Canon IX7 inruilen tegen digicam?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-03 21:27

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik ben nu in het bezit van een Canon IX7 spiegelreflex camera (APS en 22-55mm lens) Is echt een top dingetje. Maar aangezien nu al die digitale camera's erg in trek zijn zit ik te twijfelen of ik mijn camera zal verkopen om een digicam te halen. En zoja, wat is dan een beetje een goede betaalbare camera (rond de 500/600 euro)

pic van mijn huidige cam:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2839776214
Graag wat onderbouwde meningen van jullie.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Waarom krijg je in de HK altijd 50 replys in 5 minuten en in de techforums niet.

schop

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

BeaM-R > Ik zou je adviseren ff de FAQ door te spitten, daar staan een aantal links in naar nuttige sites die je meer kunnen vertellen over digitale camera's.

Begin hier maar eens:
http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

Whatever.

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Op dinsdag 21 mei 2002 22:40 schreef BeaM-R het volgende:
Waarom krijg je in de HK altijd 50 replys in 5 minuten en in de techforums niet.

schop
Alle kinderen gaan na sesamstraat naar bed he :)...ff serieus. Je prijsrange heb je al bepaald. Heb je een bepaalde voorkeur aan een merk en wat ben je van plan om met je eventuele digi-cam te doen?

Ga je je huidige camera inruilen of verkopen aan iemand? Het apparaat ziet er wel interessant uit zeg hehe :D

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 22:45 schreef Timbos het volgende:

[..]

Alle kinderen gaan na sesamstraat naar bed he :)...ff serieus. Je prijsrange heb je al bepaald. Heb je een bepaalde voorkeur aan een merk en wat ben je van plan om met je eventuele digi-cam te doen?

Ga je je huidige camera inruilen of verkopen aan iemand? Het apparaat ziet er wel interessant uit zeg hehe :D
Merk maakt me niet zo veel uit (geen Aldi ding).
En ja ik zit er wel over te denken om hem te verkopen ja. Interesse?

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Als je echt een kant en klare antwoord wilt hebben, kan je voor de Canon Powershot S30 gaan. Ik ga dan ervan uit dat je Canon ok vindt en dat je je digi-cam het wilt gebruiken voor gewone kiekjes tot aan wat professionele plaatjes (3.34 MegaPix). Op pricewatch zie ik hem voor 600 euro staan.

Voor meer details van deze camera zie:
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?cameras=canon_s30&method=sidebyside

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je krijgt hier niet zo snel reacties omdat de vaste bezoekers weten dat bijna alle "ik zoek een digicam"-topic worden gesloten en de topicstarter wordt doorverstuurd naar [topic=197979/1/100]

Daar staan heel veel algemene info en adviezen. zodat je zelf kan beslissen wat het beste bij je past.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.