PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Als ik de Quickscan doe is alles gewoon Blocked? Ik draai geen SP2 of wat dan ook, alleen McAfee. Dus dit is al voldoende volgens die site dan?
Hij kan bij mijn computer helemaal niets vinden, geennaam en geen services. Ik heb het vermoeden dat de boel wel goed dicht zit. (weet ik eigenlijk wel zeker)
Ik schrik er niet echt dat een website mijn IP, OS en browser weet...
Dat is alleen maar handig voor goede webdevelopers, die de content op mijn specs kunnen afstemmen!
Dat is alleen maar handig voor goede webdevelopers, die de content op mijn specs kunnen afstemmen!
* The Eagle checkt datum laatste posts...
Koe van juni 2002 uit de sloot
D'r bestaan wel meer van die checks, o.m. op grc.com Dit is echt oud...
Koe van juni 2002 uit de sloot
D'r bestaan wel meer van die checks, o.m. op grc.com Dit is echt oud...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Euhm, wat is het _doel_ van het draaien van een webserver? Zorgen dat mensen verbinding kunnen maken met jouw computer, om zo data op te halen.l0c4lh0st schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:55:
FTP, WEB, FTP DATA, HTTPS staan open. Is het dan echt aan te raden om zoiets op niet-standaard poorten te draaien?
Hoe kan het dan zijn dat je verbaasd bent of schrikt dat mensen inderdaad verbinding kunnen maken met je computer?
Operating System = Windows NT 5.2 x64
Browser = Firefox 1.6a1
Trying to find out your computer name...
Unable to determine your computer name!
Trying to find out what services you are running...
Unable to detect any running services!
Browser = Firefox 1.6a1
ik draai geen virus scanner of wat dan ook.... gwoon je router netjes instellen... en je pctje ook en dan komt er nix in.....
en natuurlijk bevestigd deze scan dat ook nog eens
en natuurlijk bevestigd deze scan dat ook nog eens
OMFG!!
Oh, wacht.. ik doe hosting thuis...FTP
21
OPEN
SSH
22
OPEN
SMTP
25
OPEN
WEB
80
OPEN
POP3
110
OPEN
HTTPS
443
OPEN
Hmmm...maar even een testje gedraaid..
Ik snap dat het noodzakelijk kan zijn voor internetsites om browser info te tonen, maar is dat af te schermen....??Trying to gather information from your web browser...
Operating System = Windows XP
Browser = Microsoft Internet Explorer 6.0
Mooooooeeeee......
damn POP3 is zo 20e eeuw technologieiBasz schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:30:
OMFG!!
POP3
110
OPEN
Oh, wacht.. ik doe hosting thuis...![]()
Sinds wanneer heb je voor hosting ssh nodig?
kzou m iig niet op 22 draaien, de mijne werd niet eens gevonden
Verwijderd
Ik zou hem wel op 22 draaien, gewoon een fatsoenlijk wachtwoord nemen en OpenSSH en OpenSSL updaten wanneer nodig. Zoals de meeste webservers dus.marko77 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:57:
Sinds wanneer heb je voor hosting ssh nodig?![]()
kzou m iig niet op 22 draaien, de mijne werd niet eens gevonden
ach pop3 is ook niet geencrypt dus kan je ook telnet wel openzetten