Het is mijn nederige mening dat Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel genoeg herdacht is. Ik was het óók niet met Pim Fortuyn eens, en voor het gebeurde zelf heb ik geen betere woorden dan die, die Jack Spijkerman in Kopspijkers van zaterdag 18 mei 2002 uitte. Ik hoop dat iedereen dat gezien/gehoord heeft en anders een korte quote:
"...Maar GODVERDOMME, NOOIT met KOGELS!!!!!!!! ....."
We zijn nu weer een week verder, de verkiezingen zijn geweest, LPF heeft, naar mijn mening helaas (maar goed dat is democratie), 26 zetels en de rest, CDA uitgezonderd, heeft verloren. Laten we met zijn allen hopen dat het ooit noch goed komt met Nederland.
Ik ben dan ook van mening dat de logo's, en onderschriften aangaande Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel weer eens gewijzigd kunnen worden.
In ieder geval, Lang leve Artikel 1 van de grondwet!
"...Maar GODVERDOMME, NOOIT met KOGELS!!!!!!!! ....."
We zijn nu weer een week verder, de verkiezingen zijn geweest, LPF heeft, naar mijn mening helaas (maar goed dat is democratie), 26 zetels en de rest, CDA uitgezonderd, heeft verloren. Laten we met zijn allen hopen dat het ooit noch goed komt met Nederland.
Ik ben dan ook van mening dat de logo's, en onderschriften aangaande Pim Fortuyn zo zachtjes aan wel weer eens gewijzigd kunnen worden.
In ieder geval, Lang leve Artikel 1 van de grondwet!