Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HD] window mod

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
jaja, ben vandaag druk bezig geweest, eerst wc blokje gemaakt, ok nog effe een window in me HD.
zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2957159328
eerst deksel eraf gehaald, met de multicutter gat erin gemaakt, wilde eerst een compleet plexiglas bovenkant, maar dat ging niet omdat hij ongelijk is.
dus toen onder het gat een cd-doos voorkantje op maat gemaakt en eronder gekit. klaar is kees. het is een 100 mb seagate, gevonde. heb ook een 600 mb versie ervan, maar wilde het maar effe op deze uitprobere, ik kan altijd nog overschroeven.

Verwijderd

moooooooooooooooooi >:)!

is da moeilijk? :?

Verwijderd

doet het nu nog.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 16:54
Zoow ziet er zeker vet uit. Lijkt een beetje op wat op zo'n koreaanse site stond. Zoiemand had dit met zn cdromspeler gedaan.

half offtopic vraagje: je hebt het over een multicutter. Wat is het precies voor ding en waar kan ik het kopen? ik zag op virual-hideout ook al iets over een nibbler, maar dat ding is niet in NL te koop voor zover ik weet. Is dit zoiets?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 20:31 schreef DocB het volgende:
Zoow ziet er zeker vet uit. Lijkt een beetje op wat op zo'n koreaanse site stond. Zoiemand had dit met zn cdromspeler gedaan.

half offtopic vraagje: je hebt het over een multicutter. Wat is het precies voor ding en waar kan ik het kopen? ik zag op virual-hideout ook al iets over een nibbler, maar dat ding is niet in NL te koop voor zover ik weet. Is dit zoiets?
das een electriche figuurzaag, bijvoorbeeld proxxon verkoopt ze

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 09:26
Hij is echt VET :9 :P :9~

doet ie het nou nog ??

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

cool gadaan ferry, nu nog ledjes erin >:)

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 20:31 schreef DocB het volgende:
Een nibbler is een knabbelaar in het nederlands.
Worden in de bouw wel gebruikt om bijvoorbeelt metaal te knippen.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 12:34

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik heb dat ook met iemand anders geprobeerd en toen was ondeze hd naar de kl*te :(. Maar het was ook dus maar een 80 mb hd :P. We hadden iets teveel secondelijm gebruikt. Dus dat was in de hd gekomen zegmaar en toen draaide hij niet meer soepel.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Ziet er dope uit :) nu nog met je normale hd >:) :P

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

en nu maar hopen dat je maxtor 80 gb dit overleeft :? denk het niet :P

get rich or die try'in

Verwijderd

Wel kewl gedaan alleen zie je het niet vaak ;) tenzij de bovenkant van je case een window heeft :)

Wel weer een kewl id :D

Verwijderd

cool maaruh :X nieuw keyboard nodig? :D

Verwijderd

Leuk gedaan.. :9

• DjGeRo
  • Laatst online: 09:24
SUPERMEGAWREEDVETEGTWELSTRAKVETCOOL!!!!!

maar goed hij doet het waarschijnlijk nog wel :) wel leuk idee.............

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-11 17:04
hmm, normaal gezien werkt de hd nu toch niemeer?
(wegens stof in de hd, ander dingskes tussen de schijven gekomen tijdens het werk etc etc)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
hij doet t inderdaad nog, stof was wel iets opgekomen(werkzameheden in de douche gedaan, want daar is denk minder stof) maar dat blies ik zo weer weg.
ik heb hem nu tegebn mijn window aangezet zodat je hem ziet werken maar normaal zie je er idd weinig van :-(

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Coool

ps, maak dan je hele Computer doorzichtig, dan zie je hem ook bewegen ;)

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
heb je nou de deksel eraf gehaald en toen in de normale behuizing een plexiplaatje gezet of heb je de deksel eraf gehaald, een gat in de deksel gemaakt en daar een plaatje ingezet en vervolgens weer terug gemonteerd op de hdd?

Ziter er namelijk heel gek uit die hdd (is natuurlijk ook omdat het een oud model is :? )

Wat voorn veiligeids voorzorgsmiddelen heb je verder gebruikt om hem schoon tehouden zonder deksel?

• Kr3Kr
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

zekerz geinig
>:)

Gregor van Egdom Krekr

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mooi, maar verw8 maar dat je hdd binnen de kortste keren stuk is, dat garandeer ik je. |:(

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 10:50
Kan je eens movie posten ??

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 23:27 schreef corpseflayer het volgende:
Mooi, maar verw8 maar dat je hdd binnen de kortste keren stuk is, dat garandeer ik je. |:(
Een 100 mb is nog redelijk stevig: Ik heb eens een 120 Mb Hd opengedaan en gewoon in mijn kamer laten liggen gedurende twee weken en dan weer in mijn computer gestoken en hij ging.
edit:
Ok met een 80 Gb moet je dit misschien niet proberen

Verwijderd

Ik zou het niet wagen met mijn eigen HD'z alles is m0dbaar maar er zijn toch zekere grenzen ;(

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mooi gedaan. Ik doe je het niet na

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

nog liefhebbers voor oude hdd's?
ik heb nog 8x 40mb, 6x 80mb, 2x 240mb, 1x 280mb, 3x 450mb, 1x 750mb, 2x 1,2gig, 3x 2,1gig, 1x 8gig(nu in gebruik, geen betere meer), 1x 40gig(rip :'( )

enne, is dat een werkende hdd? gebruik je die nog? zoja, maak maar vast goeie backup's.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 23:47 schreef KingOfDos het volgende:
nog liefhebbers voor oude hdd's?
ik heb nog 8x 40mb, 6x 80mb, 2x 240mb, 1x 280mb, 3x 450mb, 1x 750mb, 2x 1,2gig, 3x 2,1gig, 1x 8gig(nu in gebruik, geen betere meer), 1x 40gig(rip :'( )

enne, is dat een werkende hdd? gebruik je die nog? zoja, maak maar vast goeie backup's.
alles bij elkaar is nog aardig wat GB.
ik had een ouwe computer gevonde, daar zat deze in, er staan paar vage spellen op, draaien alleen niet onder windows, dus formatteer em effe en zet er programma's op die ik gewoon op cd-rom heb staan zodat hij toch nog word gebruikt en als hij crast ik geen belangrijke data kwijt ben.

even voor de duidelijkheid. in het deksel zit een gat. en daaronder zit een dubn plaatje plastic van een cd doosje gekit. tusssen dit plaatje en de as zit echt heel weinig ruimte, maar zolang als dat hij vrij draaitr gebeurt er toch nix.

ga denk zo formatteren en op bad clusters testen

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 09:59 schreef _ferry_ het volgende:

[..]

alles bij elkaar is nog aardig wat GB.
ik had een ouwe computer gevonde, daar zat deze in, er staan paar vage spellen op, draaien alleen niet onder windows, dus formatteer em effe en zet er programma's op die ik gewoon op cd-rom heb staan zodat hij toch nog word gebruikt en als hij crast ik geen belangrijke data kwijt ben.

even voor de duidelijkheid. in het deksel zit een gat. en daaronder zit een dubn plaatje plastic van een cd doosje gekit. tusssen dit plaatje en de as zit echt heel weinig ruimte, maar zolang als dat hij vrij draaitr gebeurt er toch nix.

ga denk zo formatteren en op bad clusters testen
Het blijft lollig gedaan ;) Als de HD dood gaat vermeld da dan ook ff :) ben wel benieuwd :)

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik doe het je wel na :)

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:00 schreef ThaNetRunner het volgende:
Coool

ps, maak dan je hele Computer doorzichtig, dan zie je hem ook bewegen ;)
[zeikmodus]let is op!!!!
hij heb al een mod met een plexi zijkant!
check zn icon!
[/zeikmodus]

:{ :z

maar ff ontopic
dit is echt cool gedaan man!
nou nog een ccfl erin :9
durf je het ook aan met je eigen hdd?

Verwijderd

Echt vet gedaan!!!
En super orgineel.

Ik zou het lef niet hebben om in mijn hd te gaan zagen

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
het lef? ach een 100 mb hd kapot, as toch niet zo erg.
dr zit nog een plekje waar ik eventueel een blauwe led er doorheen kan stoppen, moet aleen nog effe kijken met aansluiten enzo, dat ik de spanning van de hd zelf afhaal

er stonden geen bad clusters op, heb hem geformatteerd en gescand, alles OK :9

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

zoiets kun je mooi proberen met een 2.1 gig bigfoot ! die zijn lekker groot ! is vas errug leuk (maar ik hebbum in mijn server en ik heb geen alternatieF !)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Pagina: 1