Stroomlekje ?

Pagina: 1
Acties:

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08-2025
Mijn PC heeft nu echt iets mega cools... NOT !!!

Als ik een cdrom erin steek en die gaat draaien dan hoor je dat geluid versterkt via de boxen.... en als ik mijn muis beweeg dan ratelt het over de boxen...

Hoe kan dat ineens ik heb niet aan deze kast gezeten (paar maanden in iedergeval niet) en nu ineens heeft ie dit...

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:57

Sorcerer8472

Mens sana?

Brakke audiokabel of speakers...
Probeer het eens met andere speakers en/of een andere kabel. Als dat niet helpt - andere geluidskaart.

Ligt niet aan de voeding, want dan zou je de muis niet horen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

heb ik ook eens gehad maar dat was weg na dat ik me draadloze muis van kanaal had gewisseld

• dvvelzen
Op maandag 20 mei 2002 18:54 schreef Dannyke het volgende:
heb ik ook eens gehad maar dat was weg na dat ik me draadloze muis van kanaal had gewisseld
hoe bedoel je van kanaal gewisseld ?

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op maandag 20 mei 2002 18:58 schreef dvvelzen het volgende:

[..]

hoe bedoel je van kanaal gewisseld ?
Als je een draadloze muis hebt kun je van frequentie wisselen, maar dat lijkt me jouw probleem niet. Lees m'n eerdere post eens door, je kunt niet anders dan die dingen uitproberen...

Verwijderd

of heb je een tv kaart :?
Daarmee heb ik ook nog wel eens last van dit soort storing ;(
Nieuwe kabeltjes en het was verholpen ;)

Verwijderd

kijk is of je line-in open staat
zoja, helemaal dicht draaien, en probleem verholpen ( bij mij dan tenminste, had precies het zelfde probleem)

• dvvelzen
ik heb alle dingen nagekeken en dat is het niet.... het stomme is dat het echt ineens is en daarvoor helemaal niet... terwijl ik echt niet aan deze bak zit te hobbyen aangezien die lekker stabiel moet blijven voor mijn schoolshit en mijn fin.admin........

nog meer ideeen ???

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Op maandag 20 mei 2002 22:21 schreef dvvelzen het volgende:
ik heb alle dingen nagekeken en dat is het niet.... het stomme is dat het echt ineens is en daarvoor helemaal niet... terwijl ik echt niet aan deze bak zit te hobbyen aangezien die lekker stabiel moet blijven voor mijn schoolshit en mijn fin.admin........

nog meer ideeen ???
Heb je je speakerkabels nou echt nagekeken en andere kabels en/of uitgeprobeerd? Ik geloof er niks van :P
Anders is je geluidskaart toch echt naar de kloten...

• cyberbetica
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

gebeurt wel vaker ja, komt door de kabels, hier was het zo dat als me muiskabel links van de sub+versterker lag dat ie wel ratelde als ik em bewoog, en als ik em er rechts van deed (de draad) hij gewoon muisstil was, dus flikker je speakerset uit ut raam zou k zegge :D

Dat van de cdrom komt door dat audio kabeltje tussen je cdrom en je geluidskaart

• dvvelzen
Op maandag 20 mei 2002 23:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Heb je je speakerkabels nou echt nagekeken en andere kabels en/of uitgeprobeerd? Ik geloof er niks van :P
Anders is je geluidskaart toch echt naar de kloten...
ik heb ze gewoon vervangen met een paar andere uit de kast... dat is bij mij zo goed als hetzelfde.... de speakers en de draadjes zaten respectievelijk nog in de doos en in de zakjes dus voor mij geldt dat als goed.... ofwel nagekeken

• dvvelzen
Op maandag 20 mei 2002 23:14 schreef cyberbetica het volgende:
gebeurt wel vaker ja, komt door de kabels, hier was het zo dat als me muiskabel links van de sub+versterker lag dat ie wel ratelde als ik em bewoog, en als ik em er rechts van deed (de draad) hij gewoon muisstil was, dus flikker je speakerset uit ut raam zou k zegge :D

Dat van de cdrom komt door dat audio kabeltje tussen je cdrom en je geluidskaart
ja maar met andere doet ie het nogsteeds........

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Op dinsdag 21 mei 2002 16:06 schreef dvvelzen het volgende:

[..]

ja maar met andere doet ie het nogsteeds........
Als je dat complete audiokabeltje er dan uithaalt? Zovaak gebruik je die toch niet (om niet te zeggen nooit :))

• cyberbetica
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

heb je dat nodig dan???? Er was toch al ondersteuning om cd's te luisteren zonder audio kabel?

• dvvelzen
Op dinsdag 21 mei 2002 19:37 schreef eL_Jee het volgende:

[..]

Als je dat complete audiokabeltje er dan uithaalt? Zovaak gebruik je die toch niet (om niet te zeggen nooit :))
Ik heb nu mijn mijn audiokaart er maar helemaal uitgesloopt.... en je raad het nooit.... HIJ MAAKT GEEN HERRY MEER....
Pagina: 1