Toon posts:

Hoe waarmee temperatuur meten *

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, wat eigenlijk indirect wel met tweaken te maken heeft. Namelijk: Hoe meet je de temp in je kast, voeding etc. Antwoord: Met een thermometer gewoon zo'n goedkoop ding van de Blokker ofzo, met een digi display en een draadje eraan voor makkelijk en precies meten (wel letten op het bereik, meestal maar iets van -10 tot 40 graden dus niet je proc ermee gaan meten) Maar ik ga dus naar de Blokker, en de Gamma enzovoort maar nergens vind ik zo'n ding, wel complete weerstations of een kwik dingetje. Maar waarom vind ik nergens die ik zoek? Ik ken zelf 2 mensen die er een hebben (dezelfde) maar die willen em niet kwijt.

Iemand ideeen of iemand die zijn thermometer wil afstaan?

Verwijderd

al gevraagd aan die 2 mensen waar ze dat ding hebben gekocht ofzow???

enne al de vraag en aanbod ingevuld op de frontpage??

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ik heb net eentje gehaald bij Blokker voor 5 Euro. Bij Halfords lag een zelfde type voor het dubbele. Ook bij de Kijkshop vind je het soort thermometertjes wat jij zoekt. Verder moet je V&D in de gaten houden en een kijkje nemen bij de Hema.
Je vindt dit spul namelijk niet bij de computerspulletjes maar bij de huishoudelijke dingen :)

Specs ...ik doe er niets meer aan.

Verwijderd

Topicstarter
Jah die 2 mensen al gevraagd maar die dingen zijn al oud, maar bij de blokker dus, moet ik toch ff zoeken, misschien dat ik er overheen gekeken heb of dat ze bij onze blokker niet hadden

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Wat een kut topic titel!!!!!

En loop ook eens een automaterialen handel binnen....
Dit is echt zoiets van verder kijken dan je neus/fantasie is..

fff gezocht....

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS79150g.gif

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

Titelchange :)

Ennuh, heeft de search je niks opgeleverd ?

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 15:08
met programma's??

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Halfords, Brezan e.d. hebben allerlei diverse temperatuurmeters voor in de auto met een binnen- en buitensensor aan een draadje. Kan je zowel buiten als in je kast meten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ff niet gelijk zo negatief zitten te doen! Ik heb echt wel gezocht hoor, en ik ga dus echt geen f*ckin thermometertje kopen over internet, het ging mij om een goedkoop ding.

Ik ben dus net naar de kijkshop, blokker, v&d, megapool enz noem maar op geweest en overal alleen maar kwik dingen.

En het ging mij dus niet om een vaste thermometer maar gewoon een simpel ding waarmee ik snel ff de temp ergens kan meten

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Ik heb er in januari eentje bij de halfords gehaald, koste toen 20 piek geloof ik. Dan heb je er eentje voor binnen en buiten temp. Die heb ik toen gemod door een draadje aan de binnentemp-sensor te maken zodat je de temp-sensor ergens kan plaatsen. Het bereik van die dingen is ook prima, want 75 graden geeft hij ook aan :P (full load op de server -> geen koeling) de andere op een van de koelvinnen van de voeding.

Ik moet zeggen dat het tot nu toe prima werkt en ik er errug tevreden mee ben. Ook ben ik er van overtuigd dat de waardes die de temp-meter meet ook kloppen, en da's altijd mooi meegenomen ;)

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Op dinsdag 21 mei 2002 14:38 schreef Thorry het volgende:
[...]
En het ging mij dus niet om een vaste thermometer maar gewoon een simpel ding waarmee ik snel ff de temp ergens kan meten
Dan is dat ding van halfords prima geschikt (je moet effe de sensor uit dat plakding halen van de buitentemp-meter)

That's it! :)

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op dinsdag 21 mei 2002 01:17 schreef Thorry het volgende:
Ik heb een vraagje, wat eigenlijk indirect wel met tweaken te maken heeft. Namelijk: Hoe meet je de temp in je kast, voeding etc. Antwoord: Met een thermometer gewoon zo'n goedkoop ding van de Blokker ofzo, met een digi display en een draadje eraan voor makkelijk en precies meten (wel letten op het bereik, meestal maar iets van -10 tot 40 graden dus niet je proc ermee gaan meten) Maar ik ga dus naar de Blokker, en de Gamma enzovoort maar nergens vind ik zo'n ding, wel complete weerstations of een kwik dingetje. Maar waarom vind ik nergens die ik zoek? Ik ken zelf 2 mensen die er een hebben (dezelfde) maar die willen em niet kwijt.

Iemand ideeen of iemand die zijn thermometer wil afstaan?
ren naar halfords daar hebben ze ze wel ! was laatst nog een topic over !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:31

Memendo

V4-power/Team BSD

Gamma heeft ze ook in het assortiment. Dus dat jij z daar niet kunt vinden is een ander verhaal, maar ik heb er vandaag 1 bij hun opgehaald (ik moest ook vragen waar ze lagen, kon ze eerst ook niet vinden ;) )

Verwijderd

blokker, kijkshop, hema, halfords, die dingen vind je overal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.