heb 't nu opgelost .. allemaal bedankt voor de hulp 
in geval dat iemand dit probleem ook krijgt en 't terug vind in de search hier mee heb ik 't opgelost:
succes d'r mee wie dan ook
in geval dat iemand dit probleem ook krijgt en 't terug vind in de search hier mee heb ik 't opgelost:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore] [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore\command] @="%SystemRoot%\\Explorer.exe /e,/idlist,%I,%L" [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore\ddeexec] @="[ExploreFolder(\"%l\", %I, %S)]" [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore\ddeexec\Application] @="[ExploreFolder(\"%l\", %I, %S)]" [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore\ddeexec\IfExec] @="[ExploreFolder(\"%l\", %I, %S)]" [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Explore\ddeexec\Topic] @="[ExploreFolder(\"%l\", %I, %S)]" |
succes d'r mee wie dan ook
Geweldig dat je zoiets dan ook nog verteld, om anderen te helpen! 
Ik heb hetzelfde probleem; alleen dan niet in de verkenner, maar alles achter "mijn computer". Dus zonder die vertakkingen aan de linkerkant.
Als ik jouw trucje toe pas werkt het wel; maar ik krijg die tree aan de linkerkant steeds weer.
Ik heb al wat geprobeerd, zoals enkele parameters weghalen, maar dit mocht niet baten.
Weten jullie de juiste commandline om een map te openen, maar niet in "verkenner-style"?
Ik heb hetzelfde probleem; alleen dan niet in de verkenner, maar alles achter "mijn computer". Dus zonder die vertakkingen aan de linkerkant.
Als ik jouw trucje toe pas werkt het wel; maar ik krijg die tree aan de linkerkant steeds weer.
Ik heb al wat geprobeerd, zoals enkele parameters weghalen, maar dit mocht niet baten.
Weten jullie de juiste commandline om een map te openen, maar niet in "verkenner-style"?
[ Voor 3% gewijzigd door Cubix op 12-02-2003 20:36 ]
Ik vind 't leuk dat je het waardeerd dat ik mijn oplossing nog heb geplaatst.
Toen der tijd heb ik een boel gezocht over dit probleem;
ik zal straks (als ik thuis ben) kijken of ik die documenten nog heb.
Misschien dat er iets met jou probleem in staan
(vaag in m'n geheugen staat iets van explorer.exe -e of zo iets)
Toen der tijd heb ik een boel gezocht over dit probleem;
ik zal straks (als ik thuis ben) kijken of ik die documenten nog heb.
Misschien dat er iets met jou probleem in staan
(vaag in m'n geheugen staat iets van explorer.exe -e of zo iets)