Geluid HD

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-04 09:09
Hoeveel geluid mag een HD maken?

Heb hier namelijk een MAXTOR D740X 6L060J3 (60g) liggen, maar dat ding maakt een takkeherrie daar wordt je niet goed van!?
Wie heeft er nog meer zo'n HD en hoeveel geluid maakt ie, ik heb MAXTOR al gebeld voor een RMA nummer ed, maar ik wil niet dat ik €14,- vergooi omdat zij vinden dat er niets fout aan is :{
Dat ding maakt dus ook geen constant geluid, echt heel irri, als mn HD loshaal, maken mn fans een normaal dof geluid waar je makkelijk doorheen kan slapen.

Als iemand het geluid wil horen moet ie et even zeggen dat sluit ik even mn mic aan.
Grote vraag is dus, hoeveel geluid mag zo'n ding maken (mag het je meest kabaal makende object zijn in je PC)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk niet dat er zoiets is als een maximaal toegestane grens voor het geluid van een hdd (mits het normaal blijft natuurlijk, hdd @ 150Db is niet geweldig).

ik zou zeggen kijk wat er voor deze schijf de specs zijn en meet of hij er bovenuit komt of niet.

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 07:41 schreef Red Nalie het volgende:
Hoeveel geluid mag een HD maken?
Mijn Maxtor 540x 120 GB hdd maakt wel heel regelmatig een (parking)achtig katoink geluid, ook soms als ik niets doet...
Werkt verder wel goed...

• FailFr8er
Op dinsdag 21 mei 2002 10:05 schreef mariusjr het volgende:

[..]

Mijn Maxtor 540x 120 GB hdd maakt wel heel regelmatig een (parking)achtig katoink geluid, ook soms als ik niets doet...
Werkt verder wel goed...
Maar is dat een geluid dat je weerhoudt van een good night sleep? :{

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ikke heb hier ook een hdd die zon fuck herrie maakt! IBM natuurlijk...... Ik had op hun site zon proggie gedownload dat ie iets langzamer draait. en dat helpt perfect! hijs nu super stil!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Als je hd echt zo veel herrie maakt, download dan even een tooltje bij Maxtor van de site om je schijf te laten nakijken. Dat staat op het deel waar je RMA's kan aanvragen en vertelt je precies wat er eventueel fout is.
Terug gaan naar de leverancier kan natuurlijk ook.

Wanbeleid is ook beleid.

• FailFr8er
Op dinsdag 21 mei 2002 11:21 schreef agent327 het volgende:
Als je hd echt zo veel herrie maakt, download dan even een tooltje bij Maxtor van de site om je schijf te laten nakijken. Dat staat op het deel waar je RMA's kan aanvragen en vertelt je precies wat er eventueel fout is.
Terug gaan naar de leverancier kan natuurlijk ook.
RMA nummer heb ik al aangevraagd, en die tools maken een disk, en mn diskdrive is een beetje dood (ook geen zin om em te maken oid, gebruik em nooit...)
Pagina: 1