Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
IPV slack toch redhat installeren.. ? *proest*
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
tnx man
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ga ik ff proberenOp maandag 20 mei 2002 23:32 schreef GrimLord het volgende:
Ipv 'startkde', 'gnome-session' in je xinitrc zetten.
Ik heb steeds hier zo`n de-ja-vu hoe kan dat... '?Op maandag 20 mei 2002 23:36 schreef theezeefje het volgende:
[..]
ga ik ff proberen
WOEI !!!!Op maandag 20 mei 2002 23:53 schreef zwik het volgende:
met "xwmconfig" kan je makkelijker switchen met Slackware. Dit tooltje verandert lekker zelf de benodigde config files.
dat was hem !!
Dit kan je ook doen:
1
| # cp /etc/X11/xinit/xinitrc.gnome ~/.xinitrc |
Dan start alleen bij jou gnome op, en bij de rest nog steeds KDE, is handig als je meerdere mensen op je pc hebt
[edit]
lees de draad voor je blaat, willem
Rookworst zonder R is ook worst.
Ik heb slack 9 full install gedaan, daar hoort dan ook kde bij te zitten. Echter alleen twm is aanwezig. De eenige aanwezige xinitrc.* file in de /etc/X11/xinit folder is xintitrc.twm en ook een zoek actie naar files als startkde ander kde alike zooi geeft geen sjoege.
Ik heb daarom wederom alle packages geinstalleerd vanaf cd en na een tijdje is hij daarmee klaar. Ik heb een /opt/kde folder maar ook hier ontbreekt eenig install script of readme file. Is mijn install cd kreupel of ben ik nu een linux noob?
met andere woorden, is er iets dat ik nu vergeten ben te doen en dat iedereen zo logisch vind dta het nooit gedocumeteerd is in de faq? Dit omdat ook de faq's en readme's steeds aangeven dat een simple startkde de truuk zou moeten doen....
[ Voor 17% gewijzigd door Grijns op 04-07-2003 11:13 ]
zet daar in:
typ daarna 'startx'.#!/bin/bash
export PATH=$PATH:/opt/kde/bin
exec startkde
Anyway, dit topic ga ik sluiten omdat dit toch behoorlijk basiskennis is waar je echt wel achter moet kunnen komen. Bovendien is dit topic al bijna een jaar oud, en lijkt het me dus een stuk handiger om als het nog niet lukt een apart topic hiervoor te openen.
Dit topic is gesloten.
![]()