Toon posts:

Uploaden met client via Ftp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi.

Ik ben al de hele avond aan het proberen nhoe ik nou met een cliennt kan uploaden op een ftp maar het wil met niet echt lukken. Het zit zo ik heb een server staan die zorgt dat alle pc's in het netwerk internet krijgen. Als ik nu met een client (192.168.0.30) wil uploaden op een ftp met flashfxp dan begint hij met uploaden en loopt af naar de 0,00 k/bs in ong 10 sec, ik neem aan dat dit met portmapping temaken heeft zoniet wie kan mij helpen?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als het iets met portmappings te maken heeft, zal er niet eens één bit door de lijn gaan...

maaruh, volgens mij is dit een outbound connectie. dan heb je geen portmappings nodig.

probeer eens te connecten op PASV mode oid.
of misschien is de diskspace op?

en euh, is het 'uploaden op een ftp'?? of die ftp die ook het inernet deelt?

want met enkel deze informatie zal dit probleem niet opgelost kunnen worden...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Voor zo ver ik weet is de disk space van de ftp server niet op en deelt hij ook geen internet.
Dit probleem heb ik op alle ftp servers :?
En ik connect altijd via pasv mode dus ik snap niet waar het aan kan liggen?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Wat er volgens mij gebeurt: FTP client kan 1 x de (verzend)buffer volgooien, geeft dus een piekje aan 't begin. Toch wordt er geen bitje over de datalijn heen gestuurt... Een volle buffer die niet leeg komt is het gevolg.
idd even PASV mode gebruiken...

Forget your fears...
...and want to know more...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op dinsdag 21 mei 2002 09:02 schreef ViSuaL het volgende:
Voor zo ver ik weet is de disk space van de ftp server niet op en deelt hij ook geen internet.
Dit probleem heb ik op alle ftp servers :?
En ik connect altijd via pasv mode dus ik snap niet waar het aan kan liggen?
misschien PASV mode keertje uitzetten dan?

heb je al een ander ftp proggie geprobeert?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 09:29 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]

misschien PASV mode keertje uitzetten dan?

heb je al een ander ftp proggie geprobeert?
Ik heb zojuist met een ander ftp pogriie proberen te uplaoden maar geeft het zelfde effect.. Snelheid loopt naar beneden tot 0. En heb ook geprobeert met pasv mode uit, maar merk geen verschil ;(
Pagina: 1