idle pimps.com moeilijk?

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 10:52
Ik zat weer is met een vraag in mijn hoofd :)

Ik zal hem hier gelijk maar effe stellen:

Is het moeilijk om zo'n systeem te bouwen, zoals op http://www.idlepimps.com/ wordt gebruikt?

Ik vind het best interessant, hoe al die bedragen en standen worden uitgerekend.

Maar is zoiets moeilijk te maken?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mwah.

:P
Nah, je moet toch aardig wat ervaring hebben om dit te kunnen denk ik. Moeilijk is een vaag begrip :+

Verwijderd

Misschien kan je het idd beter bekijken als erg veel werk waarbij programmeer ervaring zeer handig is zodat het systeem ook nog eens goed in elkaar zit..

• Janoz
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het meeste werk zit IMHO juist in het verzinnen van een leuk spel. Hieruit volgt vanzelf die 'bedragen en standen'. Het uiteindelijke programmeren er van is in vergelijking met het voorwerk heel marginaal.

In de praktijk gaat dat voorwerk en het programmeren trouwens niet zo netjes na elkaar :)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Nielsz
  • Niet online
Er zijn btw al tientallen van zulk soort spellen hoor. Laatste nog een spel gedaan met schapen oid. Best vaag.

• damouzer
  • Laatst online: 07-09 10:52
Op maandag 20 mei 2002 22:11 schreef Nielsz het volgende:
Er zijn btw al tientallen van zulk soort spellen hoor. Laatste nog een spel gedaan met schapen oid. Best vaag.
Schapen :?

Vertel :)

Het lijkt me wel leuk, om zo'n kloon te maken, alleen om ervaring op te doen. Misschien een idee voor een GoT Project :P

Maar eerst maar effe wat meer PHP kennis opdoen :)

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 13:39 schreef DinoRacer het volgende:

[..]

Schapen :?
http://www.goattraders.com/

het was ff zoeken, maar dan heb je ook wat :P
Pagina: 1