Toon posts:

Verbinding maar toch weer niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier komt mijn Probleem.

Als ik verbinding maak met internet gaat het allemaal goed ik kan ook gewoon een kwartiertje(niet regelmatig) ofzo internetten en dan Bevriest de verbinding ofzo. Mijn lampje op mijn modem van dat ik verbinding hebt blijft gewoon branden maar ik kan geen data meer ontvangen of versturen.
Ik heb ook al de telefoon hulp van casemagebeld maar toen werd door hun de verbinding verbroken omdat ze het niet wisten ofzo. daarna nog een keertje gebeld en toen zeiden ze dat de verbinding aan mijnkant werd verbroken. Daarna heb ik het 2 weken niet meer gehad ofzo. Sindsdien heb ik volgensmij alleen maar EAC gedownd. Maar het kwam niet meteen toen ik EAC had gedownd dus ik denk dat het daar niet aan ligt

Owja ik heb een casema basic abonnent.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee want ik wordt er wel een beetje schijtziek van om elk kwartier mijn comp opnieuw op te starten.:(

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 21:22

Balachmar

The truth is out there

heb je hetzelfde probleem als je gerbuik maakt van een andere internetprovider?? Meld je BV even aan bij een van de gratis inet providers. Als je het dan nog hebt, ligt het aan instellingen in windows (tenminste ik neem aan dat je windows draait :+)

succes!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 21 mei 2002 00:41 schreef Phoenixx2K het volgende:
heb je hetzelfde probleem als je gerbuik maakt van een andere internetprovider?? Meld je BV even aan bij een van de gratis inet providers. Als je het dan nog hebt, ligt het aan instellingen in windows (tenminste ik neem aan dat je windows draait :+)

succes!
hij zegt dat hij kabel internet van casema heeft, dus ik denk dat je op die manier dat jij een oplossing geeft niet echt kan helpen :)

ok maar even aan de topicstarter

Kan je vertellen welk os je heb ?

Verwijderd

Topicstarter
owja dat was ik vergeten ik heb xp Owja ik heb ook geen spyware door kazaa want me heeft de lite versie dus...

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nic is gedeelt met een irq ? Geen irq conflicten ?
Interne firewall van xp duruit .. alle andere spyware/firewall zooi uitgeschakeld ?
Win98 of Winxp al eens (opnieuw) geprobeert te installen op een andere partitie of gewoon format c: ?
Heb je het probleem al vanaf het begin of is het echt iets van een paar dagen/weken ?
Mocht het probleem daarna niet opgelost zijn .. monteur laten komen, maybe modem defect/utp rot/wijkcentrale overbelast.. je kan ook eerder een monteur laten komen .. maar als die dan met zun laptop komt waar die ut gewoon wel goed op doet heb je voor nix die monteur laten komen en daar betaal je uiteraard de kosten voor.
Als je niet van plan bent je pc opnieuw op te starten, kijk dan of je weer kan internetten als je in een dos box je ipconfig released/renewed... scheelt weer een reboot ?
Pagina: 1