Toon posts:

Search binnen search?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit met de search engine van GoT? Searchen binnenin een bepaald resultaat? Omdat sommige searchresultaten uit heel veel pagina's bestaan (meer dan 30 pagina's soms).
Dit vraag ik omdat ik tegenwoordig GoT alleen gebruik met de 'search'-functie.
En nu heb ik iets meer nodig over de mogelijkheid om vensters doorzichtig te maken. (wel resultaten gevonden, maar ook heel veel resultaten met -tig pagina's). 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Views per page op 999 en vervolgens Ctrl+F. Andere mogelijkheid is er (volgens mij) niet.

Dacht dat het ging in een topic.
Gewoon je zoekopdracht preciezer maken.

[Edit] Ok, na de reactie van Nelske weet ik het niet meer. Bedoel je dus in een zoekresultaat (bijv. [search=got]) of binnen een topic (lang topic zoals bijv. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/493997/1?limit=100). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een search binnen een search toe moet gaan passen dan betekent het eigenlijk niets meer dan dat je eerste query niet specifiek genoeg was, want anders heeft een search binnen een search weinig nut.

[edit]
Om je vraag nog even te beantwoorden |:(

Nee, dat kan niet (zeker niet met het huidige forum/search).

Je kunt het aantal posts per pagina omhoog zetten en dan met je browser binnnen een topic gaan zoeken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

Arno

PF5A

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~acm/pics/topix.jpg
:Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op maandag 20 mei 2002 22:11 schreef Compubiter het volgende:
Views per page op 999 en vervolgens Ctrl+F. Andere mogelijkheid is er (volgens mij) niet.

Dacht dat het ging in een topic.
Gewoon je zoekopdracht preciezer maken.

[Edit] Ok, na de reactie van Nelske weet ik het niet meer. Bedoel je dus in een zoekresultaat (bijv. [search=got]) of binnen een topic (lang topic zoals bijv. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/493997/1?limit=100). :?
[/quote]

Ja, dat laatste bedoel ik oa. In die desktoptopics staat vast wel meer informatie over hoe het transparant maken van vensters (welke systeemeisen enz), maar om al die pagina,s te doorspitten daar heb ik ook een dagtaak aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:27 schreef EnTrancer het volgende:

[..]

[/b]

Ja, dat laatste bedoel ik oa. In die desktoptopics staat vast wel meer informatie over hoe het transparant maken van vensters (welke systeemeisen enz), maar om al die pagina,s te doorspitten daar heb ik ook een dagtaak aan...
Dat betekent dus dat je zoekquery niet nauwkeurig genoeg is initieel. Als je query goed is dan krijg je alleen de meest relevante topics terug en moet het zoeken binnen een topic een fluitje van een cent zijn als je het aantal posts per pagina omhoog zet en met je browser binnen de pagina's gaat zoeken.

Zoeken op GoT/Google/elke andere willekeurige zoekmachine is een kunst op zich :)
Pagina: 1