Onzichtbaar programma in C++

Pagina: 1
Acties:

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 11:47
Weet iemand hoe het mogelijk is om een programma in Borland C++ Builder 5 onzichtbaar te maken (ook als je ctrl + alt + delete drukt)?
Hoe kun je er verder voor zorgen dat die in die modus alle ingetoetste toetsen opvangt (dus om ze bijvoorbeeld weg te schrijven naar een bestand)?

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:11

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat soort programmaatjes behoor je niet te schrijven :(

Kom jij heel toevallig uit Kerkrade?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 19:13 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Dat soort programmaatjes behoor je niet te schrijven :(
2 posts:
Onzichtbaar programma
Borland C++ Key Logger

BTW welkom op GoT

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:34
Hmn, op m'n werk zit er zo'n beetje een C++/systeem programmeur goeroe, en we hadden het vorige week over dat bepaalde onderwerp, nl. ervoor zorgen dat uw programma niet in die lijst komt als je op ctrl-alt-delete drukt. Jammer genoeg zat ik de conversatie niet echt te volgen (had het zelf te druk), maar als ik eraan denk, zal ik het morgen ff vragen.

https://fgheysels.github.io/

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

heropend

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

PW Onzichtbaar programma in C++
PW MSN in C++
PW Borland C++ Key Logger
Aha! Een onzichtbare keylogger die via MSN de verzamelde gegevens verstuurt :P!

Je kunt eigenlijk alleen onder win9x programma's ECHT onzichtbaar maken, onder NT staan ze voor zover ik weet eigenlijk altijd wel in de process lists (al kan je 'm natuurlijk explorer noemen ofzo als ie niet moet opvallen :))

Onder NT is een veel mooiere manier mogelijk, namelijk een keyboard filter driver die met wat TDI calls zijn data verstuurt >:)! Op zo'n manier zit er geen proces aan vast...

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:11

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik vind echt dat zoiets als dit niet gesteund moet worden hoor... dat ie et maar zelf uitzoekt... :(

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op maandag 20 mei 2002 22:46 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Ik vind echt dat zoiets als dit niet gesteund moet worden hoor... dat ie et maar zelf uitzoekt... :(
en zolang wij vinden dat het mag is er nix aan de hand. post zoiets voortaan gewoon in SM of contact een mod over icq. en niet op deze manier
</ot>

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ik zat het te lezen en ik vind het eigenlijk best interessant. Owkee: Je zou er iemand mee kunnen bespioneren oid, maar dat vind ik eerlijk gezegd onderdoen voor het feit dat dit wel heel interessant klinkt :). Ook voor andere doeleinden. Daarbij komt dat een topic als deze een aanwinst voor de archieven van GOT, en vooral voor die van dit forum, is.

* Krankenstein heeft gesproken *D

nu weer ontopic :)

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:25
Op maandag 20 mei 2002 22:23 schreef Qlone het volgende:

[..]

Je kunt eigenlijk alleen onder win9x programma's ECHT onzichtbaar maken, onder NT staan ze voor zover ik weet eigenlijk altijd wel in de process lists (al kan je 'm natuurlijk explorer noemen ofzo als ie niet moet opvallen :))
In win9x kun je ook gewoon een proceslist opvragen hoor, staat alles in. Download far maar eens (staat op de zelfde site al WinRar, als het goed www.rarlab.com)

Ok topicstarter ff zoeken met google op "keyboard hook event windows msdn" geeft je alle nodige info: http://www.codeproject.com/dll/keyboardhook.asp

Verder kun je in win9x de functie RegisterAsService gebruiken om je prog uit de windows tasklist te gooien. Om ook je forms te hiden moet je de window style wat veranderen. (zoek zelf maar ff met google)

Nou dit lijkt me toch wel genoeg of niet?
Pagina: 1