• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Het is mijn nederige mening dat Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel genoeg herdacht is. Ik was het óók niet met Pim Fortuyn eens, en voor het gebeurde zelf heb ik geen betere woorden dan die, die Jack Spijkerman in Kopspijkers van zaterdag 18 mei 2002 uitte. Ik hoop dat iedereen dat gezien/gehoord heeft en anders een korte quote:

"...Maar GODVERDOMME, NOOIT met KOGELS!!!!!!!! ....."

We zijn nu weer een week verder, de verkiezingen zijn geweest, LPF heeft, naar mijn mening helaas (maar goed dat is democratie), 26 zetels en de rest, CDA uitgezonderd, heeft verloren. Laten we met zijn allen hopen dat het ooit noch goed komt met Nederland.

Ik ben dan ook van mening dat de logo's, en onderschriften aangaande Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel weer eens gewijzigd kunnen worden.

In ieder geval, Lang leve Artikel 1 van de grondwet!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
[b]Op maandag 20 mei 2002 23:03 schreef Adm.Spock

Ik ben dan ook van mening dat de logo's, en onderschriften aangaande Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel weer eens gewijzigd kunnen worden.
Zo dus dat bepaal jij ff.. :{

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Nee dit is mijn mening

Verwijderd

Tja, maar nog steeds staan er rijen bij de begraafplaats (ben er zelf gisteren en vandaag langsgefietst) Die rij is er niet voor niets.

Ik haal het pas weg wanneer het standbeeld er staat, en de dader zijn vonnis heeft gekregen.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Yoozer

minimoog

om eerlijk te zijn had ik na een week ook al genoeg van die beelden van CNN van 11/9. maar ja, vertel dat die amerikanen maar eens. wat betreft topics over politiek, volgens mij gaat dit draadje binnenkort gesloten worden.

rouwperiodes kunnen van 3 maanden tot 1 jaar duren. ik denk dat 't minste wat je er voor kunt hebben een beetje geduld en respect is.

maar da's ook maar mijn mening.

teveel zooi, te weinig tijd

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:03

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op maandag 20 mei 2002 23:08 schreef Adm.Spock het volgende:
Nee dit is mijn mening
Mening mag, ik deel hem alleen niet. Laat mensen dat lekker zelf bepalen, en jij hebt er geen last van duzzz, waarom zou je het aankaarten?

Ik heb trouwens de mijne na de verkiezingen weggehaald, vond dat wel een mooi tijdstip.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op maandag 20 mei 2002 23:10 schreef bterkuile het volgende:
Tja, maar nog steeds staan er rijen bij de begraafplaats (ben er zelf gisteren en vandaag langsgefietst) Die rij is er niet voor niets.

Ik haal het pas weg wanneer het standbeeld er staat, de dader zijn vonnis heeft gekregen.
Vonnis zal wel paar jaar gevangenisstraf zijn, waarna ie na 5 jaar vrij komt wegens goed gedrag oid..
Ik heb trouwens de mijne na de verkiezingen weggehaald, vond dat wel een mooi tijdstip.
ik ook, maar iedereen mag dat natuurlijk voor zichzelf bepalen, dus vind het dom om zoiets te zeggen..

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Adm.Spock ok nog niet zo lang op GoT zekers.

SLOT

• Yoozer

Yoozer

minimoog

als ik trouwens ERGENS zou over klagen bij de nagedachtenis van PF zou 't die schaamteloze geldklopperij zijn van mensen die liedjes schrijven en een leuke cent met de cd verdienen. of mensen die hem opeens heel goed gekend hebben.

maar de opbrengst gaat tenminste naar 't standbeeld, en dat is wel 't minste wat iemand kan doen.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:05

Sorcerer8472

Mens sana?

Op maandag 20 mei 2002 23:10 schreef bterkuile het volgende:

Ik haal het pas weg wanneer het standbeeld er staat, en de dader zijn vonnis heeft gekregen.
Oh, dan ga ik ook een icoon maken voor m'n overbuurman die een tijd terug is overleden, en dan haal ik het niet weg voordat er een standbeeld voor hem is gemaakt...

Sorry hoor, maar genoeg is genoeg :(

Dit is niet bedoeld als flame, maar gewoon een boze reactie om alles eens in perspectief te laten zetten... :(

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Yoozer

Yoozer

minimoog

heel goed! ik hou je niet tegen! :)

het dichtste dat bij een leven na de dood in de buurt komt zijn de herinneringen van zij die overblijven.

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Mensen: het dood gaan begint als je geboren wordt !!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 23:17 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]
Kijk, voor een half jaar geleden had ik nog nooit van hem gehoord, maar toen hij de politiek in ging, iets wat ik daarvoor ook al interessant vond, volgde ik hem.
Ik keek op den duur echt er naar uit wanneer hij op televsie kwam of op de radio te horen was. Ik vond het zo ontzettend knap wat hij allemaal heeft gedaan. Daar toon ik respect voor door zo'n plaatje onder m'n naam te zetten.

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 23:03 schreef Adm.Spock het volgende:

Ja..., ik wordt ook een beetje galisch van al die groen links iconen, maar daar hoor je mij toch ook niet over zeiken...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Er zijn al zoveel topics over dit onderwerp geweest, ik zie niet wat deze daar aan toevoegd. Verder voldoet dit topic ook niet echt aan de eisen zoals die gesteld zijn in de W&L policy...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.