ipv voorblijven
"The chase is better then the catch"
Verwijderd
Waar slaat dit op? Doe eens effe normaal man.Op dinsdag 21 mei 2002 11:26 schreef Vision het volgende:
/me durft het nog net geen [edit]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ej herken ik hier de zwangerschaps-therapie ?Op dinsdag 21 mei 2002 13:09 schreef Veltro het volgende:
Adem in, adem uit...
[...]
Idd ja, ik zie het nu pas...pff eergisteren ook alOp dinsdag 21 mei 2002 13:18 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Ja, in al het rumoer vergeten we bijna dat we ontzettend zijn kontgeschopt door Ars gisteren.
Verwijderd
Verwijderd
ff quote'je van Olav Mol erbij halen: "Hem er naast zetten is 1, er langs komen is 2"Op dinsdag 21 mei 2002 12:33 schreef Mafferik het volgende:
Eigenlijk best spannend... Kunnen we weer een keertje inhalen ipv voorblijven
"The chase is better then the catch"
Was een ander team je voor ?Op dinsdag 21 mei 2002 13:26 schreef NeoTweaker het volgende:
/me was iets vergeten te zeggen...
khad trouwens bijna () een heel bedrijf overgehaald, is net niet gelukt
Het is dat ik door mijn andere(=t.net) activiteiten niet meer altijd even goed oplet hier in de dpch's maar nu ga je wel wat te verOp dinsdag 21 mei 2002 11:26 schreef Vision het volgende:
/me durft het nog net geen *** streek te noemen, maar zo voelt het wel.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Ze zeiden dat ze al voor ene DukeBox werkten...Op dinsdag 21 mei 2002 13:30 schreef ParaNoiMia het volgende:
[..]
Was een ander team je voor ?
hey, kben net nieuw hier ok?Op dinsdag 21 mei 2002 13:31 schreef _Geus_ het volgende:
NeoTweaker: Deze knop rechtsboven is handig : [afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Well Euhmz do you guys have an other rc5 account locked awayOp dinsdag 21 mei 2002 14:24 schreef hirschY het volgende:
Welcome aboard Duke!!
Theres plenty of room over here for anyone else that wants to join the best ECCp team in the world!!
feel free to come help us put an end to the ars madness!!
Tsja zulke berichten helpen nou ook niet echt meeOp dinsdag 21 mei 2002 14:24 schreef hirschY 1/2 taunt verhaal:
Verwijderd
yes!!Op dinsdag 21 mei 2002 13:55 schreef DPC_Wimmel het volgende:
whiiiiiiiii pijlmaatje
150.782 La_Petite_Cows
Sommige mensen.....Op dinsdag 21 mei 2002 13:55 schreef DPC_Wimmel het volgende:
whiiiiiiiii pijlmaatje
150.782 La_Petite_Cows
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Wiehoe way to go Cows!!!!Op dinsdag 21 mei 2002 15:04 schreef MarcoTC het volgende:
[..]
yes!!
The little cows did it again!
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Verwijderd
Volgens mij hadden jullie die al ff of laat ik me op mijn verkeerde been zettenOp dinsdag 21 mei 2002 15:13 schreef je_oen het volgende:
[..]
Wiehoe way to go Cows!!!!Let the herd be ours. graas graas graas
Op dinsdag 21 mei 2002 15:32 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie die al ff of laat ik me op mijn verkeerde been zetten
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 15:46 schreef R4NCOR het volgende:
Mwah, ik ben tot de persoonlijke conclusie gekomen dat het one big joke is, wel mega-goed georganiseerd
Durf het alleen nog niet met zekerheid te beweren
Veelzeggende replyOp dinsdag 21 mei 2002 15:50 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
Op dinsdag 21 mei 2002 15:56 schreef DukeBox het volgende:
Hoi, als het een beetje meezit kom ik vanaf morgen jullie ook versterken in de rc5 race.
Ja duke laat geen steekjes vallen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
nouja, toch nog ééntjeOp dinsdag 21 mei 2002 16:07 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Ja duke laat geen steekjes vallen
Verwijderd
ach...Op dinsdag 21 mei 2002 16:08 schreef NG het volgende:
[..]
nouja, toch nog ééntje
??Op dinsdag 21 mei 2002 16:08 schreef NG het volgende:
nouja, toch nog ééntje
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sure there are several more RC5 accounts that could be tradedOp dinsdag 21 mei 2002 14:33 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Well Euhmz do you guys have an other rc5 account locked away
Because i could set a trade
Verwijderd
Errr, You can get just one thing from me and that is that little piece of meat in the middle of my hand with a nail on top of itOp dinsdag 21 mei 2002 14:24 schreef hirschY het volgende:
Welcome aboard Duke!!
Theres plenty of room over here for anyone else that wants to join the best ECCp team in the world!!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Doe ik het tochOp dinsdag 21 mei 2002 18:39 schreef Freakertje het volgende:
[..]
Errr, You can get just one thing from me and that is that little piece of meat in the middle of my hand with a nail on top of it
Ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als ik er een afbeelding van neerzet
Verwijderd
...ja, dat zien we, magoed, dat soort dingen zien we graag
Verwijderd
Oh Yeah, zie http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/ >>> DPCOp dinsdag 21 mei 2002 20:30 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
heeft iemand eigenlijk nog n serieuze oplossing om van deze 'miserabele'plek af te komen?
Verwijderd
plat????Op dinsdag 21 mei 2002 20:53 schreef Veltro het volgende:
[..]
Oh Yeah, zie http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/ >>> DPC
jaOp dinsdag 21 mei 2002 21:15 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
plat????
Mn team is net DPC gejoined, er worden nog steeds masjiens geassimileerd, alle beetjes helpen niet waar ?Op dinsdag 21 mei 2002 20:30 schreef NeoTweaker het volgende:
[..]
heeft iemand eigenlijk nog n serieuze oplossing om van deze 'miserabele'plek af te komen?
Verwijderd
welke van de 4???Op dinsdag 21 mei 2002 15:32 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie die al ff of laat ik me op mijn verkeerde been zetten
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Wanneer komt jouw machinepark dan op gang? Donderdag ofzo? Vrijdag? Of volgende week pas? Anyway, Anarchisten, be afraidOp dinsdag 21 mei 2002 21:51 schreef Appie-B het volgende:
Best lang lezen zo'n 104 posts
Trouwens; zijn de Anarchisten klaar om plaatsje te ruilen met QU|CCC![]()
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
MorgenOp dinsdag 21 mei 2002 22:00 schreef Freakertje het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw machinepark dan op gang? Donderdag ofzo? Vrijdag? Of volgende week pas? Anyway, Anarchisten, be afraid
Op dinsdag 21 mei 2002 20:53 schreef Veltro het volgende:
[..]
Oh Yeah, zie http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/ >>> DPC
Dat DPC nog op 1 staat misschien?Op dinsdag 21 mei 2002 22:48 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Moet ik nou nodig pitten, of wat?
Wat is er te zien Veltro?
Verwijderd
Nee dat [DPC]Veltro een personal mf gehouden heeft van 1000+ dp'sOp dinsdag 21 mei 2002 22:56 schreef R4NCOR het volgende:
[..]
Dat DPC nog op 1 staat misschien?![]()
Verwijderd
Ehmm...subteam reclame is niet toegestaan...geld hetzelfde niet ook voor team reclameOp dinsdag 21 mei 2002 14:24 schreef hirschY het volgende:
Welcome aboard Duke!!
Verwijderd
De achterste 2Op dinsdag 21 mei 2002 21:25 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
welke van de 4???
Well what do you have maybe im in the mood for tradingOp dinsdag 21 mei 2002 18:17 schreef randy48 het volgende:
[..]
Sure there are several more RC5 accounts that could be traded
Deze plek is te koop.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq