Externe tv-in/out?? voor geforce2

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29
Ik heb een creative geforce2 , deze heeft geen tv uitgang of wat dan ook. Nu heb ik hier een vet mokerende tv naast mij staan en ik zou het wel vet vinden als ik alsnog daar beeld op zou kunnen krijgen met bijv. spellen.
Nu is mijn vraag van zijn hiervoor externe kaarten of gaat het mij niet lukken alsnog beeld op mijn tv te krijgen ???

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

Daar ben ik dus ook naar op zoek.. ik heb wel eens gehoord dat je een soort splitter (met een converterapparaatje ofzo??) aan je monitor out kabel kon doen die dan ook een skart signaal maakte.. klopt dit of is dit gewoon BULLSHIT??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Volgens mij zag ik laatst een advertentie van TRUST (jaja), die zo'n apparaatje had.
kweetniet, maar ik kjk wel effe op de site van trust

-

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29
Ja, graag zoek zo'n ding op :-)
maar kan je dan alleen nog 1 van de 2 doen of alleen nog de monitor???, het zou iig wel vet zijn zo'n kastje, dat zou dus met elke video kaart kunnen dan ???
Hmm maar wat gaat dat kosten ??

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik weet zeker dat er wel een convertortje/splitter is om naast die 15 pins VGA aansluiting ook nog een scart aansluiting te krijgen...

Ik zou zeggen: Check Conrad, die hebben veel :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zou creative niet een dochterkaartje uitbrengen die op elke kaart van ze zou passen, en dan tv-out functionaliteit zou geven?

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Trust heeft een apparaatje/converter die je aansluit op de vga uitgang op je V-kaart. Op dat kastje sluit je vervolgens je andere apparaten aan . Dus je monitor en je tv. Ik weet niet of er ook nog en digitale uitgang op zit voor van die plasma scherm monitoren.

Dat ding kan je kopen bij Vobis en kost als ik me niet vergis rond de 300 pieken.

Die dingen waren er trouwens al veel eerder maar daar was de kwaliteit beroerd van en ze konden niet hoger dan 800x600.

Persoonlijk zou ik zeggen, en dat is ook mijn oplossing. Neem naast je AGP kaart een mooie PCI met tv-out.... heb je gelijk dual desktop...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 11:00 schreef Gompy58 het volgende:

Die dingen waren er trouwens al veel eerder maar daar was de kwaliteit beroerd van en ze konden niet hoger dan 800x600.[/quote]Duh, pal ondersteunt MAX 800*600 kwaliteit van een monitor kun je ook echt niet vergelijken met een tv. tv out is erg leuk voor films, en games >:). (bijv. DIVX;)) deze kwaliteit ligt hoger dan je monitor:)

Verwijderd

Hoezo is dan de kwaliteit hoger dan die van je monitor?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
klasgenoot heeft zo'n trust bij vobis in bestelling staan. is super handig om laptop aan de tv te hangen. dat trust ding kan je ook doorlussen maar ik vermoed dat je dan wel aan de max. reso van 1024 bent gebonden. naja, die laptop haalt toch niet hoger ;)

ps. zal ik anders ff wat testjes op het ding uitvoeren als ie er is, en die dan ff posten??

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1