Ik heb boven op zolder al kabeltv (heb 20 meter tv-kabel en een splitter gekocht en heb zo perfect beeld
), maar sinds ik kort een receiver heb, wil ik ook graag kabelradio boven. Eerst dacht ik aan om nog 20meter kabel en nog een splitter te kopen en dan die te gebruiken voor de radio. Maar nu zag ik op kabelbedrijf het volgende:
Maar als ik het aan het kabelbedrijf vraag om er eengats van te maken, hoe moet het dan precies?

Ik bedoel, dan heb ik 1 kabel voor radio/tv. Maar hoe weet de tv dat ie de tv signaal moet hebben? of is het gewoon een andere frequentie? Maar ik moet het dan toch ergens splitten, want eentje moet in de tv en de andere in de radio? Hoe zit het nou precies?
Ik heb thuis zo'n aansluiting:In veel woningen is tegenwoordig een ééngatsdoos aanwezig. Zo beschikt u over de mogelijkheid om met één kabel zowel de radio- als televisiesignalen naar verschillende punten in uw huis te brengen. Bent u in het bezit van een tweegatsdoos dan heeft u twee kabels nodig om de signalen naar elders in uw woning te transporteren. Vindt u dit lastig, neemt u dan even contact op met uw kabelbedrijf met het verzoek om een ééngatsdoos te plaatsen.

Maar als ik het aan het kabelbedrijf vraag om er eengats van te maken, hoe moet het dan precies?

Ik bedoel, dan heb ik 1 kabel voor radio/tv. Maar hoe weet de tv dat ie de tv signaal moet hebben? of is het gewoon een andere frequentie? Maar ik moet het dan toch ergens splitten, want eentje moet in de tv en de andere in de radio? Hoe zit het nou precies?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge