Toon posts:

[cartridges] hoeveel kosten ze :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik ken de PW en nee, ik kan daar nergens cartridges in vinden :? Zal wel aan mij liggen, maar ok. En wat ik verder op internet gevonden heb aan prijzen, is wel handig, maar daar staat alleen de naam van de cartridge, en ik weet dus niet welke bij welke printer hoort ;)

Canon S-400
Canon S-300

Hiervan wil ik graag de prijzen van de cartridges weten, de originele en de eventuele beursprijzen ;).

thx alvast

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou je recycle troep willen als de cartridges minder dan een geeltje de stuk kosten?? (22,50)
Dit heb ik al via de search gevonden, voor de S400. Dit was een topic uit 2001 ;).

Nu nog iemand met de s 300 en de eventuele actule :P prijs van de S 400 :?

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
Canon S-400
Canon S-300
DEzelfde die ook in de 5xx en 6xx van Canon zitten... Vrij standaard. Kosten tussen de 6(nog wat) van Pelikan enzo tot ongeveer 13 van Canon. Bij de Mediamarkt in ieder geval. Volgens mij is dat ook ongeveer de prijs ergens anders.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 21:16 schreef cwppol het volgende:

[..]

DEzelfde die ook in de 5xx en 6xx van Canon zitten... Vrij standaard. Kosten tussen de 6(nog wat) van Pelikan enzo tot ongeveer 13 van Canon. Bij de Mediamarkt in ieder geval. Volgens mij is dat ook ongeveer de prijs ergens anders.
owkee dan
Hardstikke bedankt ;).
Dus in de beide printers zit gewoon dezelfde :?

• cwppol
Op maandag 20 mei 2002 21:17 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

owkee dan
Hardstikke bedankt ;).
Dus in de beide printers zit gewoon dezelfde :?
http://www.tonershop.nl

Dankzij het feit dat deze printers een losse printkop hebben en aparte tanks met inkt kunnen die tanks in vrij veel printers gebruikt worden. En als ik het goed heb zit in de hele reeks zo ongeveer de zelfde (de BCI) inkttankjes terwijl de printkop en/of de aansturing anders is

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

In de S-400 en S-300 zitten verschillende cartridges hoor. S-400 heeft gescheiden, S-300 niet. De cartridges voor de S-300 zijn bijna onmogelijk om aan te komen, heel specifiek. Hoewel ik ze bijna dagelijk verkoop weet ik niet precies hoe duur ze zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 21:23 schreef cwppol het volgende:

[..]

http://www.tonershop.nl

Dankzij het feit dat deze printers een losse printkop hebben en aparte tanks met inkt kunnen die tanks in vrij veel printers gebruikt worden. En als ik het goed heb zit in de hele reeks zo ongeveer de zelfde (de BCI) inkttankjes terwijl de printkop en/of de aansturing anders is
ah, erg handig
thx ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 21:26 schreef Compubiter het volgende:
In de S-400 en S-300 zitten verschillende cartridges hoor. S-400 heeft gescheiden, S-300 niet. De cartridges voor de S-300 zijn bijna onmogelijk om aan te komen, heel specifiek. Hoewel ik ze bijna dagelijk verkoop weet ik niet precies hoe duur ze zijn.
you're right. De s 300 is idd niet te vinden op die site. de s 400 wel.
Ik dacht dat de 300 ook gescheiden tanks had, maar dat is dus niet zo ;). Ik neem gewoon de 400, basta ;)
thx voor de hulp

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
S-300 heeft andere cardridges dan S-400 hoor.

Cartridges S-400 zitten in meerdere printers (o.a. S500, S520, S600 en, geloof ik, de BJC-6000) en kosten:

€13 voor zwart, €10 per kleur, wit is gratis :Y)

S-300 heb ik geen idee hoe duur, maar ik dacht aardig duurder (zie: THG, S 300 in $)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 20 mei 2002 21:30 schreef ByMeSDy het volgende:

[..]

you're right. De s 300 is idd niet te vinden op die site. de s 400 wel.
Ik dacht dat de 300 ook gescheiden tanks had, maar dat is dus niet zo ;). Ik neem gewoon de 400, basta ;)
thx voor de hulp
Oh, ik wist niet dat je een nieuwe printer zocht :D.
Het nadeel van de S-400 is dat hij geen fotokwaliteit kan afdrukken, de S-300 wel, ik weet niet of dit nog van belang is :?.

• Jake
  • Niet online
Als je photo-kwaliteit wilt kan je beter de S5xx kopen (of zelfs de S6xx/S7xx) die printen 2x keer zo goedkoop en standaard kan ie al photo-kwaliteit.

De S450 kan ook photo-kwaliteit, maar daar heb je extra tankjes voor nodig => meer kans op uitdrogen (en is duurder).

Verwijderd

Topicstarter
hmm, het lijkt erop dat ik nergens een s 400 kan kopen :?
In de PW linken alle S 400 's naar een S 300 :? :(
en fotokwaliteit is niet echt van belang, het is toch maar voor mn pa ;). Maar altijd wel leuk natuurlijk. Ik heb op die canonsite wel cartridges gevonden voor de s 300\

BCI-24C EUR 17,00

BCI-24BK EUR 8,00

Dit zijn de officiele. Die zullen ze toch wel ergens verkopen neem ik aan :? Ook al staan ze dan niet op die tonershopsite :?

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 21:46

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik heb al een poosje een Canon S600 en print behoorlik veel ook foto's op Glossy papier en ben van Canon eigen merk over gegaan naar Wecare. Ten eerste kwaliteit en prijs
verschil daarbij komt ook nog dat er iets meer in zit.

Wecare BCI 3 Zwart 32 ml Euro 6,35 incl. btw
Wecare BCI Kleur(Y/M/C) 16,5 ml Euro 5,93 incl. btw

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• yogy
  • Laatst online: 14-08 09:28
Bij Dixons:
- BCI-24Bk (zwart) € 9,95
- BCI-24C (kleur) € 19,95.

Ze zullen wel onwijs klein zijn, want ze zijn niet zo duur.

• cwppol
Op maandag 20 mei 2002 23:52 schreef psmeets het volgende:
Ze zullen wel onwijs klein zijn, want ze zijn niet zo duur.
Ze hebben geen printkop in de cartridge zoals HP en co., vandaar de veel lagere prijs. Bij Canon zit de kop los/apart in de printer.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 00:40 schreef cwppol het volgende:

[..]

Ze hebben geen printkop in de cartridge zoals HP en co., vandaar de veel lagere prijs. Bij Canon zit de kop los/apart in de printer.
ja, dat is het.
Daarom wil ik ook geen hp ;)
Bedankt allemaal, ik ga strax een S 300 halen.. Met cartridges :P

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Kan je niet zo'n refill kitje halen?? Dat je zelf met zo'n drugsspuit de boel moet onderspuiten met inkt :? Of bedoel je dat met "recycle troep" :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Jake
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 06:42 schreef ByMeSDy het volgende:
ja, dat is het.
Daarom wil ik ook geen hp ;)
Bedankt allemaal, ik ga strax een S 300 halen.. Met cartridges :P
Heb je die test van THG gelezen? Die ik eerder linkte; daarin staat namelijk dat de S300 niet goedkoop is per pagina en dus alleen voor kleingebruikers geschikt is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 09:48 schreef Jake het volgende:

[..]

Heb je die test van THG gelezen? Die ik eerder linkte; daarin staat namelijk dat de S300 niet goedkoop is per pagina en dus alleen voor kleingebruikers geschikt is.
ik heb hem nu echt gelezen. Eerst alleen vluchtig ;)
Wij zijn nogal kleinverbruikers, mn pa print af en toe een mailtje, maar groot werk (zijn boeken enzo :P) gaat op een laser @ work.
Ik af en toe een cd hoesje, maar dat ding wordt niet echt intensief gebruikt.
Dus dan is hij wel geschikt. En bedankt voor je hulp eh *D

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 16:45
http://www.123inkt.nl
Daar heb je voor de s400 cartridges a 7€ per stuk.
Die s300 hebben ze daar ook wel.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Pagina: 1