Ik heb een form gemaakt waarin mensen een bericht kunnen achterlaten. Als ik op submit klik, opent het een ASP pagina die de gegevens in een SQL database zet.
In die ASP pagina staat dit scriptje:
<SCRIPT LANGUAGE= "JavaScript">
if(confirm("Druk op OK om het bericht te versturen.\nOf druk op ANNULEREN om terug te gaan."))
{
// quit();
}
else
{
document.location="javascript:history.go(-1)";
}
</SCRIPT>
[hieronder volgt direct de ASP code om het bericht op te slaan]
Als ik dan op annuleren druk gaat ie wel terug naar de vorige pagina, maar slaat ie de gegevens net zo hard op in de database!
Als ik de "//" weghaal voor "quit()" dan krijg ik een object expected foutmelding.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie de gegevens pas opslaat wanneer ik op OK klik, en dat ie terug gaat naar de vorige pagina als ik op ANNULEREN klik, zónder dat ie de gegevens alsnog wegschrijft?
In die ASP pagina staat dit scriptje:
<SCRIPT LANGUAGE= "JavaScript">
if(confirm("Druk op OK om het bericht te versturen.\nOf druk op ANNULEREN om terug te gaan."))
{
// quit();
}
else
{
document.location="javascript:history.go(-1)";
}
</SCRIPT>
[hieronder volgt direct de ASP code om het bericht op te slaan]
Als ik dan op annuleren druk gaat ie wel terug naar de vorige pagina, maar slaat ie de gegevens net zo hard op in de database!
Als ik de "//" weghaal voor "quit()" dan krijg ik een object expected foutmelding.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie de gegevens pas opslaat wanneer ik op OK klik, en dat ie terug gaat naar de vorige pagina als ik op ANNULEREN klik, zónder dat ie de gegevens alsnog wegschrijft?
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?