Toon posts:

Abbo's V66

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :).

Ik ben van plan de Motorola V66 te kopen, met abbo.

Ik kan alleen niet erg wijs worden uit al die reclame's...

Kan iemand mij vertellen (of heeft ie een site met een tabelletje ofzo) wat een goed aboo is (ik zat te denken aan Ben), wat dan de kosten per maand en de belminuten zijn en wat je dan bij moet leggen voor het toestel.

BvD :).

Jasper

Verwijderd

www.belcompany.com
Moeje daar maar es kijken, kan je veel info over telefoon / abonnement combo's vinden.

Verwijderd

Waarom wil je een v66 ?
Hij is erg duur voor wat je krijgt en erg slecht gebouwd (simkaart zit onder het verwijderbare frontje wat erg kwetsbaar is). accu gaat kort mee (2 dagen en hijs leeg) bediening is een ramp (zowel menu's als de software zelf) en van de 3 schermkleurtjes is alleen groen leesbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk omdat ik em ultra- :9~ vind...

Ik weiger aan de nokia te gaan en achter de massa aan te lopen. Een vriend van mij heeft ook een motorola (iets ereder model) en van die von ik de besturng helemaal niet verrot ofzo...

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.com/fotol/190006.img
Dees heeft ie...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, hijs idd aardig aan de prijs...

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom ga je niet voor de v70?

Je kunt op www.telecomvergelijker.nl je v66 met abo combineren.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx! Zal eens kijken naar die v70, maar ik wil dus iig wel zo'n formaat, en GEEN nokia!

Verwijderd

V70 grapje zeker die is zonder abbo al 640 euro
met abbo nog 300+ euro's
als je dan zo gek bent koop dan een ericsson t68i heb je meteen kleuren scherm

wat is je budget voor een foon max laten we daar eens mee beginnen anders blijf je maar zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Man! die v70 is UBER-lelijk!

Keuze staat dus eigenlijk min of meer vast -> v66, nu alleen nog het juiste abbo voor mij :).

Ik ga slapen (nu al? ja, nu al. Morgen weer vroeg op :() :Z.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 22:22 schreef SilverBolt het volgende:
V70 grapje zeker die is zonder abbo al 640 euro
met abbo nog 300+ euro's
als je dan zo gek bent koop dan een ericsson t68i heb je meteen kleuren scherm

wat is je budget voor een foon max laten we daar eens mee beginnen anders blijf je maar zoeken
de v66 zit daar ook al tegen aan dacht ik... :(.

Verwijderd

nope met een 22,5 euro in de maand abbo zo rond de 200 euro's

maar hoeveel wil je nu dan max voor een gsm uitgeven dan kan ik mischien een beetje helpen

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het grootste probleem neit. Ik wil eigenlijk vooral een betrouwbaar netwerk. Een mooie (en leuke) gsm komt daarna...

Verwijderd

Ik heb zelf al 2 jaar BEN en niks te klagen eigenlijk.
Ik wil zelf me abbo gaan verlengen met 1 jaar en zit dan te denken aan een siemns m50 of panasonic GD75 ik wil zelf ook geen nokia dus zit een beetje in hetzelfde schuitje.

Maar moet jij nog niet in je bedje liggen ventje :P

Verwijderd

Topicstarter
hehe :).

Dat kleine formaat en het gewicht spreekt me heel erg aan van de v66. Verder vind ik em ergewoon ERRUG mooi en strak uitzien.

Ik zat zelf ook te denken aan Ben abbo...

Verwijderd

Als je dat vind moet je het gewoon doen.
Ik blijf er alleen bij dat je een vrij slecht toestel krijgt voor veel geld (ok het design is erg mooi) maar qua functies kwaliteit etc is ie maar erg matig voor 30-40 euro meer heb je een ericsson t68/t68i met kleuren scherm en infrarood en bluetooth

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal er nog eens over nadenken.

Nu ga ik :Z. Later :).

Edit: Wat is bluetooth?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er net nog even naar gekeken.

Ik denk dat ik voor Ben Regelmatig ga. Dit lijkt mij gewoon het voordeligste (kan ook Ben Soms nemen, maar dan is het toestel zelf bijna €100 duurder).

Maar waar staat dan waar ik de aansluitkosten, toestelprijs, prijs per maand, prijs per minuut, prijs per sms enz allemaal? Ik denk dat ik iets over het hoofd zie op die site...

edit:
Heeft er iemand ervaring met Ben bereikbaarheid in de buurt van Ede/Arnhem?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 21:40 schreef SilverBolt het volgende:
Waarom wil je een v66 ?
Hij is erg duur voor wat je krijgt en erg slecht gebouwd (simkaart zit onder het verwijderbare frontje wat erg kwetsbaar is). accu gaat kort mee (2 dagen en hijs leeg) bediening is een ramp (zowel menu's als de software zelf) en van de 3 schermkleurtjes is alleen groen leesbaar.
Dat van die Simkaart: Ik ga er neit mee voetballen (wat ik met mn m35i wel es heb gedaan :)). Ben er dus dan wel zuinig op, neem aan dat die sim het dan wel gewoon houdt...

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 15:33 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

Maar waar staat dan waar ik de aansluitkosten, toestelprijs, prijs per maand, prijs per minuut, prijs per sms enz allemaal? Ik denk dat ik iets over het hoofd zie op die site...
http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm

internet shop -> mobiele telefonie -> mobiele toestellen.

Daar vink je je toestel aan, en druk je op vergelijk.

Rechtsonderaan -> meer info

je selecteert t netwerk + bijbehorend abo en je ziet de prijs...

sim-pel

Aansluitkosten moet je op ongeveer 50 euro rekenen.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx! zal es kijjken!

Edit: Ik denk dan toch dat Ben Regelmatig 2jr de beste/goedkoopste is...

Verwijderd

Waarom zou je aan een 2 jarig abo willen vastzitten?

Natuurlijk is dat goedkoper... maar dat zit je 2 jaar met hetzelfde [naar mijn mening brakke] toestel |:(

Verwijderd

Als ik op telecomvergelijker kijk zie ik dat www.ikwilgratisbellen.nl de V66 het goedkoopste aanbiedt.

Ze hebben ook een actie met DJ Armin van Buuren dus ook wel chill :)))

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:43 schreef m0_oh het volgende:
Waarom zou je aan een 2 jarig abo willen vastzitten?

Natuurlijk is dat goedkoper... maar dat zit je 2 jaar met hetzelfde [naar mijn mening brakke] toestel |:(
Ja ok. Maar ik ben wel van plan om met een toestel van 500 piek wel 2 jaar of langer te doen. Dus is het voordeliger om een abbo van 2 jaar af te sluiten neem ik aan...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:50 schreef shane54 het volgende:
Als ik op telecomvergelijker kijk zie ik dat www.ikwilgratisbellen.nl de V66 het goedkoopste aanbiedt.

Ze hebben ook een actie met DJ Armin van Buuren dus ook wel chill :)))
Klopt, maar dat is met 360 gratis belminuten. Dan betaal je €50,- per maand... :).

En je kunt em daar niet bestellen met Ben abbo :'(. Wel jammer, want geen verzendkosten is toch wel aantrekkelijk...

edit: Wat is bleutooth nou precies?

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:04 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Ja ok. Maar ik ben wel van plan om met een toestel van 500 piek wel 2 jaar of langer te doen. Dus is het voordeliger om een abbo van 2 jaar af te sluiten neem ik aan...
True...
Volgens mij had ben zelfs een actie dat je bij een 2jarig abotje geen aansluitkosten betaalde...

Verwijderd

Topicstarter
hmm... dat is wel beter!

Edit: heb je een link naar een pagina waar dat staat van die actie?

Verwijderd

Weet zo geen pagina... maar zoiets ving ik op bij The Phone House...

Anders Bel je Ben ff op... 0800-7111

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:06 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is met 360 gratis belminuten. Dan betaal je €50,- per maand... :).

En je kunt em daar niet bestellen met Ben abbo :'(. Wel jammer, want geen verzendkosten is toch wel aantrekkelijk...

Ja, je betaald 40 euro abo kosten p/mnd maar dan wel helemaal los met bellen :9~ ! Bluetooth is draadloze verbinding met bv een laptop of headset is erg cool heb het al eens uitgeprobeerd met de Ericsson t68. Btw Ben heeft vreselijk slecht bereik !! Zou ik nooit van me leven nemen!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Op maandag 20 mei 2002 21:40 schreef SilverBolt het volgende:
Waarom wil je een v66 ?
Hier klinkt een Typische Motorola hater, die zelf geheit al jaren met een Nokia loopt. Als je leert hoe de telefoon werkt kom je er zelf achter dat de kwaliteit van de telefoon beter is dan van vele anderen en dat het menu best makkelijk werkt als je het goed insteld(spreek uit ervaring(Nokia-Motorola-Siemens-Ericsson)) De accu is een ander verhaal, maar het is maar waar je voor kiest(maar twee dagen leeg lijkt me stug).

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 17:24 schreef shane54 het volgende:

[..]

Ja, je betaald 40 euro abo kosten p/mnd maar dan wel helemaal los met bellen :9~ ! Bluetooth is draadloze verbinding met bv een laptop of headset is erg cool heb het al eens uitgeprobeerd met de Ericsson t68. Btw Ben heeft vreselijk slecht bereik !! Zou ik nooit van me leven nemen!
Tis wel 3de beste van NL... Heb nu O2 prepaid, maar daar ben ik niet tevreden over...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 17:27 schreef Martinus het volgende:

[..]

Hier klinkt een Typische Motorola hater, die zelf geheit al jaren met een Nokia loopt. Als je leert hoe de telefoon werkt kom je er zelf achter dat de kwaliteit van de telefoon beter is dan van vele anderen en dat het menu best makkelijk werkt als je het goed insteld(spreek uit ervaring(Nokia-Motorola-Siemens-Ericsson)) De accu is een ander verhaal, maar het is maar waar je voor kiest(maar twee dagen leeg lijkt me stug).
Ik zelf ben dus eigenlijk anti-nokia, omdat half de wereld ermee loopt (ze zullen best goied zijn, maar ik heb dan liever iets apparts, maar wat tegelijk wel mooi en functioneel is).

Verwijderd

Topicstarter
Is het eigenlijk neit mogelijk om gewoon naar de foon-boer te gaan en zeggen:

Ik wil dat toestel met dat abbonement.

Of zijn bepaalde toestels aan bepaalde abbo's verbonden?

Edit: Ik moet de edit-knop leren gebruiken |:( :P.

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:27 schreef Martinus het volgende:

[..]

"kuch" ik ben een nokia hater :)

heb zelf al een panasonic gd93, ericsson T29, siemens c25, Motorloa v3690 , sony cmd z5 ,phillips savvy en mitshubishi mt30i gehad. (jaja heb dan ook al 7 jaar een mobieltje)
Ik heb dus zelf ook motorola gehad en vond hem qua bediening en kwaliteit een ramp en als ik reviews van de v66 lees komt ie er nooit goed van af (op het uiterlijk na) het is een mooie gsm maar veel en veel te duur voor wat je krijgt (accu gaat max 3 fdagen mee als je niet veel doet standby zit tussen de 70-90 uur).

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

Edit: Ik moet de edit-knop leren gebruiken |:( :P.
in princiepe kun je elke GSM in een gsm zaak nemen met een willekeurig abbonement alleen zijn er meestal avties van een bepaalde provider waardoor de toestellen dan een stuk gunstiger zijn geprijst.
Ikzelf zou nooit een 2 jarig abbonement nemen je zit er te lang aan vast en ik ben persoonlijk meestal na een jaartje wel op me gsm uit gekeken (ook is ie meestal dan vrij afgesleten maar dat terzijde) :P

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... jullie maken me aan het twijfelen :P.

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:36 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Tis wel 3de beste van NL... Heb nu O2 prepaid, maar daar ben ik niet tevreden over...
Weet je wie dat Kema onderzoek betaald heeft? JUIST, BEN :) Geen wonder dat ze voor het eerst van de 5de plek af komen...

Verwijderd

Topicstarter
...

Ik ga er vanuit dat die onderzoeken betrouwbaar zijn...

Is dutchtone anders een mogelijkheid?

Verwijderd

Topicstarter
Is er ergens een kaart te vinden met waar wel en waar niet zo'n goed bereik van Ben is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet hoe jullie erbij komen dat er slechte reviews zijn... :?.

Kijk maar es hier, hier en hier. En zo zijn er nog wel meer te vinden hoor! Toestel staat dus vast, nu alleen het abbonement nog...

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 19:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is er ergens een kaart te vinden met waar wel en waar niet zo'n goed bereik van Ben is?
http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/dekkingskaart_dieplink.html

graag gedaan :)

Verwijderd

Neem anders een V70 :o

Verwijderd

Topicstarter
Neej, die is TE duur, en UBER-lelijk!

Ik wil een v66 :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 20:58 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/dekkingskaart_dieplink.html

graag gedaan :)
dank je wel :).

Dekking zou bij Ede volgens dat kaartje wel ok moeten zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:39 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Neej, die is TE duur, en UBER-lelijk!

Ik wil een v66 :).
lelijk? valt best mee kijk goed 8-) ja hij is wel duur ja maar ja dan heb je wel iets unieks wat niemand heeft.. nu dan .. anders een v60 die is ook koel

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

was ik weer >:)

Ja tuurlijk is dat mogelijk... in alle phonezaken hebben ze tabellen liggen waarop psies staat wat een toestel kost icm een bepaald abo van een bepaalde aanbieder
Nope, in principe niet...
Of je moet een pocketline swing willen met ee d* abo ;) :9

[edit]tiep0

Verwijderd

Topicstarter
Ah, dan zal ik morgen even in het cetrum gaan kijken. Heb toch een tussenuurtje, dus das geen probleem...

Verwijderd

Topicstarter
V60 is idd wel mooi, maar ERRUG duur.

Ik ga dus voor de v66, maar ik zal nog ff voor het ideale abbo gaan kijken :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vandaag bij The Phone House geweest.

Daar kost ie slechts €194,- met een Ben Regelmatig pakket (75 belminuten, geen sms) voor €15,- p. maand,

of Vodafone 60 (60 belminuten, geen sms) voor €16.50 p. maand.

Ik zat dus aan Ben pakket te denken, vooral vanwege de extra belminuten...

Iemand nog suggesties?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:02

Nitai

Live the life you love.

Op dinsdag 21 mei 2002 17:06 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

www.sitel.nl errug goede site, ook geen verzendkosten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Sorry dat ik een oud topic uit de sloot vis maar ben erg benieuwd of ie nu een v66 heeft gekocht en er tevreden mee is wil er zelf mischien ook 1 nemen :)
aangezien ik em nu een dagje heb kunnen lenen van een kennis en het toestel wel een goede indruk op me maakte.
Pagina: 1