ja ik weet het, moet nog eens vervangen worden, haha
die linkse swiches werken op dit moment, de meest linkse is voor de FAN boven, en die daarnaast is voor die 2 fans aan de zijkant, die 2e van rechts was voor een FAN die in dat gat aan de voorkant zit, en die kleine heeft nog geen functie, misschien een mooie binnenverlichting ofzo
Verwijderd
hmm... nou nog een doel om het voor te gebruiken...
(edit : extreme cooling is bij mij niet nodig.. heb een amd k6-2
)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
niet echt super speakertjes dan....
vakantie werk in een poedercoating fabriek is toch nog ergens goed voor.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Die HDD had mooi bovenin gekund en de cdrom drives had ik wat verder uit elkaar gezet, beter voor de warmte afgifte.
mvg seq_uence
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Yup, nooit geprobeerd, dienen alleen als monitorstandaard... Heb "gewoon" een Technics SU-V2a versterker met Bose speakerboxen op mijn computer... er zal inderdaad een klotegeluid uit die speakertjes onder de montitor komen....yuk. zijn dat _speakers_ onder je monitor??
Maar ja, was gratis he
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
dus die ruimte heb ik hard nodig
Sir Abarth : dat heb je helemaal goed.
Alleen is ie gespoten toch mooier.
Waar heb je die kast gehaald?
Bij HCS in Hengelo? Die hebben die kasten nl. ook. Is hun eigen lijn.
edit:
Heb net een vette webcam betseld dus over enkele dagen een veel vettere foto
Met een standaard decoupeerzaagje gaat het niet makkelijk denk ik...
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
brakke bak, ik wittet
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

[/opschepmode]
stelletje miezerige printers
IK heb tenminste een echte :
HP Officejet Pro 1150C
muwhahahaha
beat that ![/opschepmode]
Het gaat er natuurlijk om dat je kan printen

See Ya
sorry , weet niet hoe foto s te posten
dus jullie kunnen me wreede pc niet zien.
--Xeno--
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd

ik weet niet hoe te POSTEN.
P-O-S-T-E-N
COMPRI
1_of_the_last_messages_of--Xeno--
Verwijderd
ja.. 't gaat er tenslotte om of je 't plaatje van Mickey Mouse kan uitprinten in zwart-wit om 'm vervolgens in te kleuren en boven je bed te hangen.IK heb tenminste een echte :
HP Officejet Pro 1150C
muwhahahaha beat that
Ook mijn printer kan Mickey Mouse uitprinten
[i m g]www.blabla.com/plaatje.jpg[/i m g]
en dan met dat img aan elkaar (zonder spaties)
zien
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Tsja, waar gaat het nu eigenlijk over, haha! Foto's van je pc plaatsen

Only at tweakers GoT!

Kut dat ik nog steeds geen digicam heb...

Ik wil ook meedoen!
mzzls!
Comp onder buro, scanner achter telefoon
Verwijderd

Mijn AMD k6-350@400 zit lekker in een 386 kast. EN ALLES WERKT, heb ik geen bigtower voor nodig
ook maar omdat je die bigtower al weg ggeven had anders zat ie nu ook in een ( jawel 386 ) bigtowerpatsers met je grote bigtowers
Mijn AMD k6-350@400 zit lekker in een 386 kast. EN ALLES WERKT, heb ik geen bigtower voor nodig
.
oude compie ( pI 166 mmx ) zitten ,
maar what the hell maakt dat nou uit
'k wordt d'r niet veel wijzer uit
, mischien kun jij mij ff mailen of ijcqen hoe het nou precies zit
, mischien kun jij mij ff mailen/icqen hoe het zit .
'k wordt d'r niet veel wijzer uit
, mischien kun jij mij ff mailen/icqen hoe het zit .
ps: wil iedereen aub een snelle server kiezen (BeaM-R ?), anders vertraagt deze thread zo
We spend our years as a tale that is told
zet die sub us in het hoekje naast je pc met het gat naar de muur. Moet je dan je bass eens horen
Verwijderd
oowjah mijn rossooj buroow
Das dus mijn kast met cdrom en fikker (cdrom is ff kapot) en daarnaast mijn trots: Ferrari Force Feedback stuur
soep mok monitor, koptelefoon, organiser, keyboard.
multimedia monitor
17" met subwoofer ontop, don't try this at home
, registered trademark of BD
mijn hand, beste muismad ooit, skenner, zooi, cdz, schoonmaak doekies.
das dus mijn pc, een A700 met 256 mbtjes
erug mooi !
.
Groetjes
Die van hellfire is idd erg fris
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
HellFires kast ruleert echt wel!
Greetz pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Maar als ik eerlijk ben raad ik het je niet aan als je nog niet met zulke dingen gewerkt hebt... dan zou ik het bij een raam houden, of eerst ergens op oefenen.
Het frontje kan je eraf halen door de drives wat los te halen. Je kan ze dan door de opening in de kast schuiven. Je moet natuurlijk wel even die klipjes aan de binnenkant indrukken natuurlijk...

Ik maak nog wel een page met hoe ik mijn kast verbouwd heb enzo... maar dan moet ik eerst ff foto's ontwikkelen
(nee ik ben niet in het rijke bezit van een digicam)
En de rest is te zien op http://www.crisp.demon.nl/personal_cow.htm
Ennu Razor-Blade: ik heb nog wel een zwart CDrom frontje voor je hoor (uit een AS/400)
Dit is dus de "PC" op m'n werk (een AS/400):
En we hebben er 2!
Intentionally left blank
Moet ik echt de decoupeerzaag pakken anders? Ik zie er een beetje tegenop om met zulk 'groot' gereedschap m'n kast te bewerken.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Kijk decoperen enz is koekie alleen vroeg ik me af of het metaal dan niet ontzettend lelijk wordt??
Maar ik bedoel dus de front van me kast die ik eraf wil halen die van me dvd en cdr laat ik nog ff zo vanwege garantie enz.
Maar misschien kan je me ff een lijstje van gereedschap enz geven want zoon gat in me kast lijkt me wel wat hehe.
Owja nog een vraag hoe maken jullie die koeler gaten met een zeven gaten boor vor ijzer of zoiets??
Greetz pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

wrcveen, he je last van vocht?
Of zijn die zakjes silica-gel alvast voor als je waterkoeling neemt?
Een cliche is ooit origineel begonnen
Greetz pala
Prettige AS400 zeg! 4-way processor..:POp zaterdag 02 september 2000 23:49 schreef crisp het volgende:
Is al vaker te zien geweest, maar jullie vragen erom [afbeelding] <P> [afbeelding] <P>En de rest is te zien op http://www.crisp.demon.nl/personal_cow.htm <P> [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] <P>Ennu Razor-Blade: ik heb nog wel een zwart CDrom frontje voor je hoor (uit een AS/400)<P>Dit is dus de "PC" op m'n werk (een AS/400):<P> [afbeelding] <P>En we hebben er 2!
[This message has been edited by crisp (edited 02-09-2000).]
En dat is de reden waarom je deze antieke topic omhoog vist..?Op zondag 04 maart 2001 22:05 schreef Garibaldi het volgende:
[..]
Prettige AS400 zeg! 4-way processor..:P
YouŽre right...had ik nog niet naar gekeken. Maar die AS viel op terwijl ik naar de screenshots zat te kijken, en ja, als je dan ook nog voor IBM werkt, en je ziet 4 staafjes in het schermpje van de processoractiviteitOp zondag 04 maart 2001 22:52 schreef Obi het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom je deze antieke topic omhoog vist..?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
wie kan ff helpen?
[ img] LINK [ /img]
LOL verneuk ik m'n eigen IMG
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Weet iemand waar dit te halen is?
dus van stof/wol
Verwijderd
m'n f*cking veeeel te kleine klote mamaplank:
[img]http://fp.geocities.com\richard_the_cat\6340_small.jpg[/img]
de binnenkant van n64(voor geintreseerden):
[img]http://fp.geocities.com\richard_the_cat\n64-4.jpg[/img]
de binnenkant van een n64 controler (ook voor geintreseerden):
[img]http://fp.geocities.com\richard_the_cat\n64-joystick-inside.jpg[/img]
Op de Albert Cuyp in Amsterdam. Daar zit een winkel met allerlei stoffen, ook in tijgerprint enzow (moet ook leuk zijnOp dinsdag 06 maart 2001 14:01 schreef richie86 het volgende:
ik heb hier ergens op T.net een soort van kast bekleding gezien met koeie motief.
Weet iemand waar dit te halen is?
edit:
dus van stof/wol
Verwijderd
sh*t, was vorige week nog in amsterdam.nu ben ik weer helemaal in eindhoven:'(Op dinsdag 06 maart 2001 19:58 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Op de Albert Cuyp in Amsterdam. Daar zit een winkel met allerlei stoffen, ook in tijgerprint enzow (moet ook leuk zijn)
EDIT- typ foutje gefixt