welke stand alone dvd speler en waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 13:58
hoi,

ik weet dat jullie :r worden van deze vraag maar, ik heb de search gebruikt en er komen alleen maar oude topics te voor schijn. maar ik zoek een dvd speler van +/- 200 euro en hij moet regio vrij zijn(of te maken zijn), svcd en mp3 aan kunnen.
heeft iemand een goede suggestie.
via google kom ik alleen bij dvd video sites terecht :(

alvast bedankt.

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 15:10
Loop eens de aanbiedingen langs van een Blokker, een Aldi, een Liddl en meer van dat soort winkels. Zeer regelmatig komen dergelijke spelers in die winkels voorbij crossen voor zeer redelijke prijzen (< 250 euro).

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• 10o
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2023

10o

Turbo Charged

Ook ik ben al geruime tijd op zoek naar een goede dvd speler.

Nu ben ik zeer geintresseerd in de Pioneer DV444. Maar die is ernstig aan de prijs (329 € bij Audio vision).

Kan iemand mij een beetje op weg helpen met mijn keuze te maken door hun eigen ervarigen te posten met DVD Spelers.

Nog wat vraagjes, als ik er 1 ga kopen waar moet ik dan op letten?

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 17:20

Quicksilver

Catch these hands

Ik heb veelvuldig gebruik gemaakt van een Samsung die svcd,mp3,vcd,cdrw,etc aankon en maar 179 Euro koste ik weet allen zijn serienummer niet meer, komt uit de mediamarkt in Aken..

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 16:27

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Samsung dvdm205 of de dvdm305
MP3 SVCD makkelijk regiovrij te maken.
Rond de 180,- (gaan eruit komen nieuwe duurdere aan)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Laatst stond er een in het Mediamarkt-krantje voor 119 Euro, merk was Daewoo

Verwijderd

Nu ben ik zeer geintresseerd in de Pioneer DV444. Maar die is ernstig aan de prijs (329 € bij Audio vision).

Kan iemand mij een beetje op weg helpen met mijn keuze te maken door hun eigen ervarigen te posten met DVD Spelers.
Die heb ik hier staan. Fijn apparaatje, leest ook CD-RW CD-R en SVCD en MP3-CD en is daarbij ook nog eens mooi laag.

• 10o

10o

Turbo Charged

In die Pioneer DV444 zit daar een versterker in gebouwd of moet ik die ook nog appart er bij kopen?

• 10o

10o

Turbo Charged

Oke dan na toch nog even verder gezocht te hebben, is mijn besluit genomen ik ga niet voor een losse dvd speler maar gelijk voor een home cinema set.

Dus gelijk heel de meuk er bij, boxen, versterker en speler.

Heeft iemand ervaring met deze PIONEER DV-444SYS.

als jullie nog handige tips voor mij hebben dan heel graag.

Later

Verwijderd

Kan het je niet aanraden...

1. na een half jaar ben je het zat en heb je spijt dat je niet ff heb doorgespaard voor een set redelijke speakers en een mooiere receiver met veeel meer mogelijkheden...
2. Zoveel meer HOEF je er niet voor kwijt te zijn..

Receiver 300 euro heb je al wat redelijks..
Speakers Ja dat kan flink varieren maar luister en neem wat je goed vindt klinken...
DVD spelers zijn er vanaf 119 euro... geluid maakt niet veel verschil... tzal meer je beeldkwaliteit zijn.

Ik zeg het nog 1 keer.. je ZAL meer kwijt zijn dan aan zo'n goedkope set... maar je hebt er een hoop meer plezier van.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

probeer ook deze eens:

[topic=488456/1/999]

en van de pioneer DVD444 zijn genoeg ervaringen te vinden door er even naar te zoeken...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• delorean7
  • Laatst online: 20:05

delorean7

Let's take the Aston toni

Op maandag 20 mei 2002 22:48 schreef 10o het volgende:
Ook ik ben al geruime tijd op zoek naar een goede dvd speler.

Nog wat vraagjes, als ik er 1 ga kopen waar moet ik dan op letten?
Dat ding is mooi, stil, stijlvol, kwaliteit en functioneel. KOPEN je krijgt er geen spijt van!!

• 10o

10o

Turbo Charged

Op dinsdag 21 mei 2002 12:34 schreef JvS het volgende:
probeer ook deze eens:

[topic=488456/1/999]

en van de pioneer DVD444 zijn genoeg ervaringen te vinden door er even naar te zoeken...
Oke, D2k had verteld tegen me dat ik wel in dit topic deze vragen mocht stellen dus. Maar ik ga daar effe kijken.

Tnx anyway.

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
De Pioneer dvd44 is idd een zeer mooie dvd-speler.
Maar voor een budget van rond de 200 euro zal je denk ik naar een goedkoper merk dvd-spelers moeten kijken, zoals oa Cyberhome, vooral als je wilt dat ie mp3 en svcd afspeelt. Sommige dvd-spelres van de bekendere merken als Sony, JVC en Philps bieden die mogelijkheid ook wel, maar die spelers vallen meestal buiten je budget.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 14:54

S1W

Ik heb zo'n Samsung gekocht laatst (M205), speelt alles, en is heel simpel (afstandbediening) regiovrij te maken... Heb 'em bij de Block gekocht...

• 10o

10o

Turbo Charged

Ik heb geen budget van rond de 200 eur. voor een speler.
Mag bij mij wel iets hoger liggen, tot nu toe ben ik er redelijk van overtuigd dat die DV444 echt wel een goed ding is.

Morgen ga ik hem "luisteren" dus effe in de winkel kijken en beluisteren voor het geluid.

Tweakfreakz tnx.

• delorean7

delorean7

Op dinsdag 21 mei 2002 15:20 schreef 10o het volgende:
Ik heb geen budget van rond de 200 eur. voor een speler.
Mag bij mij wel iets hoger liggen, tot nu toe ben ik er redelijk van overtuigd dat die DV444 echt wel een goed ding is.

Morgen ga ik hem "luisteren" dus effe in de winkel kijken en beluisteren voor het geluid.

Tweakfreakz tnx.
PSIEES nie lullen luisteren (en daarna kopen natuurlijk ;) )

Kopen bij
Mediamarkt voor 300 (360 regio vrij)
Steenweg Utrecht 306 Euro

Hij is moooooooooooi

Verwijderd

kijk eens naar :hiteker

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

bruto

Druktemaker.

heb zelf een Optium, werkt PERFECT, maar enorm veel merken gebruiken zelfde loopwerk, kweenie welke allemaal precies.

The more you know, the more you know you don't know.

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54

mno

Als je SVCD belangrijk vindt zou ik *geen* Pioneer 444 nemen. Ik heb hem gehad en hij heeft de volgende mankementen met SVCD:
- Kan geen lagere bitrates aan (dus VBR met pieken en dalen vindt hij niet fijn, hij gaat dan schokken en slaat hele stukken over)
- Raakt in de war met SVCD's in 2.35:1 aspect ratio. Je moet dan steeds naar het menu om een andere weergave te kiezen en weer terug.
- Hij laat geen speelduur zien als Playback-control (PBC) aan staat. En als die uitstaat kun je niet skippen naar andere hoofdstukken (VCD/SVCD).

Ik heb nu zo'n goedkope Daewoo 8000F van EUR119 (Mediamarkt) en die bevalt stukken beter op (S)VCD gebied.

Gewoon rösti

• 10o

10o

Turbo Charged

MNO tnx,

Ik vind zeker vcd belangrijk met het oog op het web :P

Maar ik wordt er echt helemaal raar van die heeft dit en die heeft dat en bla bla bla GEK :? wordt je er van.

Die pioneer set, is super goed komt overal er heel goed uit. Maar toch steekt het me een beetje dat hij nog dik over de 1000 euro heen ligt (voor het homecinema set).

Ga mijn wereld maar eens wat verruimen en verder kijken dan dat alleen. Ik zag dat ze bij de megapool best wel leuke setjes hadden.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de Pioneer DV535 + DV44 en ik heb geen last van de 1e 2 problemen die mno opnoemt.
Het is inderdaad zo dat hij geen playback time weergeeft bij PBC.

• mno

mno

Op woensdag 22 mei 2002 12:00 schreef 10o het volgende:
Ga mijn wereld maar eens wat verruimen en verder kijken dan dat alleen. Ik zag dat ze bij de megapool best wel leuke setjes hadden.
Als je voor een complete set (van hetzelfde merk) kijkt wordt het er denk ik niet makkelijker op. Hoewel het meer werk lijkt is het misschien beter om een keuze te maken voor een losse DVD-speler die precies bij je wensen past (denk aan VCD/SVCD maar bijvoorbeeld ook aan regiovrij, wat met name in complete sets wel eens moeilijk kan zijn) en daarbij een losse versterker en speakers te kopen. In principe kun je altijd alles op elkaar aansluiten, zeker als je DVD-speler de 2 gangbare digitale uitgangen heeft (optisch en coax) en voor de video over Scart (bij voorkeur RGB) en S-Video beschikt.

Gewoon rösti

• mno

mno

Op woensdag 22 mei 2002 12:36 schreef Raven- het volgende:
Ik heb zelf de Pioneer DV535 + DV44 en ik heb geen last van de 1e 2 problemen die mno opnoemt.
Het is inderdaad zo dat hij geen playback time weergeeft bij PBC.
Van de 535 weet ik het niet, maar bij de 444 heb ik het zelf ondervonden. 'Problemen' 1 en 2 werden volgens mij ook genoemd bij de player-ervaringen op www.vcdhelp.com

Gewoon rösti

• _WgV_
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

zoek is op www.koopwijzer.nl, www.consumerdesk.nl, en www.kieskeurig.nl!!!

edit:

met linkje is handiger

#StopBurningStuff

• 10o

10o

Turbo Charged

Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een pioneer set.

nu kwam ik het volgende set tegen.

De pioneer NS-DV77 Home. Hij voldoet aan de eisen die ik van een setje vraag. In de test op kieskeurig komt hij met een 9.3 er goed uit. Hij ligt qua prijs iets lager dan de DV444SYS.

Ga vanmiddag de stad effe in om eens goed te luisteren naar beide sets. Maar heeft iemand of kent iemand deze set (NS-DV77 HOME) en wat vinden jullie er van?

• delorean7

delorean7

Op woensdag 22 mei 2002 12:00 schreef 10o het volgende:

Die pioneer set, is super goed komt overal er heel goed uit. Maar toch steekt het me een beetje dat hij nog dik over de 1000 euro heen ligt (voor het homecinema set).
Tja dat is en blijft het probleem bij het uitkiezen van audio/video... hoe ver wil/kan je gaan?

Voor die 1000 euro kan ik bv. mijn frontspeakers net betalen. Een ander stelt misschien andere eisen, het is allemaal vrij persoonlijk.

• 10o

10o

Turbo Charged

Ben ik volledig met je eens.

Ik heb een budget bepaald voor een kompleet set van max. 1000 Euro (is inmiddels al drie keer verhoogd :) )

Dan zijn er nog de persoonlijke eisen die je stelt aan jouw set. Maar al vragend, lezend en inlerend komen we er wel.

Het punt is dat ik niet te snel van stapel wil lopen en op mijn gemak de juiste wil kiezen. Ben er nu twee weken mee bezig en heb nu een redelijk beeld van wat ik graag zou willen hebben. Dus ik denk dat hij volgende week wordt gehaald :)

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op maandag 20 mei 2002 21:45 schreef klbob_ het volgende:
hoi,

ik weet dat jullie :r worden van deze vraag maar, ik heb de search gebruikt en er komen alleen maar oude topics te voor schijn. maar ik zoek een dvd speler van +/- 200 euro en hij moet regio vrij zijn(of te maken zijn), svcd en mp3 aan kunnen.
heeft iemand een goede suggestie.
via google kom ik alleen bij dvd video sites terecht :(

alvast bedankt.
Loop de gemm. audio/video zaak binnen en kijk wat ze zoal hebben staan. De kwaliteits verschillen van al die budget-dvd-spelers zijn zo goed als nihil.
Waarom wil je persé een regiovrij apparaat ? Heb je daadwerkelijk dvd's uit een andere regio dan 2. Of schreeuw je maar gewoon hetzelde wat iedereen roept ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:50

robhof

Lembongan view

Heb sinds vorige week een Mustek V-562. Voor het luttele bedrag van maar 150 euro kijk ik nu met heel veel plezier dvd's met in mijn ogen zeer goede beeld- en geluidskwaliteit. Speelt ook vcd's en mp3's af! Via Google kun je er reviews over lezen en in de pricewatch natuurlijk de huidige prijs vinden. Hoe regiovrij te maken heb ik hier in het forum kunnen vinden. :)

• klbob
Op donderdag 23 mei 2002 12:26 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Loop de gemm. audio/video zaak binnen en kijk wat ze zoal hebben staan. De kwaliteits verschillen van al die budget-dvd-spelers zijn zo goed als nihil.
Waarom wil je persé een regiovrij apparaat ? Heb je daadwerkelijk dvd's uit een andere regio dan 2. Of schreeuw je maar gewoon hetzelde wat iedereen roept ?
ja ik heb regiovrije dvd`s en heb nu na veel lezen van gebruikers ervaringen een samsung M205 besteld 198,- euro bij budgetwinkel vooral omdat er goede ervaringen zijn met svcd. jullie zijn allemaal bedankt voor de nodige info :)

• heuvelman
  • Laatst online: 02-03 06:26
En natuurlijk niet te vergeten de Daewoo 8000F of zo iets.
deze is 119,- en regio vrij te krijgen bij de media markt.
Ik weet niet wat je voor qualiteit wil maar goedkoper had ik 'm nog niet gezien.

Voor meer info gebruik de search even op "daewoo"

• mno

mno

Op donderdag 23 mei 2002 11:06 schreef 10o het volgende:
De pioneer NS-DV77 Home. Hij voldoet aan de eisen die ik van een setje vraag. In de test op kieskeurig komt hij met een 9.3 er goed uit.
Ik heb zelf niet al te veel vertrouwen in die beoordelingen op kieskeurig. Het lijkt wel (en is waarschijnlijk ook zo) dat iedereen die net een nieuwe speler gehaald heeft hem maar gelijk allemaal 10en geeft, misschien zelfs zonder hem maar uit de doos gehaald te hebben :r. Het is natuurlijk erg leuk als je eigen speler hoog in het lijstje komt, maar als potentiele koper heb je hier dus helemaal niets aan.

Al die 10en zijn sowieso niet reëel. Elke speler heeft zijn minpunten als je hem serieus test. Als dat niet zo zou zijn zou het een stuk gemakkelijker zijn om er een te kopen.

Gewoon rösti

• klbob
ik heb woensdag avond 22-5 de samsung dvd besteld bij budgetwinkel en gisteren donderdag 23-5 de bevestiging via e-mail terug gestuurd. vanmorgen om 9.00 is hij thuis bezorgd, echt een te gekke service :). op de site stond dat het 7 dagen kon duren maar binnen 24u na de bevestiging in huis. dit is echt klasse.

• Asclepius
  • Laatst online: 20:14
En bevalt ie een beetje ?

• klbob
Op vrijdag 24 mei 2002 13:03 schreef Asclepius het volgende:
En bevalt ie een beetje ?
ik ben nog niet thuis geweest, hij is bij de buren afgeleverd. ik ga hem vanavond uitproberen. ik zet mijn bevindingen wel hier

• 10o

10o

Turbo Charged

Wordt je daar gillend gek van dan!?!!?!!!

Staat er in het mediamarkt krantje de volgende aanbieding

Pioneer VSX-D510 Receiver
Pioneer DV444 Regiovrije DvdSpeler
Magnat 5.1 Cubus Speakersysteem

Voor maar 649 Euro, ik gelijk vanmorgen gebeld, ja hoor meneer ( :r ) die hebben we nog wel. Alleen niet meer met dat Speakersysteem, U kunt voor 100 euro meer het 5.2 cubus systeem er bij kopen.

Afijn ik vindt het dan nog niet echt duur, ik was bereid om er een leuke discussie tegen aan te gooien om er maar 50 euro meer voor te betalen. Bel ik net 20 minuten geleden nog effe naar de mediamarkt of ze hem nog hebben en dat ik er aan kom, Sorry meneer die is uitverkocht.

Binnen 4 dagen drie winkels uitverkocht. Ik baal :(

Verwijderd

en die daewoo 8000f kost inmiddels bij de MM al weer € 149,- en dan noemen ze het een supervoordeel (terwijl die onlangs nog € 119,- was) :'(:'(:'(

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-03 17:53
isser meer info te vinden over de Daewoo 8000F? Google komt niet met echt nuttige resultaten, en vcdhelp.com ligt plat.

UPDATE: laat maar :) Ik zie net nog een andere topic over dit ding staan...

Verwijderd

Heee kijk eens voor de Finlux DVD 510!
Heeft alles erop zitten, VCD, SVCD, MP3 enz. enz. :)
Ook nog de ingebouwde 5.1 aansluitingen, coax en optisch.
Gemiddelde prijs ligt zo rond de 170,= euro bij MEGAPOOL.
Ook bij kieskeurig.nl kwam hij er goed vanaf!

• mno

mno

Op vrijdag 24 mei 2002 22:26 schreef Quartje het volgende:
isser meer info te vinden over de Daewoo 8000F? Google komt niet met echt nuttige resultaten, en vcdhelp.com ligt plat.
Op deze 2 forums kun je aardig wat over de Daewoo vinden (ook de 8000F):

http://www.nerd-out.com/forum/viewforum.php?forum=13&1926 (Engels)
http://www.dvdboard.de/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=56 (Duits)

Gewoon rösti

• klbob
ik heb de samsung m205 uitgeprobeerd. hij bevalt wel maar er zijn wel wat aanmerkingen.
- dvd heeft goed geluid en beeld (via scart)
- mp3 speeld hij af (192kb/s) ,maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe ik random kan afspelen. id3 tag word niet ondersteund, alleen de 1e 8letters van de naam.
- svcd speeld hij goed af, maar om de 20min. hangt hij 1sec. :? dit heb ik nog maar met 1 film getest!!
- vcd gaat goed maar heb nog geen hele film gekeken en weet dus niet of hij hierbij ook hangt.
- videoclips (*.mpg bestanden op 1 cd gebrand) kan hij niet lezen. misschien moet er nog iets op de cd bijgebrand worden.
verder is de handlijding minimaal en staat er niets over mp3 in :(
als ik meer weet zet ik het wel hier.

• 10o

10o

Turbo Charged

Oke dan mensen het is eindelijk gebeurt.

Gisteren naar Correct gescheurd want ze hebben daar een mooie aanbieding namelijk :

Pioneer DV444-K of S
Pioneer VSCX 300 amplifier
Jensen Accurra 5.1 speakerset.

Voor de prijs van 699 euro.

Die heb ik gekocht.

Het was alleen zo dat er nog wat kabels bij moesten gekocht worden :( er kwam nog 50 euro aan kabels bij, waar ik er alweer 1 van terug mag gaan brengen omdat deze al bij de set zat (optical cable).

De boxen zijn een onbekend merk volgens mij want ik kom ze alleen maar op Duitse sites tegen. Ze zijn powerd by magnat en dat is te horen ook. Damm wat een mooi geluid.

Ben heel errug happy er mee en wilde dat toch effe met jullie delen :)

• PuckStar
  • Laatst online: 28-02 22:25
ik zoek dus nog steeds een dvdspeler die id3 tags ondersteund.
en dan ook nog zo dat het op het display van de speler te zien is, dus niet alleen op je tv scherm.

iemand tips?

• taz10
  • Laatst online: 27-02 12:27

taz10

Party Animal

nou, ik wilde eerst de cyberhome kopen,maar na ales gelzen te hebben ging ik voor de daewoo 5000?, toch ook maar niet
Vandaag bij de wehkamp een Finlux 510 besteld, voor slechts 149 euro (was in de aanbieding):D

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:06
Op vrijdag 07 juni 2002 15:40 schreef PuckStar het volgende:
ik zoek dus nog steeds een dvdspeler die id3 tags ondersteund.
en dan ook nog zo dat het op het display van de speler te zien is, dus niet alleen op je tv scherm.

iemand tips?
Probeer de Philips 723 eens. Die laat de titel enz. zien op het tv scherm en op het display.
Misschien dat de nieuwe Sony's (305 en 405) dit ook doen. De 405 heeft ook nog een mooi dot-matrix display.
Pagina: 1