Dremel vs. Imitatie

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort gaan modden en zo ik ik heb vaak dingen waar ik denk dat een dremel wel handig bij zou zijn, dus die wil ik gaan kopen. Alleen ik weet niet of ik nou een echt dremel moet gaan kopen, of een imitatie die minder dan de helft kost. Een kinzo bijvoorbeeld. Wat zijn nou echt de voordelen van Dremel ten opzichten van een imitatie. Ik snap wel dat de schijfjes en zo beter zijn, maar qua tool zelf, hoe zit dat?

Ik heb trouwens wel gezocht maar kon niet echt een goed discussie vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit wat ik begrepen heb zijn echte dremels gewoon degelijker. Als je geen gekke dingen doet kun je net zo goed een neppert kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Kinzo of Keinzo...

Werkt perfect :D kan gewoon werken met de dremel hulpstukkies dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik heb ook de kinzo en die werkt prima.
Al gaat ie kapot dan koop ik er nog 1, hij is namelijk nog minder dan de helft van de prijs van een orginele dremel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Black en Decker . Cheaper , meer tools , makkelijker in gebruik en even degelijk . Ding ownt hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Op dinsdag 21 mei 2002 00:09 schreef DigitalFX het volgende:
Ik heb een Kinzo of Keinzo...

Werkt perfect :D kan gewoon werken met de dremel hulpstukkies dus :)
een kinzo is dat. Heb een paar dagen geleden nog met de directeur er van gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Wij hebben een dremel uit de oude serie en deze is erhm ik geloof iets van 20 jaar (bijna net zo oud als ik ;) ) en deze werkt nog steeds perfect!!
Dus tja ik zou een dremel kopen maar dat moet je natuurlijk zelf weten, ik raad het iig wel aan.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 00:15 schreef marteltor het volgende:

[..]

een kinzo is dat. Heb een paar dagen geleden nog met de directeur er van gesproken :)
Ah.. Mjah ding ligt beneden en wis t dus niet psies ;)

gesproken met de directeur :P ? voor goedkope Kinzo *dremel* inkoopactie ofzo :D ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

* MetalRush heeft ook een B&D
* MetalRush gebruikt gewoon de Dremel onderdelen zoals schijfjes e.d.
* MetalRush erg blij met aanschaf van B&D
* MetalRush geen Dremel kopen :+

bij deze aanschaf zat ook zo'n flexibele slang zodat je ook in de moeilijk te bereiken plaatsen kunt komen... errug handug *D

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn ouders hebben een proxxon duur duits ding wel erg goed enzo. Ik heb voor mezelf een ferm gekocht omdat ik die van hun niet wou slopen en dan liever zo'n goedkoop ding. Maar hij mod perfect lekker veel assesoires (of hoe je dat ook schrijft). En ik gebruik heb ook voor bijna alles. Maar ik ga er niet mee boren dat doe ik wel met de boormachine is net wat meer power :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is al zooooo vaak langsgeweest....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.