Verwijderd
ook al is het privé, hoe netjes moet het zijn? Hoe vaak print je? Et, kortom wat zijn de andere eisen? Of zijn die er niet....
Niet bijzonder. Gewoon voor een werkstuk voor school oid. Moet er gewoon netjes uitzien....
Ik kan namelijk kiezen uit:
z/w 600 X 600 of 1200 X 2400
kleur is bij allebij 1200 X 2400
Maar het schilt wel 50 euro....
Canon S500
Canon BJC-S520
Canon S500
Canon BJC-S520
Verwijderd
Canon S520 169,-Op maandag 20 mei 2002 21:02 schreef japioo het volgende:
Niet bijzonder. Gewoon voor een werkstuk voor school oid. Moet er gewoon netjes uitzien....
Canon S500
Canon BJC-S520
Canon S500 184,-
Valt dus wel mee. Weet jij toevallig ook hoeveel de cartridges voor deze printers kosten ?
Voor gewoon zwart/wit tekst printen is 300dpi al genoeg en 600dpi is luxe. Alles daarboven zijn gewoon opgefokte specs voor de kopers die alleen maar naar de cijfertjes kijken.
Voor kleur printen is het veel belangrijker hoe goed de kleuren op papier komen, of zwart echt zwart is, of er geen lichte/donkere strepen over het papier lopen, etc. Het handigste is dus gewoon om bij een winkel wat testafdrukken te vergelijken of om gewoon 'ns een vergelijkende test in een computerblad te bekijken.
Voor kleur printen is het veel belangrijker hoe goed de kleuren op papier komen, of zwart echt zwart is, of er geen lichte/donkere strepen over het papier lopen, etc. Het handigste is dus gewoon om bij een winkel wat testafdrukken te vergelijken of om gewoon 'ns een vergelijkende test in een computerblad te bekijken.
Volgens mij hebben ze allebei dezelfde cartridges (meer inkttankjes in dit geval) en die kosten niet zoveel (separate tankjes en een aparte printkop). De tankjes kosten tussen de €6 (loco) en €13 (canon)... Hangt ook een beetje van de winkel af natuurlijk. Ik heb zelf een 500 en die is echt PERFECT voor normaal tot behoorlijk gebruik. Snel en nauwkeurig... http://www.kieskeurig.nlvalt dus wel mee. Weet jij toevallig ook hoeveel de cartridges voor deze printers kosten ?
Kies ook deze printers door de site van www.kieskeurig.nl!! Het wordt dus maar de 500 !!!
Mijn zegen heb je zullen we maar zeggen!Op maandag 20 mei 2002 21:14 schreef japioo het volgende:
Kies ook deze printers door de site van www.kieskeurig.nl!! Het wordt dus maar de 500 !!!
Een tip: De nieuwste driver gewoon direct downloaden van Canon.com en die standaard cd laten liggen
De S520 is eigenlijk gelijk aan S500 (volgens mij ook in resolutie hoor), de S520 is alleen nieuwer en dus:
- sneller
- XP 'uit de doos'
- kan margeloos printen (ik weet niet of de S500 dat ook kan, evt. met nieuwe driver).
Voor €10 tot €20 verschil zou ik voor de S520 gaan, daarboven niet (maar dan kan je beter helemaal naar een andere winkel).
- sneller
- XP 'uit de doos'
- kan margeloos printen (ik weet niet of de S500 dat ook kan, evt. met nieuwe driver).
Voor €10 tot €20 verschil zou ik voor de S520 gaan, daarboven niet (maar dan kan je beter helemaal naar een andere winkel).
Staat niets over bij www.canon.com hoor, wel op www.kieskeurig.nl ja.
De vraag is dus welke fout is... Maar als het scheelt, dan ga je toch sowieso voor S520
De vraag is dus welke fout is... Maar als het scheelt, dan ga je toch sowieso voor S520
Dat heb ik toch al gezegd.
Op maandag 20 mei 2002 21:24 schreef Jake het volgende:
Pagina: 1