...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
Verwijderd
Blaten over GPL, sorry dat lijkt me onmogelijk.
Beste sims? GPL and Nascar Racing 2002. NR2002 gebruikt een verbeterde engine van GPL, maar de auto's uit GPL spreken mij meer aan. Het leuke aan NR2002 is dat je met een gezonde hoeveelheid oefening al redelijk leuk mee kan komen. GPL zal je heel veel tijd in moeten steken om 'up to speed' te komen.
Beste sims? GPL and Nascar Racing 2002. NR2002 gebruikt een verbeterde engine van GPL, maar de auto's uit GPL spreken mij meer aan. Het leuke aan NR2002 is dat je met een gezonde hoeveelheid oefening al redelijk leuk mee kan komen. GPL zal je heel veel tijd in moeten steken om 'up to speed' te komen.
GPL en de Nascar-serie hebben het lekkerste gevoel by far.
Midtown madness is het enige wat 'gewoon rijen' is tegenwoordig volgensmij.
Midtown madness is het enige wat 'gewoon rijen' is tegenwoordig volgensmij.
voor rally heb je Collin McRae, en Rally Championship
en voor het sportieve racen heb je Nascar2002, en F1 2002 of GP3 e.d.
en voor het sportieve racen heb je Nascar2002, en F1 2002 of GP3 e.d.
En een spel voor het 'gewone' rijden over de weg? Dus geen F1, Nascar of zoiets? Midtown Madness zal dan misschien het dichts in de buurt komen...
...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol
NFS5 Porsche Unleashed blijft heersen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hoezo gelukkigOp maandag 20 mei 2002 22:33 schreef dab-erwt het volgende:
En GTA 3 natuurlijk
gelukkig heb ik een ps2, en GTA3 dus allang gespeeld
Wij krigen de "Good Feeling " nog
Verwijderd
nou ik ben er best gelukkig mee, maar goed jullie hebben nog wat om naar uit te kijkenOp maandag 20 mei 2002 23:21 schreef warmonger het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig![]()
Wij krigen de "Good Feeling " nog
Verwijderd
Hopeloze vraag, eigenlijk... Krijg je weer die hele discussie die we al 389 keer hebben gehad. GPL, GP3, NFS... Het verbaast me dat hier nog geen slotje op zit.
Het is allemaal gewoon heel persoonlijk. Té persoonlijk. Het enige echt goede antwoord op je vraag krijg je alleen door demo's te downloaden en ze allemaal eens te proberen. Degene die jij het lekkerst vind rijden is de beste voor jou. Simpel, toch?
Het is allemaal gewoon heel persoonlijk. Té persoonlijk. Het enige echt goede antwoord op je vraag krijg je alleen door demo's te downloaden en ze allemaal eens te proberen. Degene die jij het lekkerst vind rijden is de beste voor jou. Simpel, toch?
Wat ik ook niet echt snap is dat mensen GTA 3 en Midtown Madness gaan replyen als hij vraagt om een race SIMULATION. Naar mijn weten zijn dat soort spellen niet echt een simulatie. Maar wel je een race sim voor PS2 - PC -XboX, warvoor
. Gran Turismo is naar mijn weten nog de beste simulatie die ik ooit heb gespeelt. MAar ik ehb ook nooit die Formule 1 spellen gespeeld.
GT3 is wel ok, maar nog teveel arcade (ik bedoel zie die Polyphony die kan je niet serieus nemen, en ook met andere auto's cross je overal zo overheen). Wel een super spel verder hoor 
Maar echt sim moet je iets als Grand Prix Legends van Sierra hebben.
Maar echt sim moet je iets als Grand Prix Legends van Sierra hebben.
Moet je wel eerst Gran Tourismo krijgen op de pcOp maandag 20 mei 2002 20:47 schreef MeisterHim het volgende:
Gran Tourismo en bijna alle F1 spellen.
hoop dat 2 snel komt (of uberhaupt komt)
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Pagina: 1